Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 26 April 2011

Jin Merogol Manusia,

salam,

terlebih dahulu saya ingin menyatakan yang saya memang anti jin. segala macam pengalaman saya mengajar bahawa jin sememangnya jahat. Jin yang masuk ke alam manusia kebanyakkannya semua jahat. Yang islam mahu pun yang kafir. Yang betul2 beriman kepada Allah tak akan masuk ke alam manusia walau apa pun situasi. Jin yang merogol manusia nie ada yang islam pun. kebanyakkan kes pun yang merogol manusia sememangnya islam. adakah disebabkan dia islam, kita boleh berkompromi dengan mereka? walhal manusia nie dilantik Allah sebagai pentadbir dan penguasa (raja) didunia ini. Sebaaik-baik kejadian dan makhluk paling mulia?? rakyat rogol permaisuri ataupun puteri raja?? apa hukumannya???

jin semua tahu taraf mereka dibawah manusia sejak dari penciptaan Nabi Adam a.s. Mereka sebenarnya dengki dan tak puas hati dengan taraf dan kejadian mereka. kalau mereka ada peluang untuk menganaiya manusia seperti contoh merogol manusia...mereka akan buat..percayalah. saya dah banyak jumpa kes semacam ini.

kebanyakkan kes anak yang gugur dalam kandungan, mati dalam perut ataupun hilang dari rahim nie semua kerja makluk jin durjana nie. sebilangan kecil aje yang berlaku tanpa ada penglibatan mereka. Mereka ini dalam banyak kes merogol isteri or anak gadis anda didalam mimpi ataupun separa sedar. ramai yang tak perasan benda macam ini. banyak kawan-kawan saya pun mengalami masalah ini, tetapi kebanyakkan mereka tak sedar bahawa jin durjana lah punya angkara. serasa saya lah dalam sepuluh kawan saya 5 orang pernah kematian anak (gugur dan mati pra lahir).

lupa saya nak ceritakan, jin bukan setakat merogol perempuan tetapi lelaki juga. Bukanlah gay...jin betina pun ramai yang rogol lelaki, maybe ramai yang tak sedar. mimpi basah...sebenarnya kerja jin betina sebenarnya. percaya atau tidak?? terpulanglah. Most of time time mimpi basah kita, kita tak kenal siapa pun pompuan tu...tetapi macam pernah jumpa dan kenal...tapi siapa yer??

tetapi kes rogol lelaki oleh jin betina, effeknya tak sebegitu berat. traumanya tak sehebat mana berbanding jin jantan yang merogol manusia perempuan.

ada satu cerita benar yang berlaku dibelah2 klang sana tentang lelaki yang dirogol saban hari oleh jin. lelaki ini dah beristeri tetapi pasangan ini tak dapay cahaya mata. si isteri pulak semacam takde nafsu sangat kat suami, suami pulak tak bernafsu sangat dengan isteri. diceritakan ustaz mail dan rakan-rakan segurunya berjumpa dengan simangsa nie. mereka menegur kawan mereka namanya rekaan abu...time-time makan pagi si abu nie berjumpalah dengan ustaz mail dan rakan seguru ustaz mail....lama tak jumpa..tetapi mereka semua nampak ada seorang perempuan tgh mengendong anak mengekori si abu nie. mereka tanya..sapa yang ikut ko nie abu?? bawak anak pulak tu..rupa macam muka ko aje abu.

dipendekkan cerita, geng-geng nie pun berusaha lah untuk membantu abu. mereka bertandang kerumah si abu dan jumpa rumah si jin perempuan nie. apa lagi kene sapulah jin pompuan tu. mengikut ceritanya siabu nie memang tiap-tiap malam bermimpi ada pompuan cantik dok datang bertengek dan menunggang di abu nie..sampaikan abu nie takde selera dengan isterinya.

selepas jin itu disapu, barulah si abu nie dapay zuriat..alhamdullilah.

dari pengetahuan saya yang cetek dan dangkal serta tak pandai-pandai nie, jin merogol manusia. lelaki dan perempuan. cuma sometime kita tak sedar perkara nie berlaku. sebilangan kes, si mangsa rogol dirogol didalam keadaan sedar,,dan ini satu jenis trauma yang dashyat sebenarnya. kalau kita tahu yang merogol tu iblis..??? apa nak buat?? kebal tu kata banyak forummer disini.

kepada yang nak tahu dan belajar cara tu..silah phone no disebenah or pm saya. saya tak jual dvd...maaf kalau ada nak membeli. saya cuma mengedarkan dvd, sumbangan tu terpulanglah. kalau yang rasa saya menjual dvd..100 keping saya hantar 4 orang aje yang bayar. saya memang tak mintak duit pun..sumbangan sahaja. kalau anda tahu matematik moden..tahulah berapa besarnya untung saya menjual dvd nie. kepada yang dah dapat dvd tu dan tak bagi sumbangan, tak perlulah bayar anggap ianya percuma dari saya. saya halalkan semua.

untuk kupasan selanjutnya dan sesi Q& A berkenaan jin asyik dan bunian merogol manusia sila klik link dibawah:-

http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2011/05/jin-asyik-merogol-manusia-kupasan-part.html

Wallahu aklam

38 ulasan:

  1. assalamualaikum, saya ada kirimkan email tetapi tak dapat kenapa ya?

    BalasPadam
  2. walaikumsalam,

    saya tak pasti kenapa. tetapi maybe cik terhantar ke e-mail lain. Pastikan e-mail saya.
    ilmuhaqdanish@gmail.com

    tanpa ada .my kat belakangnya. sila hantar sekali lagi. Serasa saya takde sebarang masalah pasal e-mail saya nie.

    BalasPadam
  3. assalamualaikum boleh sye bertanya

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum , boleh saya bertanya ? Saya perlukan bantuan. Mengenai tunang saya. Saya ingin tahu bagaimana nak belasah atau bunuh jin ni ? Sebab saya rasa jin ni dah jatuh cinta dengan tunang saya. Dan saya rasa dah ada perkara yang tak diingini berlaku. Dan baru Baru ni , dia digangu , dan pulih sekejap. Tetapi ingatannya terhadap saya , telah hilang. Beliau kata seolah olah baru berjumpa. Tak mengenali saya. Saya inginkan pertolongan dan jalan untuk menyelesaikan masalah ini. Ni semua kerana keturunannya ada penjaga. Daripada kerabat Pahang. Mak dia kerabat sultan Pahang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,

      Terlepas nak jawab soalan ni.
      1. Mmg ada jin yg ganggu tunang cik tetapi bukan jenis jin asyik, more kepada saka dan ambilan ilmu.
      2. Kalau jenis hilang ingatan mcm ni nampak gayanya more kpd isim.
      3. Boleh diatasi, sila.hubungi ustaz ismail utk bantuan lanjut. Insyaallah ingatan dia boleh kembali normal.

      Wallahuaklam

      Padam
  5. salam .. saya nak tanya kalau lah lelaki itu bermimpi basah dan perwmpuan yang di mimpi itu orang dia kenali contohnya makwe dia ke? kakaq ke? isteri ke ? mcam mna tuh menurut pandangan tuan lah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      Jawapan saya.
      1. Mimpi basah sebenarnya adalah simptom gangguan jin asyik yg kebiasaannya dari punca saka dan ambilan ilmu.
      2. Wajah lawan atau pasangan tu maybe isteri ,maybe suami, maybe org yg mcm kenal tapi x kenal, maybe kakak, maybe gf tetapi sebenarnya benda tu yg gunakan pelbagai rupa dan wajah.
      3. Jawapannya ialah mimpi basah atau mimpi melakukan hubungan seks yg rasa mcm real atau kurang adalah disebabkan gangguan jin.

      Wallahuaklam

      Padam
  6. As salam... saya nak tnya. kaki saya kerap lebam2. Ada lebam yg sakit bila ditekan/xsakit. Adakah ada kena mengena dengan jin? Saya pernah terbaca artikel jon merogol manusia yg menyatakan dilebam ada kesan 5bintik. mungkin kesan gigitan. tapi saya rasa lebam pada saya tak ada 5bintik. Saya juga pernah mimpi hampir dirogol dan terus tersedar dari tidur. Mohon penjelasan dari ustaz. terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam cik,.
      Jawapan saya.
      1..mmg ada gangguan jin saka pada diri cik. More kepada jenis pelesit yg menghisap darah tuannya sendiri.
      2. Syaitan jika mempunyai peluang dan diberikan peluang akan menjahanamkan manusia dengan cara merogol.
      3. Jin yg nak merogol dan hisap darah cik tu adalah daripada punca saka.
      4. Silalah hubungi ustaz ismail utk bantian dan tunjuk ajar.
      5.untuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar ismail 013-3809376 019-3619305

      Wallahuaklam

      Padam
  7. Assalamualaikum.. boleh saya bertanya.. saya tidak mengetahui yg saya terkena sihir, bln lpas ada 2 org ustaz telah mengubati saya.. sehari selepas mereka lakukan proses prubatan islam itu.. sya bermimpi d rogol, mempunyai kesan lebam d lengan sebelah kiri.. kdg sy tdk bermimpi tapi dlm keadaan separa sedar sya terasa sesuatu .. bila sya bangun ada sedikit rasa pedih.. dan tiap kali sya dgr ayat ruqyah syariah, sya rsa bdn berat dan sejuk sebelah kiri.. slepas d ubat, sya trsa bila kluar uma sy akn dlm keadaan separa sedar tuk seketika.. dan kuat berkhayal, byk bnda gnjil yg sy alami.. boleh sya tahu knp??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wallaikumusalam,

      serasa saya cik ada hantar email kepada saya. Saya dah reply. apa pun saya akan jawabkan soalan cik disini sebagai panduan kepada pembaca pembaca yang lain.

      1. Ya cik diganggu saka keluarga cik dan perubatan islam yang cik pergi tu.
      2. Sebabnya ialah saka masih ada dan ditambah dengan bantuan jin pendamping perubatan islam yang memburukkan lagi masalah cik.

      Wallahuaklam

      Padam
  8. Assalamualaikum.
    Nak Tanya kawan saya bermimpi seorang perempuan dirogol bunian. Dan merasa seakan real . adakah dirinya sudah dirogol jin?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Besar kemungkinannya dia telah dirogol jin.
      2. Bab dirogol jin ni ramai yg kena tapi ramai yg tak perasan.
      3. Apa apa pun minta kawan tu hubungi ustaz mail utk bantuan lanjut.

      Wallahuaklam

      Padam
    2. Assalammuallaikum..
      Maafkan sya adik ustazah mahu tanya soalan dekat adik boleh tak...

      Padam
    3. waalaikumussalam puan,
      1. silalah email saya jika ada soalan.
      2. ilmuhaqdanish@gmail.com

      wallahua'lam

      Padam
  9. Saya dari kecil selalu ditindih..bila berkahwin benda tu stop sekejap..tapi sekarang benda tu menyerang balik..saya ditindih diraba dan hampir dirogol pun ada..selalu bermimpi buang air besar atau ada di dalam toilet dan sekarang asyik bermimpi anak kawan saya..anak saudara..dan saya pun tiba -tiba rasa malas nak buat kerja dan mengantuk..so far saya belum pernah pergi berubat..buntu sekarang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam puan anon,
      1. Puan diganggu jin asyik saka ni.
      2. Sebaiknya silalah jumpa ustaz mail dgn segera.
      3. Masalah puan ni boleh melara jadi lebih teruk dan zuriat puan boleh dicemari oleh jin dna bunian.
      4. Kuatkan semangat dan dptkan bantuan ustaz ismail. Setakat ni semua pesakit yg dibantu ustaz ismail berjaya atasi masalag gangguan jin rogol ini.
      5. Ada masalah silalah email terus kpd saya kelak.
      Wallahualam


      Padam
    2. Assalammualaikum..saya ada emailkan masalh saya tadi

      Padam
    3. Waalaikumussalam,

      Sudah pun dibalas email puan.

      Padam
  10. assalamualaikum

    boleh tak kalau sy nak mintak cara2 ataupun tips ayat2 utk menghindarkan gangguan jin2 ini?...

    terima kasih

    BalasPadam
  11. Waalaikumussalam Mohd Faizal Abdul Rahim,
    1. Cara yang paling berkesan bab gangguan jin seperti jin rogol ni ialah mencari punca dari mana jin ini bertapak didalam diri dan selesaikan berdasarkan punca nya.
    2. Cara alternatif ada tetapi hanya boleh mengurang gangguan sahaja dan tidaklah kekal.
    3. Jika tuan inginkan bantuan, tuan boleh call dan aturkan temujanji dengan ustaz ismail.
    4. Jika ada apa apa soalan boleh email terus kepada saya kelak.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum
    Sy ada seorg kwn ni..dia cerita bdn dia selalu merah2 mcm digigit nyamuk..pastu lama kelamaan merah tu jdi lgi teruk mcm kesan gigitan..badan dia pun kdg2 pedih n bila check nmpak ada kesan cakar..paha dia selalu lebam tanpa tahu punca..dia gtau selalu mmpikan lelaki yg same 8 bulan berturut2 setiap hari sampai dia takut nk tidur.pernah sekali tu dia mimpi beranak..adakah ini bermakna dia dah dirogol oleh jin? Kalau dh dirogol adakah dia dh x suci spertimana dia dirogol oleh manusia? Dia ckap smua ni start lpas dia balik dari 1 camping di dalam hutan dgn kwn2 dia....bila diajak berubat dia x mahu sebab dia takut katanya...klu betul kesian dekat dia sbb dia jenis baik n jaga kehormatan.last2 senang je jin tu ragut kehormatan dia

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam hadi,
      1. Maaf lambat reply.
      2. Ya. Kawan tuan dirogol jin diwaktu tidur.
      3. Yg ganggu dia tu byknya saka keturunan dia sendiri.
      4. Mintalah kawan tuan tu email kpd saya atau minta dia call dan jumpa ustaz ismail.

      Wallahuaklam

      Padam
  13. Assalamualaikum Ustaz saya Ada soalan, kenapa ya ustaz tunang saya Ada mimpi hand dia mimpi dia dirogol boleh hantu Dan kemaluan hantu ITU di masukkan kedalam Dan di mimpi tu dia merasakan kesakitan. Boleh balas ulasan saya ITU di email saya ustaz, saya harap ustaz dapat menjawab soalan saya tentang mimpi tersebut Dan beritahu Cara Cara untuk mengelakkann benda ITU berlaku, email saya mighaadanie9698@gmail.com ustaz email saya di situ

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum ustaz, saya nak bertanya ustaz tentang tunang saya bermimpi hantu merogol dia Dan memasukkan kemaluannya kedalam Dan di dalam mimpi ITU dia merasa sakit . Saya harap ustaz dapat membalas soalan saya Dan beritahu Cara untuk menghalang perkara ITU Dan sebab sebab berlaku mimpi ITU, email saya mighaadanie9698@gmail.com Terima kasih ustaz, harap ustaz dapat Bantu saya

    BalasPadam
  15. Baru mimpi ...mmpi melakukn hubngn....dan sy juga trut mlyan erti kte srnok mlkukn,mlah mnta brulng kli....dlm mmpi sy tu dgr mcm syaitan/jin(buln puase syaitan kne ikat)..ad tnduk...dan mrse kn mcm bert untuk bgun..brusha untuk tepis,tp tk bjaya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. silalah email terus kpada saya untuk bantuan lanjut. ilmuhaqdanish@gmail.com

      wallahuaklam

      Padam
  16. assalamualaikum ustaz, saya dahulu umat yang lalai. akan tetapi semenjak saya mula taubat kepada Allah,
    saya mula terima gangguan jin terutama sekali hendak solat.
    antara ganguannya bunyi guli atau benda jatuh bergolek atas syiling rumah, bau wamgi semerbak ditempat ambil wuduk, rasa malas untuk solat atau mengaji,tetiba naik bulu roma ketika solat(rasa seperti ade orang dibelalang). Perkara ini berlaku di rumah sendiri.
    perkara terbaru saya hadapi ditempat lain ketika hendak baring rehat.
    ternampak bayangan jin hendak jilat kelangkang (dalam keadaan separa sedar).
    Oleh itu saya minta bantuan dan nasihat daripada ustaz.
    terima kasih terlebih dahulu
    waalaikumussalam

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam bram,
      1. silalah email terus kpd saya ya.
      2. ilmuhaqdanish@gmail.com
      3. nampak mcm saka keturunan aja ni.
      4. saya akan ajar kan melalui email kelak.

      wallahua'lam

      Padam
  17. Assalamualaikum ustaz.. Sy juga alami masalah ni dr remaja lg.. Pernah terasa dirogol dalam keadaan sedar...sblm kawin kerap juga dirogol dlm tido...bnyk juga sy melakukan perkara yg x elok pd diri sy, hati lbh ke arah mcm tu... Bila da kawin ni jrg da kena rogol tp sekali sekala dtg juga mengganggu kdg2 menyerupai suami sy... Sy jd benci hal2 melibatkan syahwat... Kdg2 malas dan lengah2 nak solat dan baca AlQuran.. Harap ustaz dpt tlg melalui nasihat dan bimbingan.. Terima kasih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam manusia,
      1.nasihat dan bimbingan biasa tak mampu nak selesaikan masalah puan sebenarnya.
      2. puan nak kena belajar dan dapatkan tunjuk ajar ustaz Ismail.
      3. silalah call dia utk bantuan. 0193619305.
      4. silalah email terus kpd saya utk bantuan lanjut.

      wallahua'lam

      Padam
  18. Assalamualaikum ustaz... saya nak tanya, tunang saya pernah bermimpi dirogol oleh seseorang... dan diri merasakan sakit pada kemaluan di dalam mimpi tu, dan dia tak boleh berbuat apa2... tapi sebelum org yg merogol tu mengeluarkan air mani, dya tersedar dan ada kesan lebam pada paha simangsa... yg tu mcm mna ustaz??

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam tanpa nama,
      1. sebaiknya bawak tunang gi jumpa ustaz mail dan selesai kan gangguan secepat mungkin.
      2. simptom gangguan jin rogol dah start tu. makin lama boleh jadi makin berat kelak.

      wallahua'lam

      Padam
  19. Assalamualikum.. begini cerita nya.. sy sering dihimpit ketika tidur dan sudah 2 kali dia cuba tunjukan diri nya dan baru ini sy nampak ketika sy tidur dia tunjuk dirinya..dan sy terkejut dan terus menyebut allahuakbar kerana takut dan terkejut. Selepas itu sy terdengar bunyi pintu almari sy bergegar kuat.. selepas terjaga sy rasa badan sy letih urat2 semua.. utk pengetahuan sebelum ni ketika tidur sy selalu merasakan ada sesuatu yg cuba menaikan syahwat sy iaitu sy terasa seperti dijilat dileher dan kadang2 terasa seperti ada sesuatu masuk dikemaluan sy tp sy tidak pasti apa itu dan sy keliru.. kadang sy pernah bermimpi seperti dirogol ramai kadang2 dirogol sekejap yg membuatkan sy rasa tidak puas.. selepas terjaga pasti sy akan terpikir pasal itu.. sy sudah memberitahu suami sy tp dia kata itu mungkin mainan tidur..
    Apa yg perlu sy buat..sy keliru

    BalasPadam