Jumlah Paparan Halaman

Isnin, 1 Ogos 2011

Ilmu Pelalau atau Ilmu Pembenci pemisah

Salam Ramadhan Semua,

Baru hari pertama ramadhan dan ramai yang mengantuk time kerja. Ye lah hari pertama memang macam tu. Hari ini saya akan bercerita serba sedikit tentang ilmu pelalau atau ilmu pembenci. Ilmu pelalau nie contra kepada ilmu  pengasih. Kalau pengasih untuk seseorang tu sayang kat kita, pelalau nie untuk benci kat kita.

antara ilmu bathil yang diterangkan didalam Al-quran yang pertama berjalan dimuka bumi ini telah meyebabkan suami isteri bercerai.  Ilmu jenis pelalau nie lah. Bagaimana ilmu pelalau nie berfungsi. Bukan ke takde org nak ilmu org benci kat kita? Ilmu pelalau nie dikenakan kepada seseorang or ramai orang untuk membenci or tak suka sesuatu individu.



Mereka (membelakangkan Kitab Allah) dan mengikut ajaran-ajaran sihir yang dibacakan oleh puak-puak Syaitan dalam masa pemerintahan Nabi Sulaiman, padahal Nabi Sulaiman tidak mengamalkan sihir yang menyebabkan kekufuran itu, akan tetapi puak-puak Syaitan itulah yang kafir (dengan amalan sihirnya); kerana merekalah yang mengajarkan manusia ilmu sihir dan apa yang diturunkan kepada dua malaikat: Harut dan Marut, di negeri Babil (Babylon), sedang mereka berdua tidak mengajar seseorang pun melainkan setelah mereka menasihatinya dengan berkata: "Sesungguhnya kami ini hanyalah cubaan (untuk menguji imanmu), oleh itu janganlah engkau menjadi kafir (dengan mempelajarinya)". Dalam pada itu ada juga orang-orang mempelajari dari mereka berdua: ilmu sihir yang boleh menceraikan antara seorang suami dengan isterinya, padahal mereka tidak akan dapat sama sekali memberi mudarat (atau membahayakan) dengan sihir itu seseorang pun melainkan dengan izin Allah. Dan sebenarnya mereka mempelajari perkara yang hanya membahayakan mereka dan tidak memberi manfaat kepada mereka. Dan demi sesungguhnya mereka (kaum Yahudi itu) telahpun mengetahui bahawa sesiapa yang memilih ilmu sihir itu tidaklah lagi mendapat bahagian yang baik di akhirat. Demi sesungguhnya amat buruknya apa yang mereka pilih untuk diri mereka, kalaulah mereka mengetahui.
(Al-Baqarah 2:102)



Sebagai contoh Mak mertua . Tak berkenan dgn menantunya. So Mak mertua ini akan menggunakan ilmu pelalau untuk kedua-duanya sekali. Untuk anaknya membenci pasangannya, dan untuk pasangannya membenci anak si mak mertua nie. Last2 bercerailah suami isteri.

BAgaimana ilmu ini berfungsi? Setahu saya ianya seperti ilmu pengasih juga. Anda boleh belajar dan menggunakan ilmu pelalau ini kepada target anda. Jenis ilmu pelalau yang saya pernah tahu serba sedikit ialah jenis ukur muka. Ukuaran tinggi muka perlu didapatkan untuk tok moh melaksanakan ilmu pelalau tu kat target kita.
Ada pulak jenis tangkal. Tangkal nie lebih berkesan dan ampuh berbanding ilmu sebeb ianya objek dan syaitan amat suka kita bergantung kepada makhluk tangkal nie.

Bagaimana nak patahkan ilmu pelalau nie? Satunya perlu dicari siapakah pemula or mastermind ilmu ini terlebih dahulu. Dah berjaya cari siapakah mastermindnya, insyaAllah mudah nak mematahkan ilmu pelalau nie. Kenal sahaja pengupah ilmu or mastermindnya gunakan teknik kepada pengupah dan jin-jinnya..InsyaAllah ilmu ini dapat dikalahkan dan dibatalkan.


Wallahu aklam..

74 ulasan:

  1. Salam...
    Saya mungkin antara ribuan ahli masyarakat yang menjadi mangsa ilmu sihir ini. Sejak bertunang, perangai tunang saya berubah sedikit demi sedikit hingga menjadi orang lain dalam hidup saya. Perwatakannya berubah sama sekali. Daripada seorang yang periang, manja dan ceria, dia menjadi seorang yang dingin, sangat sensitif, memendam perasaan dan suka menyendiri. Dia juga suka mengelakkan diri dari berbual & berjumpa dengan saya. Saya syak ia adalah kerja keji & jahat bekas teman lelakinya kerana sebelum sumanya itu bermula, dia ada menerima ugutan dari bekas teman lelakinya. Harap sesiapa jua dapat membantu saya untuk mengatasi masalah ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam kes saya skrg ni juga la tuan. Kalau dr segi logik fikir mmg dh buntu dah.

      Padam
    2. Masalah sihir pengasih ni memang terlalu berleluasa tapi ramai yang tak percaya. Untuk bantuan segera sila hubungi ustaz mail. No telefon beliau ada dalam profail saya.

      InsyaAllah, dah terlalu banyak masalah seperti masalah tuan berdua telah pun diselesaikan.


      wallahu aklam

      Padam
  2. salam tuan anon,

    InsyaAllah masalah tuan dengan tunang tuan boleh diatasi. Jika boleh bawak tunang lagi bagus. Sebab si sakit tu sebenarnya harus diajar teknik untuk mematahkan sihir seterusnya kembali normal.

    jika tak dapat bawa tunang, diharap dapat bawa gambar tunang dan bekas teman lelaki jika ada. Lebih mudah untuk membantu mematahkan sihir dari luar. Pihak ketiga sebenarnya boleh membantu mematahkan sihir dengan cara membelasah dan bunuh jin yang menjadi perantara sihir tu.

    sila call no dibahagain profile saya. Apa bila datang yang Haq yang bathil pasti lenyap. Ingat janji Allah.

    Wallahu aklam...

    BalasPadam
  3. Saya memang tiada gambar dia bersama dengan bekas lelaki dia. Tetapi kalau gambar kami bersama @ gambar dia saya ada. Apabila saya tanya mengenai perasaam dia pada saya sekarang, dia jawab dia masih keliru. Padahal sebelum ini dia tanpa ragu2 meluahkan perasaan cinta dia kepada saya. Apabila saya mengutarakan tentang perkara ini dan mengajaknya pergi berubat, dia cuba mengelak dan mengatakan yang dirinya sihat dan tiada apa-apa yang berlaku. Harap tuan dapat membantu mengajar saya teknik yang berkesan untuk mematahkan sihir tersebut.

    BalasPadam
  4. Salam tuan anon,

    jika begitu bawa sahaja gambar tunang dan arrangekan masa tuan berjumpa ustaz mail. Saya pangkat anak murid sahaja, jadi saya refer tuan kpd cikgu saya sahajalah.

    muzakarah ambil masa 4 jam, selepas tu minta lah pendapat ustaz mail menyelesaikan masalah tuan tu. InsyaAllah.

    BalasPadam
  5. saya pn mglami masalah yg lbih kurg sm.. tman lelaki saya berubah. sy pernah bjmpa dgn 2 org ustz dan mereka mengatakan dia memang terkena buatan orang. dia jadi benci tengok saya . sedangkan kami dah berkawan 6 taun dan merancang nak berkahwin. tapi sekarang dia tetiba beralih pilih perempuan yang baru dia kenal. ,macam mana saya nk selesaikan masalah ini ?

    BalasPadam
  6. salam anon,

    Ikutkan memang bf cik memang terkena ilmu pengasih.Orang yang mempunyai ilmu pengasih lebih mudah terkena ilmu pengasih. Bab macam nie diharap cik anon boleh refer terus kepada ustaz mail. Jika boleh bawak sekali bf tu berjumpa. Nanti ustaz mail akan explain apa yang berlaku dan bagaimana nak atasi nya. Seperti dalam komen saya diatas, jika ada gambar perempuan yang baru tu lebih baik.

    dalam kes mcm nie, sometime saka pun memainkan peranannya untuk menyebabkan hati seseorang hilang minat dan benci kepada pasangan nya. Bukan sahaja kepada yang bujang, malah yang dah berkahwin. Pengaruh saka dan juga pengaruh ilmu pengasih adalah punca utama kenapa ramai yang beralih arah dan juga meninggalkan pasangan masing-masing.

    silalah telefon no diprofile saya.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  7. Salam tuan Danish,

    Macamana nak tawarkan ilmu pembenci ini? saya dan isteri selalu bergaduh, saya tinggal diluar negara, boleh ke tuan usahakan?

    Sekarang ni isteri sudah main kayu tiga atau empat, macamana nak baikkan? tolong la tuan danish...

    BalasPadam
  8. salam tuan,

    nak patahkan ilmu pembenci/pemisah/pelalau ini memerlukan tuan sendiri buat. ustaz mail boleh bantu tetapi dengan syarat tuan perlu datang berjumpa dia.

    silalah call no diprofile untuk maklumat lanjut.

    wallahu aklam

    BalasPadam
  9. Salam Tuan,

    saya ni payah lupakan budak perempuan masa zaman sekolah saya harap tuan boleh bagi pendapat yang lebih baik macamana nak lupakan budak perempuan tu

    BalasPadam
  10. waalaikumsalam tuan,

    nampak gayanya tuan dah terkena ilmu pengasih budak perempuan tu. Sebenarnya ramai diantara kita yg mempunyai ilmu pengasih tanpa sedar. Ilmu pengasih yang ampuh (berserta jin) keturunan diatas kita boleh turun kepada kita dan menjadi sebahagian dari ilmu kita. Pendek ceritanya, saka ilmu pengasih.

    untuk mematahkan or untuk melupakan budak perempuan tu, tuan terpaksa menggunakan teknik untuk mematahkan ilmu tu. Jika dah dipatahkan, InsyaAllah tuan akan dapat melupakan budak perempuan tu.

    bab tu tuan kenalah belajar skit dan amalkan. Silalah e-mail saya jika tuan berminat nak dapatkan dvd atau tuan boleh belajar terus dengan ustaz mail.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  11. salam, saya ada masalah sama, saya mula jatuh hati pada suami orang..Masalah nya sekarang saya tidak tahu saya betul2 kena ilmu pengasih atau sebab betul2 angau cinta..dah 3 bulan tidak berjumpa, tetapi masih lagi ingat dekat dia..sampai xboleh fokus buat kerja, pendek kat 24 jam ingat kat dia,dan saya xboleh terima orang lain..adakah saya terkena ilmu pengasih nabi yunus atau ilmu pengasih mentera ...
    -cik aisya-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik aisya,

      Ya benar cik terkena ilmu pengasih. Saya mintak cik call dan aturkan berjumpa ustaz.mail utk tunjuk ajar dan bantuan.
      ilmu pengasih ada macam.macam tapi teknik mengalahkannya sama sahaja. Dalam bab cik ni cik.kena.pengasih bercoverkan islamik ni.
      wallahu aklam

      Padam
  12. Isteri sy dibawa lari pakciknya pd 24hb04 td sehingga sekarang dia masih tidak pulang..sy langsung xdibenarkan berjumpa isteri..pakciknya dia akan guna kekerasan jika sy cuba dtg ambil isteri..dh bermcm cara..handphone isteri dirampas makciknya.jd sy hilang satu2nya alat untuk hubungi isteri..sdangkan abg kandung isteri sy sendiri tidak dibenarkan bjumpa..tp abg ipar sy ada terdengar yg isteri sy sakit umpama disihir dr mulut mereka dan menuduh sy yg menyihir isteri sy..sdangkan kami baru sja sebulan kahwin..kini sy mengalami tekanan apabila isteri sy ada membuat tuntutan cerai sdangkan msg terakhir dr isteri sy sblm hstnya dirampas merayu supaya sy sedaya upaya ambilnya dikampung.kami diserang pakciknya bsama 6 org rakan dn memaksa dia balik kekampung..sdangkan tiada selisih faham antara kami dan kebetulan masa pakciknya menyerang rumah sy kami sdang menjamah makan mlm sambil menonton tv.kini sy mengalami tekanan dn sering alami gangguan ketika tidur..gangguan itu berbentuk terasa ibarat ada sesuatu yg tidur dibawah kelangkang sy..bila mengiring pula rasa ada sesuatu yg merayap dr pingging melalui tulang belakang terus ke kepala..apabila terjadi demikian,sy terasa hendak menangis tetapi badan terasa seram sejuk..sy tidak mahu bersangka buruk..dn ingatkan sy tertekan akibat bjauhan dgn isteri.tetapi sy skarang hadapi mcm tuduhan dr pakcik dn makcik isteri dn mereka memberitahu isteri sy tidak mahu lg hidup bsama..dn sudah menuntut cerai.sy tertekan sgt sbb bila sy buat laporan polis.pihak polis blh menahan 6 org yg terlibat diatas ptuduhan menceroboh dn membawa lari isteri sy..tp mengikut undang2 civil pihak polis hanya boleh membantu untuk membawa isteri pulang seandainya isteri mahu mengikut sy.sy berikan bukti dr pesanan ringkas dr isteri tetapi pihak polis tidak boleh lakukan sbarang tindakan andai isteri tidak mahu pulang dan perlu merujuk pd pejabat agama.sy skeluarga pergi berunding utk selesai secara elok.tp sy lngsung tdk dibenarkan bjumpa isteri dn pakcik bertegas utk tdk melepaskan jgk wlupun terpaksa gunakan kekerasan.dn kini sy cuma tunggu pihak majlis agama untuk melalui proses kaunseling dlm 2-3 minggu lg..sy amat tertekan dgn ketiadaan isteri dn terpaksa menanggung mcm2 fitnah dr jiran akibat kekecohan pd mlm kami diserang..sy mohon pendapat dn cara untuk selesaikan masalah ini segera untk tindakan selanjutnya..sy merayu demi selamatkan rumah tangga sy ablm terlambat dn sy amat sayangkan isteri sy.kali terakhir sy hanya dapat tgk isteri dr jauh dn bila ditanya dia mahu pulang ke tidak..dia membisu..cuma menggelengkan kepala tetapi airmatanya mengalir..semasa menjawab dia langsung tidak pandang kearah sy..dn airmata itulah yg beri sy kekuatan untuk usaha membawa dia pulang..kerana sy tau dia tidak ikhlas dgn jawapan yg dia jawab..dn pada malam dr balik dr berunding tulah sy mengalami gangguan dn pd mlm yg sama jga isteri sy sakit..sy memohon kepada semua bantulah sy kerana sy bertemu jalan buntu..dn amat tertekan..sy langsung tiada cara untuk hubungi isteri..bantulah sy segera....

    BalasPadam
  13. Isteri sy dibawa lari pakciknya pd 24hb04 td sehingga sekarang dia masih tidak pulang..sy langsung xdibenarkan berjumpa isteri..pakciknya dia akan guna kekerasan jika sy cuba dtg ambil isteri..dh bermcm cara..handphone isteri dirampas makciknya.jd sy hilang satu2nya alat untuk hubungi isteri..sdangkan abg kandung isteri sy sendiri tidak dibenarkan bjumpa..tp abg ipar sy ada terdengar yg isteri sy sakit umpama disihir dr mulut mereka dan menuduh sy yg menyihir isteri sy..sdangkan kami baru sja sebulan kahwin..kini sy mengalami tekanan apabila isteri sy ada membuat tuntutan cerai sdangkan msg terakhir dr isteri sy sblm hstnya dirampas merayu supaya sy sedaya upaya ambilnya dikampung.kami diserang pakciknya bsama 6 org rakan dn memaksa dia balik kekampung..sdangkan tiada selisih faham antara kami dan kebetulan masa pakciknya menyerang rumah sy kami sdang menjamah makan mlm sambil menonton tv.kini sy mengalami tekanan dn sering alami gangguan ketika tidur..gangguan itu berbentuk terasa ibarat ada sesuatu yg tidur dibawah kelangkang sy..bila mengiring pula rasa ada sesuatu yg merayap dr pingging melalui tulang belakang terus ke kepala..apabila terjadi demikian,sy terasa hendak menangis tetapi badan terasa seram sejuk..sy tidak mahu bersangka buruk..dn ingatkan sy tertekan akibat bjauhan dgn isteri.tetapi sy skarang hadapi mcm tuduhan dr pakcik dn makcik isteri dn mereka memberitahu isteri sy tidak mahu lg hidup bsama..dn sudah menuntut cerai.sy tertekan sgt sbb bila sy buat laporan polis.pihak polis blh menahan 6 org yg terlibat diatas ptuduhan menceroboh dn membawa lari isteri sy..tp mengikut undang2 civil pihak polis hanya boleh membantu untuk membawa isteri pulang seandainya isteri mahu mengikut sy.sy berikan bukti dr pesanan ringkas dr isteri tetapi pihak polis tidak boleh lakukan sbarang tindakan andai isteri tidak mahu pulang dan perlu merujuk pd pejabat agama.sy skeluarga pergi berunding utk selesai secara elok.tp sy lngsung tdk dibenarkan bjumpa isteri dn pakcik bertegas utk tdk melepaskan jgk wlupun terpaksa gunakan kekerasan.dn kini sy cuma tunggu pihak majlis agama untuk melalui proses kaunseling dlm 2-3 minggu lg..sy amat tertekan dgn ketiadaan isteri dn terpaksa menanggung mcm2 fitnah dr jiran akibat kekecohan pd mlm kami diserang..sy mohon pendapat dn cara untuk selesaikan masalah ini segera untk tindakan selanjutnya..sy merayu demi selamatkan rumah tangga sy ablm terlambat dn sy amat sayangkan isteri sy.kali terakhir sy hanya dapat tgk isteri dr jauh dn bila ditanya dia mahu pulang ke tidak..dia membisu..cuma menggelengkan kepala tetapi airmatanya mengalir..semasa menjawab dia langsung tidak pandang kearah sy..dn airmata itulah yg beri sy kekuatan untuk usaha membawa dia pulang..kerana sy tau dia tidak ikhlas dgn jawapan yg dia jawab..dn pada malam dr balik dr berunding tulah sy mengalami gangguan dn pd mlm yg sama jga isteri sy sakit..sy memohon kepada semua bantulah sy kerana sy bertemu jalan buntu..dn amat tertekan..sy langsung tiada cara untuk hubungi isteri..bantulah sy segera....

    BalasPadam
  14. Isteri sy dibawa lari pakciknya pd 24hb04 td sehingga sekarang dia masih tidak pulang..sy langsung xdibenarkan berjumpa isteri..pakciknya dia akan guna kekerasan jika sy cuba dtg ambil isteri..dh bermcm cara..handphone isteri dirampas makciknya.jd sy hilang satu2nya alat untuk hubungi isteri..sdangkan abg kandung isteri sy sendiri tidak dibenarkan bjumpa..tp abg ipar sy ada terdengar yg isteri sy sakit umpama disihir dr mulut mereka dan menuduh sy yg menyihir isteri sy..sdangkan kami baru sja sebulan kahwin..kini sy mengalami tekanan apabila isteri sy ada membuat tuntutan cerai sdangkan msg terakhir dr isteri sy sblm hstnya dirampas merayu supaya sy sedaya upaya ambilnya dikampung.kami diserang pakciknya bsama 6 org rakan dn memaksa dia balik kekampung..sdangkan tiada selisih faham antara kami dan kebetulan masa pakciknya menyerang rumah sy kami sdang menjamah makan mlm sambil menonton tv.kini sy mengalami tekanan dn sering alami gangguan ketika tidur..gangguan itu berbentuk terasa ibarat ada sesuatu yg tidur dibawah kelangkang sy..bila mengiring pula rasa ada sesuatu yg merayap dr pingging melalui tulang belakang terus ke kepala..apabila terjadi demikian,sy terasa hendak menangis tetapi badan terasa seram sejuk..sy tidak mahu bersangka buruk..dn ingatkan sy tertekan akibat bjauhan dgn isteri.tetapi sy skarang hadapi mcm tuduhan dr pakcik dn makcik isteri dn mereka memberitahu isteri sy tidak mahu lg hidup bsama..dn sudah menuntut cerai.sy tertekan sgt sbb bila sy buat laporan polis.pihak polis blh menahan 6 org yg terlibat diatas ptuduhan menceroboh dn membawa lari isteri sy..tp mengikut undang2 civil pihak polis hanya boleh membantu untuk membawa isteri pulang seandainya isteri mahu mengikut sy.sy berikan bukti dr pesanan ringkas dr isteri tetapi pihak polis tidak boleh lakukan sbarang tindakan andai isteri tidak mahu pulang dan perlu merujuk pd pejabat agama.sy skeluarga pergi berunding utk selesai secara elok.tp sy lngsung tdk dibenarkan bjumpa isteri dn pakcik bertegas utk tdk melepaskan jgk wlupun terpaksa gunakan kekerasan.dn kini sy cuma tunggu pihak majlis agama untuk melalui proses kaunseling dlm 2-3 minggu lg..sy amat tertekan dgn ketiadaan isteri dn terpaksa menanggung mcm2 fitnah dr jiran akibat kekecohan pd mlm kami diserang..sy mohon pendapat dn cara untuk selesaikan masalah ini segera untk tindakan selanjutnya..sy merayu demi selamatkan rumah tangga sy ablm terlambat dn sy amat sayangkan isteri sy.kali terakhir sy hanya dapat tgk isteri dr jauh dn bila ditanya dia mahu pulang ke tidak..dia membisu..cuma menggelengkan kepala tetapi airmatanya mengalir..semasa menjawab dia langsung tidak pandang kearah sy..dn airmata itulah yg beri sy kekuatan untuk usaha membawa dia pulang..kerana sy tau dia tidak ikhlas dgn jawapan yg dia jawab..dn pada malam dr balik dr berunding tulah sy mengalami gangguan dn pd mlm yg sama jga isteri sy sakit..sy memohon kepada semua bantulah sy kerana sy bertemu jalan buntu..dn amat tertekan..sy langsung tiada cara untuk hubungi isteri..bantulah sy segera....

    BalasPadam
  15. Suami terinya..

    Isteri sy dibawa lari pakciknya pd 24hb04 td sehingga sekarang dia masih tidak pulang..sy langsung xdibenarkan berjumpa isteri..pakciknya dia akan guna kekerasan jika sy cuba dtg ambil isteri..dh bermcm cara..handphone isteri dirampas makciknya.jd sy hilang satu2nya alat untuk hubungi isteri..sdangkan abg kandung isteri sy sendiri tidak dibenarkan bjumpa..tp abg ipar sy ada terdengar yg isteri sy sakit umpama disihir dr mulut mereka dan menuduh sy yg menyihir isteri sy..sdangkan kami baru sja sebulan kahwin..kini sy mengalami tekanan apabila isteri sy ada membuat tuntutan cerai sdangkan msg terakhir dr isteri sy sblm hstnya dirampas merayu supaya sy sedaya upaya ambilnya dikampung.kami diserang pakciknya bsama 6 org rakan dn memaksa dia balik kekampung..sdangkan tiada selisih faham antara kami dan kebetulan masa pakciknya menyerang rumah sy kami sdang menjamah makan mlm sambil menonton tv.kini sy mengalami tekanan dn sering alami gangguan ketika tidur..gangguan itu berbentuk terasa ibarat ada sesuatu yg tidur dibawah kelangkang sy..bila mengiring pula rasa ada sesuatu yg merayap dr pingging melalui tulang belakang terus ke kepala..apabila terjadi demikian,sy terasa hendak menangis tetapi badan terasa seram sejuk..sy tidak mahu bersangka buruk..dn ingatkan sy tertekan akibat bjauhan dgn isteri.tetapi sy skarang hadapi mcm tuduhan dr pakcik dn makcik isteri dn mereka memberitahu isteri sy tidak mahu lg hidup bsama..dn sudah menuntut cerai.sy tertekan sgt sbb bila sy buat laporan polis.pihak polis blh menahan 6 org yg terlibat diatas ptuduhan menceroboh dn membawa lari isteri sy..tp mengikut undang2 civil pihak polis hanya boleh membantu untuk membawa isteri pulang seandainya isteri mahu mengikut sy.sy berikan bukti dr pesanan ringkas dr isteri tetapi pihak polis tidak boleh lakukan sbarang tindakan andai isteri tidak mahu pulang dan perlu merujuk pd pejabat agama.sy skeluarga pergi berunding utk selesai secara elok.tp sy lngsung tdk dibenarkan bjumpa isteri dn pakcik bertegas utk tdk melepaskan jgk wlupun terpaksa gunakan kekerasan.dn kini sy cuma tunggu pihak majlis agama untuk melalui proses kaunseling dlm 2-3 minggu lg..sy amat tertekan dgn ketiadaan isteri dn terpaksa menanggung mcm2 fitnah dr jiran akibat kekecohan pd mlm kami diserang..sy mohon pendapat dn cara untuk selesaikan masalah ini segera untk tindakan selanjutnya..sy merayu demi selamatkan rumah tangga sy ablm terlambat dn sy amat sayangkan isteri sy.kali terakhir sy hanya dapat tgk isteri dr jauh dn bila ditanya dia mahu pulang ke tidak..dia membisu..cuma menggelengkan kepala tetapi airmatanya mengalir..semasa menjawab dia langsung tidak pandang kearah sy..dn airmata itulah yg beri sy kekuatan untuk usaha membawa dia pulang..kerana sy tau dia tidak ikhlas dgn jawapan yg dia jawab..dn pada malam dr balik dr berunding tulah sy mengalami gangguan dn pd mlm yg sama jga isteri sy sakit..sy memohon kepada semua bantulah sy kerana sy bertemu jalan buntu..dn amat tertekan..sy langsung tiada cara untuk hubungi isteri..bantulah sy segera....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam tuan,

      Sebenarnya kedua dua orang iaitu tuan dan isteri tuan memang dha terkena gangguan. Untuk kes sebegini tuan perlu berjumpa sendiri dengan ustaz ismail dan insyaallah dia akan bantu menyelesaikan masalah tuan.

      Insyaallah. Boleh diatasi dan kes sebegini telah pernah dibantu dan diselesaikan.

      Silalah hubungi ustaz ismail. No nya ada pada profail saya.

      Padam
  16. Askum saya mpunyai msalah,suami saya ada kekasih gelap,saya x tau sama ada suami saya trkena atau x tp sikap dia dg saya mg jau berbeza bila d bandingkn sbelum dia mngenali permpuan tu,dia mngenali perampuan 2 mlalui wechat,mereka brkenalan dlm msa 2 minggu dia da x bole lupakn perempuan 2,mereka da prna terlanjur msalah nya skarang saya nk dia lupakn perempuan 2 dan klu bole nk suru perempuan 2 lupakn suami sya x sngup berkongsi kasih dgn org lain kerna dia sndiri x mampu bimbing kluarga kami saya harap en.bole tlg msala saya ni

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum ustaz..

    saya berumur 25 tahun dan telah bertunang padaa bulan 6 2013.. unuk pengetahuan ustaz, saya dan tunang saya berkenalan dah 3 tahun tapi pada masa tu sy masih dengan teman lelaki saya.. lepas putus dengan dia saya bertunang dengan tunang saya skrg.,

    untuk pengetahuan ustaz,, tunang saya seorang yang periang, suka melawak dan disenangi oleh rakan sekerja dan orang sekeliling.. tapi sejak 2 minggu kebelakangan ini, dia kerap memarahi saya walupun kata2 dan perbuatan saya tu hanya sekadar untuk bergurau.. dia dah x macam dulu lagi ...ap yg sy buat serba tak kena... saya pernah tanya knp dia jadi macam ni tp dia cakap dia pun tak tahu kenapa tiba2 dia boleh marah saya then bila sy menangis baru die memikir ..tp bnda tu akan berulang setiap hari n setiap hari sy akan menangis bila mengenangkan sikap dia...

    BalasPadam
  18. Walaikumsalam,

    Ramai yg panggil saya ustaz. Saya org biasa takda title nama pun. Cikgu saya ustaz mail, mmg layak dipanggil ustaz. Malu saya dengan ilmu tak seberapa ni dipanggil ustaz.

    anyway dalam kes cik nie sebenarnya, ada gangguan dinamakan berlaga angin. Ada yg penah dengar dan ada tak pernah dengar. Saya certia serba sedikit lah.

    cik sendiri ada gangguan saka, tunang pun sama. Both sebenarnya bermasalah. yang berlaku sekarang ini, saka bergasak sesama saka, dan tak serasi. Gangguan perasaan pada tunang cik nurul adalah disebabkan sakanya sendiri.

    untuk masalah sebegini, saya cadangkan kedua duanya sekali berjumpa dengan ustaz mail dan selesaikan masalah anda berdua dari akar umbi.

    InsyaAllah, hubungan cik dan tunang akan jadi lebih baik dan lebih erat kelak.

    wallahu aklam

    BalasPadam
  19. Selamat pagi,
    Saya asalnya dari sarawak. Telah bertunang dan sepatutnya melangsungkn perkahwinan pada 26 ogos 2013. Tetapi tunang saya ini dengan tiba2 mengatakan dia ingin membatalkan perkahwinan atas sebab dia sekarang sedang mencintai lelaki lain.

    Untuk pengetahuan tuan, sebelum kami bertunang, dia sendiri yang begitu beriya sekali ingin berkahwin cepat2 dan mempunyai anak.

    Sekarang dia dah berubah. Perangainya dah tak seperti dulu. Dia semakin benci dengan saya sedangkan tiada apa2 salah pun saya buat pada dia. Begitu benci sehinggakan orang sebut nama saya pun dia dh meluat..

    Saya tak tahu apa nak buat dan apa yang telah terjadi. Samada dia terkena pembenci atau pengasih atau tiada apa2 yang berlaku.

    BalasPadam
  20. Assalamualaikum en. danish. saya ada satu masalah.sy berkahwin dengan suami atas dasar suka sama suka pada 2011.sekarang kami dikurniakan seorang cahaya mata berusia 6 bln.perkenalan kami bermula pada awal 2010, dan mula bercinta feb thn itu.pada awalnya hubungan kami tidak direstui keluarga suami terutama ibunya. bermacam kutukan, kata fitnah yg dibuat oleh mak mertua sy dengan neneknya (ibu kpd mak mertua). mereka sekeras2nya menentang. sy pernah menarik diri. reaksi dari suami pd waktu itu di luar jangkaan sy.beliau dan ibunya tak bertegur sapa beberapa lama, sehingga akhirnya ibunya mengalah dan kami mengikat tali pertunangan pd nov 2010. setahun kemudian kami berkahwin. perhubungan sy dgn keluarga mertua, sgtlah minimum. mcm bkn menantu pn ada, ttp tidaklah smpi bergaduh atau bermasam muka. cuma tidak mesra.bercakap bila perlu, tanpa senyum, tanpa gurauan.apa yg saya perasan, sebaik kami melangsungkan perkahwinan dan duduk di rumah sendiri, ada sahaja bekalan makanan yang dibawa blk oleh suami dari rumah ibunya. sy x pernah menjamah kerana instinct sy kuat mengatakan bhw ada 'sesuatu' di dalamnya. pernah sy melarang suami membawa balik makanan dari rumah ibunya kerana sy sendiri pn telah siap memasak, ttp pasti ada juga kiriman dari ibunya untuk dibawa pulang. untuk pengetahuan en, arwah datuk belah ibunya ada 'membela'. itu yg merisaukan sy. kepada siapa diturunkan belaan tu sy tak pasti. hubungan sy dan suami pn byk keruh dari jernihnya. kami tak semesra spt waktu bercinta. sehingga sy melahirkan anak pd mac 2013, minggu pertama mak mertua yg jaga sy sementara menunggu sy sihat utk pulang ke kampung sy. hari pertama sy di bawah jagaannya, seekor ikan goreng disediakan untuk sy, termasuk dengan 5 helai rambut. sy cuak. kalau ye pn rambut gugur, takkanlah sampai 5 helai jatuh di atas seekor ikan dan mak mertua tak perasan langsung. sy abaikan ikan goreng tu dan suruh suami menggoreng ikan masin. esoknya, 4 helai rambut di dalam sup sayur bayam. sy tolak tepi dan makan nasi kosong serta ikan masin. hari2 seterusnya sy dah suruh suami gorengkan awal2 ikan bilis dan ikan masin. walaupun begitu, makanan lain yang disediakan sy tak ada idea untuk menolak. semakin hari berlalu sehingga sekarang, sy perasan perubahan pada diri sy semakin tak senang melihat suami, semakin menyampah dan adakalanya timbul perasaan benci. banyak kali kami bergaduh terutama bila melibatkan keluarganya. sy pn tak pasti adakah ini disebabkan ilmu pembenci pemisah atau sememangnya takdir jodoh kami tak panjang. syan buntu. hari hari sy merasa sakit hati melihat suami, dan banyak kali juga sy meminta cerai. sy tahu sy salah berkelakuan begitu tetapi bagaikan ada sesuatu merasuk sy untuk berbuat demikian. bila bergaduh mcam2 kata negatif keluar dari mulut sy. bantulah sy untuk selesaikan perkara ni.

    BalasPadam
  21. salam,

    berikut adalah jawapan saya.

    1. sebenarnya puan diganggu oleh saka dari belah puan dan juga dari belah suami. both sebenarnya.

    2. saya tak pasti bab makanan tu akan tetapi menolak makanan tersebut tidaklah menghalang saka daripada belah suami menggangu puan.

    3. Bab kata kata negetif yang keluar dari mulut puan ada banyak punca sebenarnya.

    4. Silalah call ustaz mail dan dapatkan bantuan dia untuk bantu selesaikan masalah rumahtangga puan. Dia percuma sehari dua ni.


    wallahu aklam

    BalasPadam
  22. salam tuan Danish,

    saya telah berkahwin selama 7 tahun dengan suami dan dikurniakan 3 anak. selepas berkahwin perangai suami asyik panas baran dan terlalu mementingkan keluarganya sehingga menterhadkan saya daripada berhubung dan berjumpa dengan keluarga saya. Kami kerap bergaduh dan suami sering mengeluarkan kata -kata kesat dan maki hamun walaupun untuk perkara yang kecil. Saya juga sering diberitahu ibu mertua yang beliau sebenarnya pernah berhasrat untuk mengahwinkan suami dengan calon yang lain. Walaupun didepan saya ibu mertua nampak baik tetapi saya tidak dapat membaca hati beliau yang sebenarnya sekiranya beliau tidak berpuas hati dengan saya. Untuk pengetahuan tuan, suami juga ada mengalami gangguan mistik iaitu apabila suami tidur, katilnya pernah digegar dan dalam satu kejadian ada satu mahkluk menggangu dengan memegag alat sulit beliau. Adakah keadaan kami ini seperti kami telah terkena sihir pemisah, tuan? Harap tuan dapat membantu saya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam puan,

      Jawapan saya.
      1. Bukan sihir pemisah tetapi gangguan saka dia dan saka puan sahaja. Saya tak nampak adanya sihir pd suami puan.
      2. Simptom gangguan yg berlaku adalah daripada jin saka termasuk panas baran, mulut jahat dan juga katil gegar serta alat sulitnya dipegang something.

      3. Sila call ustaz mail utk bantuan lanjut.

      Wallahu aklam

      Padam
  23. Pn R,
    Salam en danish.... sy jg musykil trhdap permasalahn kami. Dan sy ingin merungkaikan segalanya tpi masih belum bertemu jawapan. Sy dan suami ada masalah rumahtangga. Dan gangguan tersebut bermula sjk kmi bertunang lagi namu tidak teruk sgt tetapi setelah bernikah krisis kmi semakin menjadi teruk sehingga peringkat suami membenci sy dan ingin hidup berasingan rumah dgn sy kerana dia kata tak tahan panas , ada bisikan dan rasa ingin marah sj bila nmpk wajah. Utk pengetahuan tuan, kmi bernikah ats dsr pilihan keluarga dan mmg kmi berdua bersetuju dan berjnji menjaga syariat spjg ke arah perkahwinan kmi. Bila kmi bertunang gangguan mula dtg. Suami sy kata nmpk kelibat, rasa panas dan berak darah..tpi kmi usaha pergi rawatan dan alhamdulillah seminggu sblm nikah, gangguan itu hilang 3 minggu selepas itu gangguan dtg lagi dan sy hairan suami makin pendiam dan rupanya dia menyimpan benci dlm hatinya tpi sy hormat dia sbb belum pernah dia menngking atau berkasar dgn sy. Rasa benci itu terbongkar apabila ustaz yg merawat dia memberitau perasaan suami sy kpd sy. Bila dia nmpk sy, suami jdi tidak tnteram dan dia sdh tidak mahu berbincang. Dia takut bersuara dpn sy kerana di bibirnya cuma talak. Itulah smsnya pd sy. Skrg kmi tinggal berasingan bgi tidak mengeruhkan lgi keadaan. Menurut mertua sy, dia byk berdiam dan berkurung di bilik..nmpk stress. Kadang2 ibadah pun tidak dijaga sdgkn dahulu kmi sering mengingati bab ibadah. Byk rawatan kmi pergi dan byk pl spekulasi.. sy binggung dn Allah sj tmpt brgntng. Ada kata sihir pemisah, ada kata saka dan jg ada pl berkata suami sy dicintai jin betina sjk remaja dan cb meruntuhkan masjid kmi krn cemburu. Skrg suami seolah2 putus asa dan tidak mahu pergi rawatan sdh. Apakah permasalahan sbnr kmi ini en danish... sy masih lagi binggung. Kerana sy terfikir, bgimana kmi pergi rawatan tpi kalau x tahu punca tetap jg tak selesai. Skrg sy byk dekat dgn Allah dlm minta petunjuk prmslhn kmi ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaikumsalam puan R,

      jawapan saya seperti berikut.

      1. Pemasalahan saka yang mengikuti puan dan menyebabkan suami benci dan marah pada puan.
      2. Saka itu tidak dibuang dan diselesaikan pun masa berubat dahulu.
      3. Suami ada ambilan ilmunya sendiri dan ini menyebabkan dia jadi begitu. Sila lah call ustaz mail dan biarkan dia bantu puan dan suami puan.
      4. Both ada gangguan saka. (suami dan puan).
      5,Silalah call ustaz mail dan aturkan temujanji puan ya. Jangan biarkan lagi, Silap gaya suami boleh gila isim kelak.

      Wallahu aklam

      Padam
  24. Salam en Danish,

    Bolehkah orang yg terkena sihir ini dirawat tanpa perlu diberikn minuman? Sekian, terima kasih. - nor

    BalasPadam
  25. walaikumsalam,

    jawapan saya.
    1. boleh dirawat tanpa diberikan minuman air jampi atau air rukyah.
    2. si empunya badan mesti mahu berubat dan dirinya boleh atasi masalah ilmu pengasih ini sendiri.
    3. Teknik poliklinik boleh digunakan.
    4. untuk maklumat lanjut boleh download menggunakan link yang ada pada about me. Download daripada mediafire.

    BalasPadam
  26. Salam Tuan Danish, sya rasa ada sesutu pkara yang musykil berkaitan dengan kisah kwan sya. Sya harap tuan dpat mberi pndapat atau apa pndgan tntang kisah ini. Adakah ini ada kaitan dengan sihir pembenci atau sebaliknya?

    Sya ada seorang kwn sebaya dengan sya 21 tahun. Dia dan teman llaki sudah lama bcinta hmpir 5 tahun sejak di bangku sekolah lagi. Di awal perhubungan dulu, kluarga masing2 merestui hubungan mereka dan brcadang nak mengawinkan kedua-duanya apabila kwan sya menamatkan pelajaran. Selama mereka bcinta, teman llaki kwan sya memang seorang yang baik dan seorang yang setia buktinya llaki ini snngup menunggu kawan sya 3 thun bljar di Sarawak. Tambahan pula, teman llaki nya snggup bekerja berat untuk membiayai cos belajar kwan sya. Pokoknya, llaki ini snggup berkorban apa sahaja demi kawan sya.
    Bermula pada Jun 2013, kawan sya telah menjalani latihan industri. Kawan sya memilih untuk menjalani praktikal beliau di tempat sendiri iaitu kat Tawau, Sabah kerana ingin dekat bersama kluarga dan buah hati nya. Pada masa tu juga lah, kwan sya meminta teman llaki untuk tnggal brsma kluarga nya dengan izin mak beliau kerana kesian akan teman llki yang tpksa pergi kerja dari jarak yang amat jauh.
    Namun, kluarga llaki tidak bersetuju anaknya tinggal bersma kluarga pompuan atas alasan tak manis dipandang masyarakat. Tetapi, teman llaki nya ttap bkeras hati dan ttap tnggal d rmah belah pmpuan kerana ingin menunaikan permintaan kekasihnya dan juga berpendapat bahawa xslah pon bkan tnggal berdua-duaan juga dengan pompuan ttapi brsma mak dan adik-beradik yang lain. Dengan itu, teman llaki ny pon tnggal lah brsama kluarga belah pmpuan di rumah yang kecil dan ramai penghuni nya. Teman llaki nya juga adalah seorang yang baik hati dy juga turut membantu kluarga kwan sya untuk membayr sewa rumah wlaupon tnpa diminta untuk berbuat demikian.
    Mendapati anak mereka yang enggan menurut kata, kluarga belah llaki mengambil keputusan untuk melangsungkan perkhwinan dengan segera. Bapa belah llaki juga, telah menyuruh anknya bertanya kpada kluarga pmpuan bkaitan dengan wang hantaran. Dengan ekonomi dan kos sara hidup yang amat tnggi pada masa kini, sudah pasti lah cos prblnjaan khwin juga trut meningkat. Kluarga belah pmpuan meminta Rm10,000 sebagai wang hantaran. Namun, penerimaan kluarga belah llaki berbeza. Mereka beranggapan bahawa kluarga belah perempuan tidak serius dan mngambil kesempatan. Hal ini, ditambahkan lagi dengan hasutan orang luar yang telah memburukkn kluarga belah perempuan.
    Justeru itu, kluarga belah llaki berkeras hendak memisahkan kedua-duanya. Bapak llki tersebut, dtg ke rumah kwn sya dengan hasrat membawa anaknya pulang secara paksaan. Tman llki kwn sya, enggan dan tidak mahu balik pada awlny ttpi atas pjukan kwan sya akhirny dy pun pulang ke kampung nya.Semasa bpak ny dtg ke umh, bpak blah llki sempat bkata pada anaknya "mahu juga ko tnggal di rumah bgini?" di depan kluarga kwn sya. Kwn sya amat tkjut dgn prngai bpa bf nya kerana dy xsngka orang dlunya baik dengan dya telah brbah mjadi jahat. Sejak peristiwa tersebut, teman llaki nya tidak menghubungi kawan sya lagi, hp turut off. Kwn sy y rsau dan juga turut merindukan kekasih hatinya, segera menghubungi mak bf dya untuk btnyakan keadaan bf nya. Dengan suara yang acuh xacuh nak layan , mak bf nya berkata bahawa mereka sdah menghantar anak nya ke Kota KinaBalu untuk bekerja. Selang beberapa hari kemudian, bpak bf kwn sya dtg ke rmah dengan tujuan hendak mgambil beberapa pakaian anaknya yang masih tertinggal di rumah. Pada msa tu, kwn sya mempelwa bpak bf nya masuk ke rmah nmun tidak dIhraukan. Bpak bf nya, berjalan dari depan rumah kwan sya hujung ke hujung dan ke tepi rumah kwan sya. Sepertinya, bapak bf nya mmbacakn sesuatu smbil bjlan. Sehingga kini, sudah 2 bulan teman llakinya tidak menghubungi atau memberi khabar kpada kwn sya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik anon,
      Panjang ceritanya akan tetapi berikut adalah jawapan saya.
      1. Ya mcm ada ilmu pelalau dikenakan kepada bf kawan cik yg mudah saya namakan sebagai x. Y utk gf kawan cik.
      2. Utk kes sebegini adalah lebih baik jika si yang bermasalah iaitu cik y sendiri yang mendapatkan bantuan dari ustaz mail.
      3. Jika en x ingin membetulkan dirinya adalah lebih mudah untuk membantu en x yang bermasalah.
      4. Ustaz mail ada dirasai sekarang ini hingga minggu depan tetapi apa apa hal mintalah kawan cik iaitu cik y sendiri yg hubungi ustaz mail.

      Wallahu aklam

      Padam
  27. as salam...sy ada satu perkara pelik yg jd skang ni.smua rakan sekerja mcm xnk bercakap or berkwan dgn sy skarang.asalnya semua oke.lps tu sy adala gaduh dgn sorng bdk yg satu ofis dgn sy.dan xbrcakap dgn dia.bila sy tegur pun dia xlayan n kdg2 mcm seolah-olah marahkan sy.sdgkn hal yg terjadi tu kiaorg dah berpakat nk lupakan.dan semakin hari semakin rmai staf di ofis yg cuba menjauhkan diri dari saya dan makin rapat dgn dia.pertunangan sy juga terbatal di saat akhir tanpa sebab yg jelas.boleh tlg bgtau sy xpuncanya sbb sy seolah dah hilang puncanya.

    BalasPadam
  28. as salam...sy ada soalan jgk ni.sy xtau mcm mna nk cter.cuma di pendekkan citenye.smua staf dlm ofis sy xnk brckap dgn sy.dlu smua oke je.leps tu sy ada selisih fhm dgn sorng bdk a.k.a staf lam opis ni jgkla.then sy kurangla brckap ngn dia.ms awl2 dia sorng je la.tp skang hmpir smua staf deptmnt sy mcm larikan diri dari tnpa sbb yg jelas.nk kerja pn rs xselesa.rs mcm nk berhenti kerja pn ada.tp sy syg kje ni.mohon bantuan.terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,

      Maaf lambat reply. Jawapan saya seperti berikut.

      1. Mostly gangguan anda sebenarnya ambilan ilmu dan juga saka.
      2.ada sedikit sebanyak unsur sihir tetapi bukanlah punca utama menyebabkan rakan rakan anda menjauhkan diri dari anda.
      3..saya nasihatkan cik contact ustaz ismail untuk bantuan lanjut. Tak banyak boleh saya bantu melalui komen sebegini.

      Wallahu aklam

      Padam
  29. Salam Tuan

    Tuan , saya sebelum ni ada berkawan dengan seorang perempuan yang sebaya dengan saya iaitu berusia 21tahun .. Kami telah berkawan hampir 3 tahun tetapi semua nya berubah dengan sekejap sahaja apabila dia telah mengenali seorang lelaki yang sekarang sudah bergelar tunangnya . Berbalik pada cerita tadi , Si Dia tiba2 terus berubah hati dan juga perangai , si dia kerap memarahi saya dan memaki2 saya , malahan juga Si Dia kerap memandingkan saya dengan lelaki tadi..tetapi sebelum dia bertunang dia ade menyatakan bahawa si dia ingin kembali kepada saya semula tetapi beberapa hari lepas itu hatinya berubah semula , dia mengatakan bahawa si Dia tidak dapat melupakan lelaki tadi..saya rasa macam pelik..bukan saya sahaja yang perasan benda nialah sedaranya juga perasan benda yang sama dan memberitahu saya..tapi boleh kah saya mengunakan ilmu mahabah kepadanya??saya bukan apa saya betul2 sayangkan dia..dan ingin menjadikan dia yang sah untuk saya..bukan untuk membalas dendam atau memain2 kan nya..saya tidak pernah menyalahkan nya atas apa yang berlaku dan saya memaafkan nya..sebenarnya sebelum ini kami ada juga nerbincang untuk bertunang tapi semuanya berlaku dengan pantas dan apa yang lebih memuskhil kan saya apabila saya menanyakan apa salah saya sehingga dia berbuat demikian terhadap saya..si dia pun tidak tahu dan tidak dapat menjawab pertanyaan saya..yang dia selalu cakap adalah Dia tidak dapat melupakan lelaki tadi..dan si dia mengatakan yang si dia sangat membenci saya sehingga tidak mahu melihat saya..si dia pun tidak tahu mengapa dirinya begitu membeci saya walaupun saya tidak berbuat apa dengan nya..yang Dia tau dia memang tidak dapat melupakan lelaki itu..tidak apa lah saya hanya berusaha selagi tidak menduakan Allah..dan jika Allah kabulkan doa dan usaha saya mungkin Allah nak saya bersabar dan berusaha..dan jika doa dan usaha saya Allah tidak kabulkan ,, Allah lebih mengetahui bahawa dia bukan jodoh saya dan ade yang lebih baik..sesungguh nya Allah berkuasa atas segala urusan hamba2 nya dan Allah lebih mengetahui mana yang terbaik untuk hamba2nya..saya iginkan pendapat Tuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam tuan,
      Jawapan saya.
      1. Tak boleh menggunakan ilmu mahaballah keatas gf tuan. Itu adalah sihir. Dan sihir adalah mensyirikkan Allah.
      2. Berusaha memang betul tetapi hanya dengan cara dan jalan yg haq sahaja Allah terima dan redha.
      3. Ilmu sihir adalah bathil. Walau apa pun nama nya sihir tetap sihir. Sesiapa yg menggunakan sihir maka dia mensyirikkan Allah. Sengaja atau tak sengaja syirik tetap sama.
      4..tuan boleh bantu Awek tuan tu dengan cara dan teknik yg haq.
      5. Sila call dan dapatkan bantuan serta tunjuk ajar dari ustaz ismail.

      Wallahuaklam

      Padam
    2. Ok thank..nanti saya call

      Padam
    3. Ok thanks..nanti saya call

      Padam
  30. Salam
    Sy dpt tahu suami sy curang 5 tahun dgn sy, telah berumahtangga 23 thn, usia suami 50 dan bdk tu 30 tahun. Sy dpt tahu mereka telah bertunang pada sept 2013. Suami kata sy takde masalah dan masih sygkn sy, tp masih tidak boleh tinggalkn bdk tu walaupun sy merayu pd dia. Sy rasa bdk tu hanya nak kikis duit suami sy. Setiap ari sy ati sy tak tenang, dia jarang call sy dan sy sentiasa resah terutama bila suami pegi keje n tidak disamping sy kerana bila dia dgn sy mmg tak pegang telefon tp bila sy takde dia akan hubungi bdk tu. Sy tak tahu nak buat apa dah sampaikn anak pun sy tak layan, dia jgn ckpla dah mcm org tak betul, asik ckp tipu. Mungkin tuan boleh bantu sy. Tk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      Jawapan saya.
      1. Bab sebegini saya mintak puan terus call ustaz ismail utk bantuan lanjut.
      2. Dia boleh bantu puan dan suami puan selesaikan masalah ilmu pengasih perempuan umur 30 tahun tu.
      3. Suami puan terkena ilmu tu.
      4.untuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar ismail 013-3809376 019-3619305.

      Wallahuaklam

      Padam
  31. Tuan saya ingin Bertanya, Sekiranya seseorang itu Terkena tangkal dan pugai dalam masa yang sama bagaimana hendak hilangkan dia. Daan macam mana ciri2 orang yang terkena benda ini pada orang tersebut. Adakah dia waras berfikir ataupun tidak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam alisya comel,
      1. Maaf terlepas pandang soalan cik.
      2. Untuk selesain tangkal dan pugai ni kena guna teknik. Belasah dan bunuh jin pugal yang datang.
      3. Nampak waras dan boleh berfikir tetapi hati dan perasaannya dikawal oleh jin yang dihantar kepada nya.
      4. Boleh diatasi dan si sakit boleh buat sendiri. Mudah sahaja.

      Wallahuaklam

      Padam
  32. Assalamualaikun en.danish,

    Saya dan pasangan telah merancang untuk bertunang pada bulan ogos lepas.namun beberapa minggu sebelum hari pertunangan yg kami rancang itu pasangan saya berubah.

    Dia mula berubah setelah berjumpa dgn kawan kakak angkatnya yg memang dari dahulu lagi ada hati dgn pasangan saya ini.untuk pengetahuan lelaki tersebut sdh pn berkahwin dan mempunyai anak.

    Pasangan saya dahulu pernah menolak lelaki tersebut dgn memberi alasan tidak mau menjadi perosak rumahtangga org lain n mengatakan dia sudah berpunya.

    Namun selepas dia berjumpa dgn lelaki tersebut atas pujukan kakak angkatnya..dia terus berubah bila balik ke rumah.

    Malam tu saya call untuk bincang psl pertunangan kami,pasangan saya terus mengatakan yg dia x mau kawin.

    Selang seminggu kemudian saya dapat tahu dia sudah berhubungan dgn lelaki tersebut.

    Sudah byk pengamal perubatan saya dan orangtua pasangan saya jmpa bertanyakan kalo pasangan saya ni terkena buatan orang atau tidak dan semua mengatakan memang terkena.

    Sekarang ni pasangan saya tengah berubat cuma saya ragu2 dgn cara dan kaedah rawatan yg dilakukan.sudah dua bulan tapi masih belum menunjukkan tanda2 untuk pulih.

    sekarang sdh 4 bulan pasangan saya dibawah pengaruh ilmu sihir ini.sekarang kami langsung lost contact.bila saya call dia x angkat.saya msg dia x balas.bila saya bjmpa n tegur dia x balas.dia seakan membenci saya.

    Dari pengamatan encik,masihkah ada harapan untuk pasangan saya ini disembuhkan?dan kami berasal dari sabah ada tak cara rawatan jarak jauh yang boleh dilakukan untuk mengubati pasangan saya ini.

    Sekian.wassalam.

    BalasPadam
  33. assalam. suami saya dah 3 tahun tak balik ke rumah. kami telah disihir pemisah suami isteri. suami telah diberi makan benda kotor sehingga dia ikut sahaja telunjuk isteri barunya, dia mmg tak akan jawap panggilan telefon saya & tak akan balas mesej saya. suami sangat benci dengan saya & sering menengking & memukul saya. saya dah berusaha jumpa ramai perawat tapi tak berhasil. di harap ada sesiapa dapat membantu,,,,,,,,t.kasih

    BalasPadam
  34. waalaikumsalam puan hana,
    1. maaf lambat reply ya puan.
    2. saya cadangkan puan call dan aturkan temujanji dengan ustaz mail. Dia boleh bantu puan. InsyaAllah.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  35. Sume tipu laa ..xberkesan klau nk rawar cara islam.ni mmg takkan jadi..

    BalasPadam
  36. Salam tuan mike stelar,
    1. Memang cara rawatan islam konvensional x mampu nak selesaikan masalah sihir.
    2. Teknik bunuh jin dan cara ilmu haq amat berbeza dengan cara rawatan islam konvensional. Kami tak gunakan teknik jampi air or jampikan pesakit.
    3. Tuan mike sedang memperkecilkan taraf khalifah yg Allah bagi pada kita. Kekuatan dan ilmu khalifah bukanlah tandingan makhluk jin sebenarnya. Ibarat kekuatan khalifah dan jin , kekuatan jin tu ibarat sampah aja dikaki khalifah yg tahu dan kenal diri nya.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  37. Salam tuan,
    Ustaz mail tu kt mn ye?saya ada masalah rumahtangga

    BalasPadam
  38. Salam tuan,
    Ustaz mail tu kt mn ye?saya ada masalah rumahtangga.suami saya terkena guna2@pengasih.dh ramai ustaz ckp benda yg sm.Tp sampai skg x berubah pun.dkt Mak dia sendiri pun dia dh x peduli.psl dia ank sulong.Dulu dia la ank harapan Mak.mertua saya.skg ni nk tny kabar Mak pun x nk.Mak.sgt2 kecewa sbb Mak.dh.penah larang perempuan tu dekati suami saya.slps itulah suami saya berubah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam puan anon,
      1. Ustaz ismail kat hulu langat, selangor. Lebih detail ialah kampung haji palil, belakang IKBN Dusun Tua Hulu Langat.
      2. Suami puan kena ilmu pengasih tu. sebaiknya call dan dapatkan bantuan daripada ustaz ismail.

      Wallahuaklam

      Padam
  39. Assalamualaikum ustaz.sy ingin bertanya soalan.saya berumur 23tahun dan mengikut perancangan tahun depan saya akan berkahwin dengan kekasih saya.tetapi lebey kurang hampir 2 bulan lepas kekasih saya meninggalkan saya hanya kerana masalah yang kecil.pada mulanya saya rasa mungkin tiada jodoh.tetapi tergerak hati saya untuk mendapatkan rawatan kerana kekasih saya seorang yang amat baik..malah beberapa hari sblm sy brpisah dgnnye saya ade memberikn gambar sy kerana kebiasaannya kami begitu.tetapi komen yg diberikan ketika itu sgt lain.dia merasa geli melihat gambar sy..saya jugak pelik dgn tindakan dia tu.hasil daripada rawatan.saya didapati terkena sihir pemisah.sebab itu kekasih saya meninggalkan saya.saya berubat tetapi hampir berapa minggu masih begitu.kekasih saya sudah menukar no tel.jadi saya memcari alternatif lain dan berubat di tempat lain.jawapan yg saya terima masih sama.saya terkena sihir pemisah.sudah hampir 2minggu berlalu.kini saya sering tel kekasih saya melalui no ofis nya.tapi die masih marah2..sy belom memberitahunya tentang sihir ini.

    BalasPadam
  40. As salam, ada penghujung tahun lepas, saya telah menjalani rawatan membuang saka dan sihir (dengan membatalkan perjanjian).namun sehingga sekarang saya masih lagi terasa ada benda yang bergerak di dalam betis saya, ada ketika waktu petang saya rasa meremang di kaki, saya kerap syak wasangka terhadap orang sekeliling, dan rasa marah apabila bangun pada waktu pagi.jodoh saya juga berat, tiada lelaki yang berminat dan menunjukkan minat, hubungan rakan sekerja juga tidak begitu baik.masih adakah sihir dan saka pada diri saya?
    saya juga mempunyai seorang kawan baik, namun sejak dia rapat dengan seorang lelaki cina (manager di tempat kerja kami), dia telah berubah sikap.dia mengaku yang dia cepat panas/marah apabila pandang wajah saya.kadang dia memaki saya, kadang dia jadi terlalu baik dengan saya.rumahnya juga tidak terurus sedangkan dia seorang yang pembersih.adakah dia terkena sihir? Lelaki cina tersebut tahu yang saya menghalang hubungan mereka (lelaki itu telah berkahwin, dia pernah mempunyai hubungan dengan seorang perempuan cina di tempat kerja kami sebelum ini). Adakah lelaki tersebut menyihir untuk menjauhkan saya dan kawan baik saya? Saya banyak terasa dengan perbuatan kawan baik saya sejak dia mengenali lelaki itu.
    harap tuan dapat membantu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam cik anon,
      1. Ya . Cara membatalkan perjanjin dengan saka mmg tak berkesan disebabkan perjanjian ini dibuat oleh generasi terdahulu sebagai contoh moyang. So, hanya moyang yg boleh membatalkan perjanjian.
      2. Yg yg haq dna berkesan menyelesaikan saka ialah dengan cara pulang ke atas sampai ke kubur.
      3. So, mmg saka masih ada dalam diri cik disamping jin baru pendamping perubatan yg cik pergi tu.
      4. Ya kawan cik kena ilmu pengasih cina. That why dia jadi tak keruan tu.
      5. Cik boleh bantu diri cik dan kawan cik tu sekaligus.
      6. Silalah call ustaz ismail dan aturkan temujanji ya. Insyaallah masalah cik boleh diselesaikan secara muktamad.

      Wallahuaklam

      Padam
  41. Salam.Cik Daniel..mcm mana sya nk lupakan bekas teman lelaki saya. Saya dngr2 dia terkena buatan org tengH nk satukN dia dengN seseorg Perempuan. .saya redha je btl ke x kenyataan tu cuma saya lupakan dia. .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam anon,
      1. Maaf lambat reply soalan cik.
      2. Bab nak lupakan bekas teman lelaki silalah email terus kpd saya kelak.

      Wallahuaklam

      Padam
  42. sy dah email en danish tp xdpt ,
    sy nk tnya kalau terkena sihir boleh di ubt dr jauh ke, sbb tunang sy sgt bnci sy , dan lari da family dia,, harap sy dpt jawapan
    terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum anon,
      1. Silalah email sekali lagi. Ilmuhaqdanish@gmail.com
      2. Boleh diusahakan bab ni. Minta mak dan ayah tunang jumpa dgn ustaz ismail utk bantuan lanjut.

      Wallahuaklam

      Padam
  43. slm tuan..dh sbulan sy sakit..wktu asar sy akan sakit kepala sgt2,akn jd murung,rsa nk nangis tiba2,kdg2 sakit blkg..sy ada brubat msa blk cuti n sy dikatakan terkena calitan minyak sbb ada yg xpuas ati....dlm proses berubat skrg ni,sy sndiri kuatkan diri dgn amalkan manzil...mmg sy akan rsa gatal di muka,hujung jari terasa panas,mcm ada bnda kluar di telinga...
    2)dalam masa yg sma juga sy n teman lelaki alami mslh pdhal kmi tiada mslh n rancang utk berkhwin..teman lelaki sy jd serabut,tak boleh bca msg @ tgk sy cl..dia jd serabut n xtenang..kmi berada di kwasan yg sma...kami sudah putus n kdg2 sy jd sakit kepala teramat,rsa bnci tiba2 dkt dia n rsa was2 n dikianat...
    sy bekerja jauh skrg...kadang2 sy xtahan sbb bla sy baik sja sy akan sakit blk...kdg2 mcm ada angin sepintas lalu kena sy n terus dari hujung ibu jari sehingga ke atas sy rsa sejuk...tapak kaki terus jd sejuk..utk pengetahuan tuan juga,sy bermmpi dipatuk ular hitam n selalu sgt di bilik saya ada belalang...sy dh buntu..sy xtau sy terkena sihir jenis mna...sy sgt buntu..harap tuan dapat membantu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum cik anon,
      1.gangguan cik berpunca drpd saka keturunan cik sendiri dan sedikit sebanyak ambilan ilmu.
      2. Manzil sebenarnya tak mampu nak selesaikan kan atau mengurangkan sakit cik.
      3. Silalah bawa bf jumpa dgn ustaz ismail ya. Call dan aturkan temujanji dgn ustaz ismail ya.
      Wallahuaklam

      Padam
  44. Isteri marah, benci dan tak nak tingok muka saya. Bila ditanya dia cakap sudah tidak suka..mengapa agaknya en.danish

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum tuan anon
      1. Gangguan isteri than tu ada dual punca utama. Saka saka keturunan dia dan yang kedua serangan sihir pengasih.
      2. Tuan call dan aturkan temujanji dgn ustaz mail. In sya Allah masalah tuan boleh diselesaikan.

      Wallahuaklam

      Padam
  45. As Salam ustaz... sye nie ade masalah sye dgn bekas suami sudah bercerai 4 tahun lalu sye pn xpasti sme ade gangguan atau apa2.. masing2 bawa diri masing2 sehingga baru2 nie kmi tiba2 baik lepas sye balik dri mengerjakan umrah... bekas suami ade menyatakan hasrat utk kmi rujuk kembali... akhir2 ni bekas suami berubah jadi marah2 dan lansung xnk berjumpa dgn ank2 dan lansung x nk berhubung dgn sye dan menjalinkn hubungan dgn perempuan lain bukan yg perempuan yg sme. sye kesian dkt ank2 sye sb igt kmi nk rujuk smula... baru2 nie bekas suami ade menyatakn hasrat utk berkahwin dan ank2 smua bersedih sdgkn ayahnyer skrg lansung dah xkisah pasal ank2nyer apatah lagi sye.... Mohon bantuan ustaz klau2 ade gangguan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam puan,
      1. Maaf sgt sgt sebab labat reply.
      2. Ya puan dan bekas suami mmg ada gangguan. Saka dan sihir sekali gus.
      3. Puan boleh minta ustaz ismail utk bantu pulihkan suami puan.
      4. Silalah call 0193619305 dan aturkan temujanji.

      Wallahuaklam

      Padam
  46. Assalamualaikum encik..sy ni ada masalah dgn suami sy.sejak akhir2 ni kami kerap bergaduh.tiapkali bergaduh dia tak akan balik ke rumah kadang sampai seminggu.dia janji tiapkali nk balik tapi tetap x balik..sy tau mak mertua x sukakan sy..sy dah x tau nak buat ape lg..
    Mohon nasihat ada kemungkinan ke org buat dia lupakan sy.sy isteri kedua.

    Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam puan ayumi,
      1.ya. Mmg puan dan suami ada gangguan.
      2. Mostly gangguan puan dan suami berpunca drpd saka belah puan dan belah suami puan.
      3. Silalah call ustaz ismail untuk bantuan lanjut. 0193619305.

      Wallahuaklam

      Padam
  47. Assalamualaikum Encik Danish...Rumahtangga sy hampir 11thn tp hubungan sy dan suami makin jauh dan sy semakin tidak mengenalinya.Rumahtangga kami tiada lg kemesraan,gurau senda,pujuk memujuk dan bcakap bila perlu.Suami cepat meninggikan suara apabila berbicara dan sy. lngsung x boleh tau kegiatannya diluar.hubungan dia dgn ank amat mesra tp tidak dgn sy.walaupun kami sebumbung,suami buat sy umpama x wujud dan sering menjauhkan diri dr sy.masanya lebih dluar,jarang balik dgn alasan KERJA dan mmpunyai hubungan yg baik ketika bersama kwn2 sama ada lelaki atau perempuan,Amat mesra walaupun ketika bermesej.Sering memandang rendah pd sy dan membandingkan sy dgn kwn2nya yg moden dan educated.sy bekerja jg tp bkn di syarikat yg besar.Beberapa kali jg sy minta sy agar melepaskan sy disebbkan sy tertekan dgn sikapnya ttapi dia buat x tau je.Apa yg perlu sy buat?Mohon pencerahan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam puan,
      1.suami puan sebenarnya dah terkena ilmu pengasih jika x silap saya.
      2. Saya x ada cukup maklumat nak scan secara detail.
      3. Apa pun saya cadangkan puan dapatkan bantuan ustaz ismail. Dia boleh bantu puan. 0193619305.

      Wallahuaklam

      Padam
  48. tuan danish,

    saya ada masalah dengan pasangan. kami baru putus setelah dia minta. semua berlaku dengan tetiba, dia sendiri pon cakap semua berlaku secara tetiba. dia pernah mengadu tak boleh tidor malam dan sentiasa lesu atau letih. sepanjang perhubungan kami mmg kerap gado tapi biasanya akan baik. cuma yang terakhir mmg dia dah taknak apa dah. seolah mcm sy buat salah besar. dan dia pernah cakap taknak tinggalkan saya tp selepas dua minggu ucap begitu, dia minta putus. pada awalnya dia sendiri kusut dan serabut untuk buat keputusan kerana dia sendiri tak tau apa yang sedang dilakukan sampai tahap dia nak menjerit seorang diri. dia cakap pada saya dia takdak hati dan perasaan lagi pada diri saya. apa yang perlu saya buat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum,
      1. Gangguan bf cik ni ada dua punca utama. Saka dia sendiri dan saka cik dan punca luar iaitu Sihir pengasih.
      2. Sebaiknya cik berjumpa lah dgn ustaz Ismail. Call dan aturkan temujanji dgn dia. Minta dia bantu dan minta tunjuk ajar.
      3. 0193619395. Ustaz Ismail.


      Wallahua'lam

      Padam
  49. Assalam Tuan Danish, sy dan pasangan nak berkahwin tapi tak direstui keluarganya. kami dah putus sebab dia x yakin family akan restu, dia ada jumpa keluarga sy dan nyatakan hasrat nak meminang. sekarang dia ada berkawan yg lain. tapi dia masih contact sy dan kata tak boleh lupa dan masih sayang sy. Apa y perlu sy buat...sy juga nak nikah dgn dia. kami berkawan dah 10 tahun

    BalasPadam