Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 2 Jun 2011

Ilmu gentel lada hitam.

Assalamualaikum..
Hari nie saya akan bercerita tentang llmu gentel lada hitam. Ilmu nie adalah satu jenis ilmu bathil yang terang ataupun senang cerita sejenis sihir. Ilmu gentel lada hitam nie menggunakan ayat al-Quran tanpa sebarang penambahan ataupun pengurangan kepadanya.  Tujuan ilmu ini ialah untuk merangsang nafsu mostly wanita or perempuan dari jarak jauh.

Ayat al-quran boleh digunakan untuk tujuan sihir. that why banyak ilmu bathil or ilmu sihir menggunakan topeng ayat-ayat al-quran  dan ramai yang merasakan ilmu itu betul disebabkan adanya penggunaan ayat-ayat al-quran. Permainan jin dan syaitan adalah amat licik dan ramai yang terpedaya dengan ilmu-ilmu duniawi yang menawarkan pelbagai kelebihan dengan penggunaan ayat-ayat al-quran. Ilmu gentel lada hitam adalah satu contoh ilmu yang menggunakan ayat Al-quran untuk tujuan sihir. Banyak lagi ilmu-ilmu sihir yang menggunakan ayat-ayat Al-Quran termasuklah ilmu seri muka, ilmu pengasih dan juga ilmu penunduk. Ayat Al-quran tak perlu baca secara songsang or dicampur aduk kan dengan mantera untuk digunakan sebagai syarat ilmu sihir/ bathil.

Sihir ini berfungsi menangsang nafsu wanita yang menjadi target sehingga sesetengah kes hingga merah padam muka disebabkan nafsunya terangsang. Ada yang menggunakannya untuk merosakkan dan kata org sekarang untuk ajak awek main. Nauzubillah.

Ada kawan saya masa muda-muda dulu suka menggunakan ilmu ini. Diceritakan ilmu ini memerlukan lada hitam yang dicuri dari kedai. Dikatakan kedai hindu or cina lagi bagus. Ada sebab kenapa perlu curi dari kedai hindu or cina. Ianya bersangkutan dengan pelaris. Bab pelaris akan saya ceritakan diposting akan datang.

Caranya gentel lada hitam tu, tumpukan perhatian kepada si mangsa sambil membaca ayat-ayat tertentu. Mangsa akan jadi stim or naik nafsunya. Kalau digunakan untuk tujuan jahat amat mudah ilmu nie berfungsi. Ada kelemahan dengan ilmu sihir ini. Kelemahan nya ialah jika wanita yang terkena ilmu ini tahu caranya untuk mematahkan ilmu ini, si penyihir boleh jadi mati pucuk sehingga akhir hayat. Kelemahan ilmu ini ialah sekiranya perempuan itu mematahkan sesuatu objek yang lebut or keras seperti contoh straw, pensil , secara batinnya iainya mematahkan kekuatan kemaluan lelaki (penyihir tu) dan penyihir itu akan mati pucuk.
Gambar hiasan lada hitam. 

Sekarang saya akan bercerita tentang apa yang berlaku secara batinnya. Yang berlaku ialah jika anda belajar dari saya ilmu ini (dengan ayat2) tu, jin yang ada pada saya yang berasal dari ilmu gentel lada hitam yang sedia saya anda akan berpindah kepada anda. Anda akan jadi tuan jin lada hitam yang baru. Jika anda amalkan, jin ilmu lada hitam ini akan menyerang simangsa dan akan menyebabkan mangsa naik nafsu. Inilah dinamakan sihir.

Kesan penggunaan ilmu ini bergantung kepada Allah. Ada kes tangan sipengguna ilmu ini jadi berkudis yang sukar untuk sembuh. Kesannya kepada batin anda lagi parah. Jin dari ilmu lada hitam nie akan bertapak dalam diri anda dan akan menyebabkan nafsu anda akan meningkat. Anda akan jadi gila untuk menggunakan ilmu ini dan anda akan dapat apa yang anda hajatkan. Jin ini akan menggangu jiwa dan diri dalam anda, sukar nak ibadat dan anda akan jadi lebih resah dan gelisah dari sebelumnya. Yang berlaku ialah syaitan dari ilmu gentel lada hitam ini akan menguasai diri anda. Selepas itu untuk melakukan dosa zina, jadi amat mudah. Senang nak ayat awek dan senang nak ajak awek tu buat zina.  Sembahyang dan ibadat anda akan jadi kosong dan sukar untuk khusyuk. Akhirnya anda akan jadi hamba kepada nafsu serakah anda dan jin pendamping ilmu sihir gentel ladang hitam ni.



الَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يَلْبِسُوا إِيمَانَهُمْ بِظُلْمٍ أُولَئِكَ لَهُمُ الأمْنُ وَهُمْ مُهْتَدُونَ
"Seandainya mereka mempersekutukan Allah, niscaya lenyaplah dari mereka amalan yang telah mereka kerjakan". (Al-An`aam:88)


وَلَقَدْ أُوحِيَ إِلَيْكَ وَإِلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكَ لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ
"Jika kamu mempersekutukan (Allah), niscaya akan hapuslah amalmu dan tentulah kamu termasuk orang-orang yang merugi." (Az-Zumar: 65


Itu adalah sedikit sebanyak cerita mengenai ilmu gentel lada hitam. Kalau anda ada terbelajar ilmu nie pulangkan segera kepada empunya ilmu ini. Jika tidak dipulangkan diri anda dalam keadaan syirik disebabkan anda mempunyai ilmu sihir. Effeknya kepada batin dan iman anda , Allah sahaja lah yang tahu. Buat ibadat pun semuanya tertolak segala amalannya.

Ramai org mencari ilmu gentel lada hitam nie saya tahu. Nawaitu tu masing-masing punya hal lah. Saya cuma ingin menyatakan bahawa ilmu bathil nie tak akan tamat begitu sahaja jika kita pernah belajar dan mengamalkannya. Sebagai contoh si A pernah belajar ilmu gentel lada hitam nie dan pernah menggunakan ilmu ini time dia muda-muda, jika tidak dipulangkan ilmu ini, bermakna sihir ini masih berjalan didalam diri A dan sometime tak perlu pun si A nie mengamalkan ayat-ayat ini untuk menstimkan awek2. Ilmu bathil nie amat jahat dan kebiasaaannya ianya boleh digerakkan hanya dengan niat jahat, Apa sahaja amalan dan ibadat si A tertolak begitu sahaja disebabkan setitik nila (ayat lada hitam). Katakanlah si A dah insaf, ilmu sihirnya tetap ada didalam batinnya dan seterusnnya akan merosakkan iman dan diri si A nie sampai ke mati.

Masa mula belajar ilmu kebiasaannya mesti ada akad or mula ilmu. Ada yang panggil ijazah, ada yang panggil akad mula belajar. Kalau mula dengan perkataan "aku nak belajar ilmu nie" atau " tok guru saya nak jadi anak murid tok guru" , maka kena tamatkan ilmu itu juga dengan akad. Akad sebenarnya salah satu cara  dan amalan yang paling kuat kesannya terutama bab ilmu haq dan juga ilmu bathil. Akad lisan sebagai contoh adalah sebahagian dari syarat ibadah termasuklah solat, ijab kabul, cerai, membayar zakat , jual beli dan sebagainya. Dengan akad nikah, seorang perempuan boleh jadi halal, dan dengan akad juga (cerai) seorang perempuan boleh jadi haram untuk seseorang lelaki.

Setiap benda ada harganya. Begitu juga ilmu bathil sihir lada hitam nie. Harga yang perlu dibayar oleh pengamal ilmu ini amatlah besar iaitu syirik kan Allah. Saya hanya mengingatkan saudara se islam saya. Ilmu gentel lada hitam ini adalah contoh yang amat jelas dimana ayat al-quran boleh digunakan sebagai sihir. Banyak ilmu-ilmu kedunian yang menggunakan topeng ayat-ayat al-quran sebagai paparan kosmetik yang ilmu ini adalah betul. Yang paling penting ialah kita kene tgk tujuan dan nawaitu ilmu itu. Kalau bacaan ayat al-quran untuk tujuan pengasih, penunduk, pembenci, tarik rezeki, kebal, seri muka...sememangnya nawaitu ilmu itu untuk makhluk dan keduniaan semata-mata.

Wallahuaklam…

215 ulasan:

  1. salam...
    saya sebenarnya amat "buta" @ tak da pengetahuan langsung ttg ilmu2 ni sehinggalah saya terkena ilmu mungkin "pengasih@penunduk"... saya hanya menurut permintaan lelaki yang mengenakan saya... saya juga pernah kehilangan wang dan dalam sedar @ tak saya rasa saya telah dipukau untuk memberi wang kepada lelaki berkenaan... Sehinggalah dgn kehendak Allah SWT saya tersedar ttg kebodohan diri sendiri.... Saya tinggal d Sabah dan di tempat ni saya rasa terlalu sukar untuk membezakan tmpt b'ubat yg mggunakan ilmu haq @ bathil... Saya pnh b'ubat ttp saya dpt rasa saya belum sembuh sepenuhnya... kdg2 saya msih t'ingat kpd lelaki b'kenaan.. utk pgetahuan tuan.. saya telah m'mutuskn hbgn dgn lelki tersebut ttapi dia masih mengganggu saya... Boleh tak tuan terangkn bagaimana ilmu tersebut berlaku dan ada tak cara utk saya sembuh sepenuhnya??... TQ

    BalasPadam
  2. salam cik anon,

    cik sebenarnya terkena sihir pengasih dan penunduk sekaligus. Perkara seperti ini biasa berlaku dan amat berleluasa. Cara berubat yang haq sebenarnya amat mudah dan cik anon boleh buat sendiri pun. Untuk saya mengajar disini, terlalu sedikit boleh diajar dan ceritanya agak panjang. Saya akan cuba mudahkan pemahaman cik anon.

    cik anon sebenarnya dah terikat dgn sihir pengasih yang secara ambilan dan juga jenis serangan. Cik anon mungkin ada menerima or ambil barang, hadiah or pengajaran secara tidak sedar. Ramai yang terkena semacam ini. Sebagai contoh, cik anon ada menerima hadiah baju. Sebaiknya ialah cik anon memulangkan segala benda dan hadiah yang cik anon terima or ambil. Ada kes yang saya jumpa pesakit belajar ayat2 al-quran dari si penyihir tu.

    jika tak dapat pulangkan secara fizikal, buang segala benda yang cik anon dapat dgn cara bakar. selepas itu cik anon tel atau sms dia.

    akad seperti ini " saya pulangkan apa sahaja yang sy ambil dari awak yang ada pada saya'.

    itu untuk fasa 1. Untuk peringkat seterusnya, silalah email kpd saya dan saya akan bercerita terus didalam e-mail.

    Sihir yang cik dapat nie ada 2, ambilan dan juga serangan. Yang ambilan buat seperti diatas. Fasa kedua akan sy ceritakan kemudian.

    Wallhu aklam..

    BalasPadam
  3. salam cik anon,
    sila call ustaz mail. dia ada kat sabah sekarang.

    BalasPadam
  4. assalamualaikum,

    macam mana kalau terjumpa ayat perangsang, dan telah mencuba dekat perempuan tapi tidak menjadi. Lepas tu saya terfikir yang ilmu mesti ada kaitan dengan sihir. adakah jin akan datang kepada kita, minta jauh dari perkara syirik.

    BalasPadam
  5. Salam,

    malang sekali, jin tu telah masuk kedalam badan tuan sebaik sahaja tuan mencubanya kepada perempuan. Ada dua martabanya kat sini
    1. kekuatan jin yang berasal dari empunya ilmu tu tak begitu kuat. Tahap prebet or lans kopral sahaja.
    2. Jin itu menyembunyikan kekuatan dirinya, supaya tuan mencari ilmu dan ayat perangsang lain.

    Sebaiknya cari balik mana punca tuan dapatkan ayat perangsang tu dan buatlah akad pemutus atau saya namakan sebagai pulangkan.

    Memang sekali buat dan amalkan ayat perangsang sebenarnya kita dah menjerumuskan diri kita kepada syirik. Banyak2 kan beristirfar dan sebolehnya solat taubat untuk dosa mempelajari ayat tersebut. Jin islam sebagai contohnya amat suka kalau kita mengamalkan ayat dan zikir bukan kerana Allah semata-mata tetapi ada niat tersembunyi.

    Secara tidak langsung tuan sebenarnya meminta bantuan dari jin tanpa sedar dalam mengamalkan ayat perangsang tu.


    wallahu aklam

    BalasPadam
  6. Salam,

    Saya telah diajar ayat gentel lada hitam, tetapi ayatnya salah, adakah badan saya telah dimasuki jin? kalau Ya bagaimana saya hendak memulangkan kepada tuannya? saya sudah lama tidak berjumpa dengan kawan saya yang mengajar ayat tu.

    BalasPadam
  7. salam,

    dalam kes tuan, masuk sudah pendamping ilmu gentel lada hitam tu. Sebenarnya ada apelbagai versi ilmu dan ayat yang digunakan untuk ilmu ini tetapi sebenarnya itu cuma syarat untuk jin memasuki badan seseorang sahaja. S

    Berdoalah dan mintalah terus kepada Allah untuk dipermudahkan untuk jumpa kawan tersebut. Niatkan buat semata-mata keranaNya. InsyaAllah, cubalah cari melalui kawan, kenalan ataupun facebook sekalipun.

    kalo jumpa dalam FB , boleh pulangkan melalui PM. mana-mana medium pun boleh digunakan asalkan maksudnya sampai.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  8. As Salam Saudara,

    Apakah bacaan atau amalan secara islam untuk menghalang dipengaruhi pukauan sihir pelaris tersebut terutama sekiranya memasuki kedai-kedai bukan orang islam?

    Terima kaseh. Didoakan saudara & keluarga sentiasa dalam rahmat dan perlindungan ALLAH swt. Aamiiin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam,

      amalan islam yang paling mudah dan paling berkesan ialah mengajar jual beli makanan.

      saya beli makan dan minum sahaja. Yang lain tiada. Akad jual beli adalah sunat tetapi jaranh dibuat.


      Padam
  9. macam awak cakap tadi, kalau barang yg diberi kepada pemangsa itu kena si pemangsa bakar..tapi apa terjadi kalau sampai sekarang saya simpan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pendamping barang tersebut sedang berkampung didalam batin tuan dan menhasut tuan dari dalam diri tuan.

      pendamping ini akan menjadi saka kepada keturunan tuan hingga hari kiamat jika tidak dihentikan

      Padam
  10. bagaimana saya hendak berhentikan ya ustaz? dengan cara membakar seperti ustaz cakap kan ke? tapi masih belum terlambat kan?terima kasih kerana membalas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Untuk ambilan barang ada dua cara yang perlu dibuat sekaligus. Satu musnahkan barang tersebut dengan cara bakar. Yang kedua pulangkan kepada empunya barang seperti akad berikut.

      saya pulangkan apa sahaja yang saya ambil dari tuan yang ada pada diri saya isteri saya dan anak anak saya.

      step pertama iaitu bakar hanya memngurangkan separuh kekuatan pendamping tersebut. Perlu buat kedua dianya sekali untuk hapuskan terus pendamping tu.

      Padam
  11. doa jika menggunakan ayat ini...pernah di popularkn pada tahun 1960an tetapi tenggelam sekejap...pengamal ayat akan kehilangan pahala solat jumaat sebanyajk 44 kali solat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya:Sesiapa yang datang kepada dukun kemudian dia membenarkan terhadap apa yang dikatakan olehnya, maka solat orang itu tidak diterima Allah selama 40 hari.

      Hadis ini berkenaan dukun dan juga bomoh. Tetapi sesiapa yang mempelajari ilmu ini maka dia telah menjadi seperti bomoh iaitu berkawan dan berdamping dgn jin. Ilmu gentel ini ada berjalan drinya walaupun tidak diamalkan.

      Cuma hanya dgn niat sahaja sebenarnya jin pendamping akan serang mangsa. Sesiapa yg belajar ilmu ini sebenarnya mensyirikkan Allah sepanjang waktu disebabkan ilmu dan pendamping ilmu s rntiasa dalam diri.

      wallahu aklam

      Padam
  12. salam.....berkenaan ilmu gentel ni adalah btol sekali...sewaktu sye sek dulu sye ngan kawan ade pelajari ilmu tu.....tp bab lada itam sye x curi...sye ambik lada hitam bawak dari umah pun leh jd jugak dan berkesan....guna mase sek.....dan masih ingat lagi ayat tersebut tp x penuh mengingati ayat tersebut.....cm maner sye nk pulangkan kembali ayat separuh tu ...sedangkan 14 tahun berlalu...sedangkan sye ambik ayat tu dari kawan ke kawan...dan x kenal tuan nye....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,

      tuan lantun hanya perlu memulangkan kepada kawan yang tuan ambil sahaja. sebagai contoh A mengajarkan kepada tuan, dan A belajar dari B . B pulak belajar dari c dan c belajar dari D.

      tuan hanya perlu pulang ilmu itu kepada A. A perlu pulang kepada B dan seterusnya. Tuan tak perlu pun cari B, C dan D. Pada masa ini facebook boleh membantu tuan mencari rakan rakan lama. Gunakanlah. Banyak banyak berdoa kepada Allah supaya dimudahkan berjumpa si A tu. Tuan buat kerana Allah, InysaAllah Dia akan permudahkan untuk tuan.

      Walaupun sekarang tuan hanya ingat separuh, sebenarnya ilmu dan pendampingnya masih full dalam diri tuan. Ilmu sihir nie mmg mudah nak berfungsi dan amat shortcut. tanpa lada hitam pun ilmu nie boleh jalan pun.

      silalah hubungi ustaz mail untuk bantuan dan maklumat lanjut.

      Wallahu aklam.

      Padam
    2. salam..kalau kita x pulangkan balik,apa yg akan jadi pada kita????????

      Padam
    3. kita dalam keadaan syirik sepanjang waktu disebabkan ilmu itu masih berjalan didalam diri kita. Semua ibadah akan menjadi sia sia dan menjauhkan diri kita dari Allah.

      solat dan ibadah tertolak selain dari ilmu ini akan menjadi saka kepada keturunan anda. Selain dari itu anda akan menajdi gatal dan mudah melakukan maksiat dan dosa serta sukar melakukan amal ibadat.

      Wallahu aklam

      Padam
  13. saya pernah mempelajari ilmu ini dr kawan sewaktu sekolah dahulu ..tp menggunakan kepala batang mancis dan tiada pula akad nya sewaktu memperlajari ilmu tersebut .. saya juga pernah mengamalkan ilmu tersebut pada seorang wanita dan ianya menjadi .. apa kah saya perlu memulangkan ilmu tersebut secara akad juga ? dan bagaimana jika org itu telah meninggal.. kerana saya kurang pasti siapa diantara kawan yg mengajar ilmu tersebut kerana kami berkelompuk 3-4 org sewaktu itu ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Notux,

      Betul. Salah satu versi ilmu menstimkan pompuan cara sihir ialah menggunakan kayu mancis tetapi ayat alquran digunakan.
      Ilmu bathil tak memerlukan akad atau perbuatan lisan utk menjadi dan masuk kedalam diri kita. Cukup sekadar dengar doa diajarkan dan kita praktik, completelah masuk ilmu dan pendamping ilmu tersebut.

      Silalah pulangkan kepada ke semua sekali. Bercampur gaul dah ilmu versi yg tuan belajar ni. Pulangkan kepada kesemua kawan kawan tuan ni.

      Jika ada kawan yg meninggal, sila cari kuburnya dan pulangkan ke kubur. Akad nya sama tetapi utk kubur kena ulang sebanyak 3 kali.


      Wallahu aklam

      Padam
  14. assallamualaikum ustaz ...sye yg bername mohd shafik dari negeri 9 ,seremban... sye ada berniat ingin memperlajari ilmu bathil dan ingin berlajar ilmu sufi ..apakah benda yg sye perlu tahu sblum mempelajarinya ...

    BalasPadam
  15. walaikumsalam tuan syafik,

    Serasa saya maybe silap taip. Nak belajar ilmu haq dan ilmu sufi? Saya cadangkan jangan belajar ilmu bathil, hancur iman nanti. Ilmu sufi?

    saya juga cadangkan jangan memasuki bidang sufi. Maybe ada pendapat cakap ok, tapi saya mengambil contoh Rasulullah s.a.w sebagai idola saya. Sufi adalah ilmu dan jalan selepas kewafatan Rasulullah.

    saya cadangkan mohd syafik belajar dulu konsep ilmu haq dan bathil. Selepas faham, barulah tentukan aliran mana yg baik utk mohd syafik.

    sufi, tabligh, tarikat adalah jalan yang berbeza beza tapi niatnya mendekatkan diri pada Allah. Lebih baik ikut sahaja sunnah Rasulullah s.a.w

    BalasPadam
  16. Mcm mane nak hilang kn nafsu terangsang awek .. Sbb sye try ilmu perangsang nie utk main2 je .. Tp menjadi pulak .. Brapa lama rasa terangsang awek tu ..takut ia berlarutan terlalu panjang ..mohon pertolongan ..

    BalasPadam
  17. Macam mana nak hilangkan? Saya pun tak belajar sampai ketahap itu. Cara yang paling mudah ialah anda pulangkan ilmu itu kepada sesiapa yang anda belajar. Itu cara yang paling afdal dan paling berkesan.

    caranya mudah. Cakap aje or sms or pm or msg kepada tuan empunya ilmu. Saya pulangkan apa sahaja yang saya ambil dari tuan yang ada pada diri saya. Saya ambil yg haq sahaja dahulu kini dan selamanya.

    memang sihir ini akan berlarutan. Sebabnya syaitan ini, sekali masuk kedalam diri manusia, benda ni tidak akan keluar sehingga dikeluarkan.

    kebiasannya...mudah terangsang itu akan kekal..wallahu aklam

    BalasPadam
  18. Salam..macam mane nk pulangkan ilmu gentel lada hitam yang dijumpai di internet?adakah ia juga berkaitan dengan jin dan mcm mane sy bleh putuskan ilmu itu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,

      kena pulangkan dengan akad pemutus ilmu. Cari balik kawan yg mengajarkan ilmu tu dan ajarkan kepadanya seperti berikut.

      Aku pulangkan apa sahaja yg aku ambil dari kamu yg ada pada diri aku, isteri/suami aku dan anak nama aku.

      Walllahu aklam

      Padam
  19. Ilmu gentel ni x silap byk zaman sekolah dlu..bkn tom seks p mcm ske2 menyakat..p.mase 2 kita semua rapuh dan ampuh x tahu akibat dia

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam tuan ri rizal,

      Betul tu. Tetapi syirik tetap syirik. Sihir tetap sihir.walaupun dilakukan dengan kejahilan, dosa dan salah tetap dah berlaku dan pendamping ilmu tu dah pun masuk kedalam diri kita.
      Zaman sekolah banyak ilmu sihir dan pemujaan roh dan jin yg dilakukan tanpa sedar dan faham seperti permainan spirit of the coin. Masuk syaitan kedalam diri sesiapa g penah main benda tu.

      Wallahu aklam

      Padam
  20. apa la yg korang belajar ilmu2 nak naya pempuan ni? tobat lah cepat2 sblm malaikat Izrail datang menjemput. kepada blogger, terima kasih kerana berkongsi ilmu, sangat2 berguna.Saya cadangkan ceritakan sekali cara2 untuk merawat kalau terkena ilmu2 setan ni.

    wassalam

    BalasPadam
  21. Assalamualaikum Tuan..Saya ada terbaca tentang ilmu ini dari internet (blog) dan empunya ilmu ini berasal dari indonesia.Saya gunakan ilmu ini adalah semata-mata untuk isteri saya,dan mendapat persetujuan isteri saya sendiri.Ini adalah kerana isteri saya kurang bernafsu dalam hubungan intim.Seingat saya,saya praktikkan ilmu ini tidak melebihi 10 kali bacaan.Dan ayatnya adalah dari surah yaasin ayat 79.Setelah mempraktik,daya merasa was2,dan kebetulan terjumpa blog tuan.Jadi saya ingin bertanya tuan,adakah menjadi satu kesalahan juga mengamalkan ilmu ini pada isteri?Jika tetap salah,bagaimanakan cara untuk memulangkan ilmu ini melealui internet.Mohon sangat tuan membantu.Assalamualaikum

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,

      Ilmu itu salah walaupun mendapat persetujuan isteri. Sihir tetap sihir dan amalan ini adalah bathil. Cara memulangkannya adalah menghatar post kepada pengarang dan akad seperti berikut.

      Saya memulangkan apa sahaja yang saya ambil dari tuan yang ada pada diri saya, isteri saya dan anak anak saya. Saya ambil yang haq semata mata dari tuan. Yang lain tiada.

      Silalah amalkan. Saya pun memeberikan yang haq sahaja kepada tuan dan semua yang membaca.

      Wallahu aklam

      Padam
    2. Sudikah ustaz mendengar masaalah rumah tangga saya?Jika sudi,saya amat berbesar hati..

      Padam
  22. salam tuan anon,

    sila lah email kepada saya untuk menceritakan masalah tuan. Berdasarkan apa yang saya nampak, tuan mengalami masalah tiada or kurang nafsu dengan isteri tuan sendiri. lemah dihadapan isteri tetapi normal apabila diluar.

    ilmuhaqdanish@gmail.com . Sila email kepada saya perincian jika salah pemandangan saya disini dan jika memerlukan penjelasan.

    BalasPadam
  23. 1. ilmu ini hanya menjadi dari lelaki kepada perempuan saja kah? macam mana jika perempuan yang mengamalkannya?

    2. Maaf, saya masih kurang faham, adakah siperempuan terkena sihir itu akan terangsang hanya untuk lelaki yang menyihirnya sahajakah?

    BalasPadam
  24. salam tuan anon.

    berikut adalah jawapan saya.

    1. Saya belum berjumpa lagi kes perempuan mengamalkan ilmu ni kepada lelaki. Ilmu ini mostly digunakan oleh lelaki utk 'mendajal' kan perempuan. lada hitam yang digunakan digambarkan sebagai makrifatnya maaf cakap biji kelentit perempuan. Sukar nak saya bayangkan bagaiman nak makrifatkan lada hitam kepada lelaki. Maybe boleh, saya tak pasti.

    2. Tidak. Perempuan yang terkena ilmu ini akan terangsang begitu sahaja. Maknanya sebagai contoh saya menggunakan ilmu ini kepada awek A, awek A akan stim dan terangsang. Jika pada masa itu ada balak B yang menackle dan ambil kesempatan, awek A ini tetap akan stim pada balak B. walaupun saya yang sebenarnya mastermindnya.

    wallahu aklam

    BalasPadam
  25. saya tambah sedikit lagi jawapan saya untuk cik anon diatas.

    3. Perempuan boleh menggunakan ilmu ini keatas perempuan. Pengkid or lesbian boleh menggunakan ilmu jahat ini kepada perempuan yang lain. Apa apa pun, harganya amat besar. Mensyirikkan Allah. habis semua amal ibadat yang dilakukan sebelum ini.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  26. salam saudara, sy tidak tahu apakah saya ni galau sb jatuh cinta ataupun kena ilmu pengasih..masalahnya sy diam2 jatuh cinta dgn sorg pemuda juga suami org, tapi sy undur diri sb xnak kacau rumahtangga die..tapi smpai skrg sy tdk boleh lupakan die, hari2 igt kat die smpai wat ape pun tetap igt kat die,sy xleh focus juga kkdg mnangis atau jerit bila rindu kat die..dah hampir setahun sy xjumpa die, tapi sy masih angau lagi pasal die..entah ape yg sy kene, sy juga malas nak beribadah, asyik berkhayal dan kekadang berahi dkt die..sy cuba rawat sendiri diri sy memandngkan sy tidak tahu macam mana nak cerita dan percaya pada org..sy akan dgr surah ryuqiah atau surat halau jin..ya ada tanda2 nya spt loya, getar bdn dan sakit kepala dan belakang bdn..solat sy jrg sekali sb sy nak tetapi tetiba sy wat benda lain..akhirnya sy lalai..sy byk kali minta ampun pda Allah tetapi tetap sama hasil..Masa kecil sy pernah hampir bnuh diri, nak murtad dan pernah minta pendamping jd kwn sy memandangkn kwn2sy suka buli sy dan sy kecewa dgn Allah, sejak itu sy selalu mimpi buruk dan kena tindih..sy insaf dan mahu bertaubat, tetapi hati sy malas sgt..rase xyakin.Soalan sy skrg adakah sy ni terkena cinta dari jin yg sy mahu kawan dahulu hingga dia buat sy lalai atau sy terkena ilmu penunduk..pemuda/suami org itu baik.cuma sy nk kepastian..ade cadangan lain? mohon sgt penjelasan....cik aisya

    BalasPadam
  27. walaikumsalam cik aisya,

    berikut adalah jawapan saya.
    1. Adik terkena ilmu pengasih mamat suami orang tu,
    2. cik sebenarnya diganggu oleh jin saka cik sendiri. rasa kecewa, nak bunuh diri dan nak murtad adalah permainan saka adik sendiri.
    3.cadangan saya ialah cik kena selesaikan bab saka adik terlebih dahulu.
    4. sila email saya jika memerlukan bantuan seterusnya.

    wallahu aklam

    BalasPadam
  28. Salam nak mintak tolong dan pendapat. ayah mertua saya sudah berkahwin dengan seorang wanita berketurunan acheh (indonesia) dalam 5 tahun. Sepanjang tempoh berkahwin, ayah mertua sy ni umpama lupa tanggung jwb pada anak2 sendiri. pantang salah anak sikit, dimaki dan dicerca. Sedangkan Isterinya itu, bersenang lenang sahaja di rumah. Tuan dan Puan semua bayangkan, si suami penat lelah balik dari meniaga, mintak si isteri bancuhkan air, tidak dilayan. Malah si isteri bersenang lenang baring tidur di atas katil. Kalau anak2 mintak duit belanja dapur rumah (kerana tinggal berasingan) atau duit sekolah, anak nya diherdik. dimaki. Tapi kalau isteri nye mintak duit shopping, sampai 200 dihulurnya.
    Baru2 ini, isteri nye membuat cerita bahawa si suami tidak memberikan nafkah. Untuk pengetahuan semua, ayah mertua saya seorang penjual jagung rebus. Setiap hari, isteri nya itu memaksa diberi bayaran untuk tanggungjwab membantu berniaga jagung rebus. Adakah patut seorang isteri berkira duit, masa, tenaga dgn suami?
    Suami, saya dan adik2 sebelah suami berpendapat bahawa ayah nya telah terkena ilmu tunduk oleh isteri nye tersebut.
    Mintak tolong jasa baik anda membantu saya dan suami dalam myelesaikn masalah ini.

    Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam puan.

      Berikut adalah jawapan saya.

      1. Saya x boleh nak komen bab bagaimana cara dan hukum ayah mengabaikan anak anak dan menumpukan dan memberatkan isteri baru berbanding anak. Bab sebegitu silalah rujuk kepada ustaz feqah.

      2. Bab terkena ilmu penunduk dan pengasih tu mmg benar.

      3. Saya cuma anak murid . Saya minta puan menghubungi ustaz mail utk Bantuan lanjut.

      Wallahu aklam

      Padam
  29. Assalam Tuan. Saya A. Boleh tuan scan diri saye samaada terdapat jin2 atau saka. sebab saya pernah menuntut dengan guru mengajar ilmu bathin. tetapi saya tidak lagi mengamalkan ilmu tersebut.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam,

      X nampak sgt hanya dengan text sebegini. Silalah email kepada saya dan berikan nama tuan ya. Apany saya nampak sekarang mmg ada saka dan ambilan ilmu. Itu sahaja.

      wallahu aklam

      Padam
    2. Sudah email tuan. Terima kasih

      Padam
  30. Salam..dengan ini saya pulangkan balik semua yg bathil yg telah saya ambil dengan tuan dan orang yg komen tntang ayat yasin itu..yg ada pada saya atau keluarga saya atau sesiapa yg terkena melalui saya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,

      Itulah yg sebaiknya. Sy pun hanya mengambil yg haq sahaja dr semua pembaca dan jika ada yg bathil daripada saya, saya ambil semua yg bathil kepunyaan saya daripada semua pembaca.

      Sama sama lah kita mengambil yg haq semata mata dan pulangkan yang bathil.

      Wallahu aklamm

      Padam
  31. salam..saye nak tahu..adakah awek yang terkena ilmu ini akan mendapat kesan yang berpanjangan..contoh nya..die selalu menjadi cepat terangsang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,

      Ya. Kebiasaannya mcm tu.
      Wallahu aklam

      Padam
  32. tolong saya tuan

    BalasPadam
  33. salam anon,

    InsyaAllah. sila lah email kepada saya terus untuk maklumat lanjut. ilmuhaqdanish@gmail.com.

    wallahu aklam

    BalasPadam
  34. saya pun sejak mngalami gangguan..mcam2 saye beli untuk perlindungan diri kayu itu dan ini..minyak..kain kuning la...sekarang baru tersedar sbnarnyer punce dr saye juga

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam anon,
      Sebenarnya punca gangguan asal ialah saka. Ambilan ilmu seperti kayu dan minyak dan kain tu menambahkan gangguan yg sedia ada. Gangguan asal tak berganjak pun malah bertambah dengan tambahan bantuan jin jin baru yg masuk melalui ambilan ambilan tersebut.

      Silalah aturkan temujanji dengan ustaz ismail utk bantuan lanjut.

      Wallahuaklam

      Padam
  35. assalamualaikum ustaz ..
    saya ingin bertanya ,sbenarnya ayah sy dlu pngamal ilmu kbatinan ,sy tidak thu sama ada ilmu itu putih atau hitam .. p'soalan nya dsini ,smasa sy muda dahulu sy prnah m'curi ilmu gentel lada t'sebut d'dlam buku amalan nya ,tanpa akad darinya dan sy prnah mpraktis kan ilmu ini pda perempuan di tmpat kerja sy ,,kini ayah sy tlah mningal dunia tnpa pngetahuan yg sy pernah m'curi ilmu nya ,
    adakah jin t'sebut brada dlam dri sy hngga kini ?? dan bgaimana sy ingin m'mulang kn ilmu ini pada arwah ayah saya ..adakah patut m'diam kan diri sahaja ??
    ustaz ,,boleh tak mintak tlong scan dri sy ,, nama sy Mahathir bin mohd Yusoff .. tlong sy ustaz ,,,.

    BalasPadam
  36. Waalaikumussalam tuan Mahathir,

    jawapan saya.
    1. ilmu putih atau ilmu hitam, sebenarnya tergolong dalam kategori ilmu bathil juga.
    2. Ya, jin ilmu gentel lada hitam itu ada dalam diri tuan termasuk juga jin saka daripada ayah dan emak tuan.
    3. Tuan perlu memulangkan saka dan juga ambilan ilmu tuan kepada arwah melalui pulang ke kubur/
    4. Saya telah scan tuan, jawapannya tuan memang ada banyak gangguan dalaman dari segi saka dan ambilan ilmu.
    5. Sila hubungi ustaz ismail untuk bantuan lanjut. Nombor phone dia ada pada profail saya.
    6. Sekiranya ada masalah boleh terus email kepada saya. InsyaAllah saya akan menjawab dan membantu tuan sedaya upaya saya.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  37. Slm ustaz... bkenaan dngan ilmu lada hitam ini,sy prnah mengambilnya juga dahulu dari bapa sy tanpa pengetahuan dari nya,,namun sy tidak prnah mempraktik ilmu trsebut pada mana2 wanita.. ada kah ilmu itu tlah menular dlm tubuh sy..??
    Dan sy ingin meminta tolong ustaz scan diri sy,ada kah saya ada saka atau yg bekaitan dngan nya,kalau ada boleh sy tahu jenis apa yg mendamping pada sy dn brapa bnyak,,? kerna bila sy dalam keadaan mrh sy tidak akn ingat apa yg sy lakukn,,adakah itu saka??? Adakah saka itu sudah ''Masak'' di dlm diri sy,,, sy mohon prtolongan ustaz.. nama sy Mohd Yusri Bin Mohd Yusoff.. trima kasih ustaz..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan mohd yusri,

      Jawapan saya.
      1. Ya ada pendamping ilmu gentel kad hitam didalam diri tuan. Dan ya ilmu itu menular dna berjalan didalam diri tuan.
      2. Saka dan ambilan ilmu. Berlapis lapis sebenarnya tuan didalam diri dan batin tuan.
      3. Saka ini mmg berada dalam diri tuan sejak tuan dalam kandungan lagi. Ya mmg dah lama.masak dalam diri tuan.
      4. Simptom baran tak ada maaf tu, adalah satu simptom utama gangguan saka.dan jin dalam.diri tuan. Mudah ni faham, siapa yg baran baran tu, semua ada saka.
      5..sila rujuk posting saya berkenaan saka dan sila hubungi ustaz ismail utk bantuan.
      6. Tuan boleh terus email kepada saya sekiranya ada sebarang masalah.

      Wallahu aklam

      Padam
    2. Apakh maksud no 2 dan 3 tu itu ustaz..? bnyak ke pdamping pada diri sy?? jikalau dh MASAK knapa sy x blh nampak pedamping sy itu ustaz?? Sekarang apa yg sy patut buat ustaz..??

      Padam
    3. Salam tuan yusri,
      1. Maksud saka dan ambilan serta berlapis lapis ialah banyak benda yg mengganggu tuan dari punca saka dan juga ambilan ilmu. Tuan ada banyak ilmu yg terambil ni, bukan setakat ilmu gentel lada hitam. Rujuk bab ambilan ilmu utk maklumat lanjut.
      2. Maksudnya mmg saka ini dah berdampingan dengan tuan sejak kandungan.
      3. Kenapa tak nampak? Sila rujuk video penerangan ilmu haq dan bathil. Download dan rujuk bab kenapa kita x dapat tengok jin. Ada 4 sebab kita x nampak jin, dan yg berkaitan dengan saka ialah apabila saka terlalu hampir dgn kita. Penah nampak telinga tuan sendiri tanpa cermin?
      4. Sila download dan tgk video penerangan. In the same time call dan aturkan temujanji dgn ustaz ismail. Minta dia ajarkan dan bantu tuan.

      Wallahuaklam

      Padam
    4. Trima kasih ustaz...sy akn hubungi scepat yg mungkin.. asalam..

      Padam
  38. Salam Ustaz,

    Sekiranya saya memulangkan ilmu bathil melalui sms/call, perlukah kita memperkenalkan diri atau boleh sebagai anonymous sahaja? Takut-2 ada dendam dari tok guru ilmu tu pulak, panjang ceritanya pula...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      Jawapan saya.
      1. Tak perlu pun mengenalkan diri pada empunya ilmu. Cukup dengan kata ganti diri saya.
      2. Sebaiknya just sebut nama ganti diri saya dan sms pulangkan atau lafaz pulangkan.

      Padam
  39. Slm Ust,

    Isteri saya pernah berurut selepas bersalin dulu. Tak pasti tukang urut tu ada guna ilmu bathil atau tak. Boleh tak saya menjadi wakil kepada isteri saya untuk pulangkan ilmu yang dia telah terambil masa lalu?

    Sebagai suami yang menanggung dosa isteri, perlu tak saya minta izin isteri saya untuk pulangkan ilmu batil yang mungkin dia dah terambil atau terkena pada dia?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam.
      Jawapan saya.
      1.urut lepas bersalin mmg bathil.
      2. Boleh jadi wakil utk isteri.
      3.sebaiknya bagitahu kepada isteri tuan nak wakilkan dia pulang. Disebabkan oleh ilmu dan jin itu kepunyaan dia, mesti at least dia diam. Diam maksudnya setuju bukan.
      4. Harap sya menjawab semua soalan tuan.

      Wallahuaklam

      Padam
  40. Salam ustd... sy nak mintak tolong ustad scan saya.......Muhammad Syazwan bin Jamal...

    terima kasih ya tuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Saya nampak ada saka pada tuan. Sudah berkahwin ya?

      Padam
  41. Salam. Minta ustaz tolong scan saya Sa'odah binti Salehuadin

    BalasPadam
  42. salam..

    tolong scan saya Zainal bin Sharuddin (ibu..Jamnah)...emeil sya ..lagoon.biz@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Tuan zainal ada ganggu saka sebelah ibu dan ayah.
      2. Sila hubungi ustaz mail utk bantuan dan tunjuk ajar.

      Wallahuaklam

      Padam
  43. Assalamualaikum tuan.

    Sy seorg ibu tunggal yg mempunyai 3 org anak, yg sulung dwon sindem dan lain pempuan yg normal..
    Sy seorg yg x percy ilmu2 sihir ni tp sy th ia nya wujud..
    Sy mohon tuan tolong scan saya dan anak2 saya..
    Sy rasa family xhusben hantar benda yg tidak baik kepada kami..
    Nor binti mohamad
    Mohamad danish hakim b. Harnizi
    Rabiatul adawiyah bt harnizi
    Alya batrisyia bt harnizi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wassalam,
      1.gangguan puan ni berpunca dari saka puan dan bekas suami.
      2. Bukan suami hantar tetapi saka dan benda suami ni puan dapat masa bersama dengan bekas suami dahulu.
      3. Nampak mcm x husband hantar tapi tidak. Benda ni dtg semasa puan berkahwin dahulu.
      4. Sila call ustaz ismail utk bantuan dan tunjuk ajar.
      5..insyaAllah masalah down syndrome anak akan berkurangan.

      Wallahuaklam

      Padam
  44. salam.. (dari Zainal Sharuddin)

    t.ksih atas ulasa tuan..mhon pncerahan skit tuan..mksud tuan saka yg di sebelah ibu n ayah tu adakah hanya di luar @ d dalam badan..adakah saka trsebut brsgkutan hal kebaikan spt mnolong orang dll..adakah saka trsebut trdiri jin islam@bkan islam dll..spnjang yg tuan scan pda sya..saka tersebut adakah mmpunyai gelaran trtntu cth; Puteri (.........) hrp tuan dpt mghuraikn stiap persoalan sya....wslam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      Jawapan saya.
      1. Saka itu tinggal didalam badan tuan. Tiada saka tinggal kat luar badan.
      2. Saka tiada yg baik. Walaupun ada org fikir begitu tetapi sebenarnya tidak. Bantuan saka hanya membawa kepada kesyirikan kepada Allah.
      3. Gelaran puteri tu hanya lah permainan saka tuan. Tak layak pun nak digelar puteri.
      4. Sila dapatkan bantuan ustaz mail.

      Wallahuaklam

      Padam
  45. salam...

    T.kasih atas pncerahan trsebut....jka x mnjadi halangan skadar nk skit pncerahan dr tuan..adakah tuan prnah mndengar ttg 'Bidan Susu Lanjut"..yg mna makam nya jka x slp ada di Kamunting..Perak...mnta tuan tlg scan adakah Bidan Susu Lanjut ada kaitan dgn alm goib..kmgkinan tuan pn sdh trbiasa ndgar kaitan nma bdan trsebut dlm alam perubatan Melayu..wlpn bliau tlh lma mnggal dunia...skdar brkgsi mklumat...mhon pncerahan tuan.....wslam (zainal)

    BalasPadam
  46. As salam ustaz. Minta tengokkan isteri sy Sa'odah binti salehuadin. Sy suaminya zulfais shah. Isteri sy mempunyai 2 perwatakan yg berbeza dan sentiasa berubah2. Adakah gangguan saka atau ambilan ilmu dari arwah bapanya? Sy cuba menghubungi ustaz ismail tapi tidak dijawab.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1.gangguan isteri berpunca dari saka dan ambilan ilmu nya sendiri dan daripada ayah serta gangguan saka dari pihak tuan juga.
      2.013-3809376.ni no telefon ustaz ismail. No yg satu lagi dah hilang.
      Wallahuaklam

      Padam
  47. salam..

    ustaz tlg scan sya Rosnani bt Abu Hasan (ibu..Sharifah Essah) dan anak sya Putera Danish Haiqal.sya sdh bkhwin..t.kasih..wasalam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1..puan ada gangguan saka sama juga dengan anak puan.
      2. Gangguan saka ini datang daripada mak dan ayah puan dan suami puan.
      3. Sila call dan dapatkan bantuan dari ustaz ismail.

      Wallahuaklam

      Padam
  48. salam...

    ustaz apa beza saka dn khadam..jka saka itu adalah dari warisan...sya ada dgar khadam blh d panggil@di beri oleh ssrg spt bomoh dll..adakah khadam itu blh berada dlm n luar badan kita...mcm2 versi yg d dngar mna stu yg btul...mhon pncerahan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Saka itu khadam pendamping ilmu warisan generasi diatas.
      2. Khadam mmg boleh diberikan dan diambil dari seseorang.
      3. Khadam tuan akan menjadi saka kepada anak anak dan keturunan tuan.
      4. Khadam sebenarnya tinggal didalam batin empunyanya. Walau pun nampak mcm kat luar,.rumahnya adalah didalam.batin manusia.
      4. Tiada khadam yg duduk dekat luar badan manusia. Mesti menumpang dibadan manusia walaupun benda itu datang dari objek seperti cincin,.keris dan sebagainya.

      Wallahuaklam

      Padam
  49. salam ustaz...

    ustaz prnah bkata jin yg baik x kn brurusan dgn umat mnusia hatta mnolong mnusia yg dlm kssusahan skli pn..tlg bagi potongan ayt yg jelas melanrang jin mnolong mnusia@sbaliknya..adakh hrus bgi mnusia mnerima prtolongan jin islam ketika ksusahan tramat sgt spt darurat yg nyata..sdg kn sya jg prnah mndengar jka dlm darurat yg nyata..org islam d harus kn blh makan binatang yg haram tu (ba**) dgn syrat@ yg tlh d ttapkan dlm islam...soal jin dn makanan haram adlah mlibatkan soal akidah jka slh tfsiran..satu lg yg prnah d dgar adakh benar suatu ktika di zaman Rsullah ada jg peperangan yg di srtai olh Jin Islam d pihak tntera Islam..bgman pla nk d klasifikasi kn prtolongan Jin Islam ini..adkh andaian kita jka bnar ianya brlaku adalah perintah dri Allah ke atas Jin2 trsebut..mohn pncerahan ustaz agar x d salah tfsir olh umat islam yg ingin mgtahui akan prkara2 yg berlegar d benak mreka...wlhklambsawab...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan,
      Jawapan saya.
      1. `Dan bahawa sesungguhnya adalah (amat salah perbuatan) beberapa orang dari manusia, menjaga dan melindungi dirinya dengan meminta pertolongan kepada ketua-ketua golongan jin, kerana dengan permintaan itu mereka menjadikan golongan jin bertambah sombong dan jahat.
      (Al-Jinn 72:6)
      2. Selain dari itu ada beberapa ayat lain berkenaan larangan Allah kepada manusia yg mencari perlindungan dan pertolongan dengan makhluk yg lain selain dari Dia. Sesungguhnya Allah ada lah sebaik baik teman dan pelindung dan cukup hanya dengan Dia sahaja.
      3. Sebenarnya jika cari dan faham, tak ada satu situasi pun yang cukup darurat utk kita mendapatkan bantuan jin.
      4. Ilmu dan kekuatan yang Allah bagi kepada manusia yang beriman dan bertaraf khalifah sebenarnya tiada tolak bandingnya dengan kekuatan jin.
      5. Saya kurang pasti perperangan mana dizaman Rasululah s.a.w dna para sahabat dimana jin membantu tentera islam. Yang saya dengar dan tahu hanya bantuan daripada malaikat sahaja. Malaikat adalah tentera Allah.
      6. Saya pun faham soalan tuan ni dan saya suatu masa dahulu pun pegang fahaman bantuan jin diboleh kan ketika darurat. Setelah saya ditunjukkan oleh Allah tentang kekuatan manusia dengan teknik yg haq, mmg tak ada keperluan pun kita nak dapatkan bantuan jin.
      7. Ramai yg tak Sedar keistimewaan dan kekuatan serta kelebihan yang Allah bagi kepada manusia.
      8..bab ini tuan kena belajar dan fahami sendiri.

      Wallahuaklam

      Padam
  50. Assalamualaikum ustaz..nama saya rahmat b moh hatta,boleh tolong tgk kan sama ada dlm badan jiwa akal nafsu saya ada saka jin mambang..mohon ustaz

    BalasPadam
  51. Salam. Boleh ustad tolong scankan sy. Noor Fazliza binti Ghapar Shah. Sy ingin tahu jika sy ada gangguan makhlus halus. Sy sendri x menyedari. Trima kasih.

    BalasPadam
  52. salam..

    pernah kah ustaz dgar nma " Bidan Susu Lanjut"..yg makam nya ada d Kamunting..adakah dia berkaitan alam goib..tlg beri pencerahan...wslam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam tuan.
      1. Saya tak pernah dengar nama tu.
      2.berkaitan dengan alam jin ya. Banyak pendamping ilmu bidan tu.
      Wallahuaklam

      Padam
  53. salam..

    ustaz tlg scan sya Ramly Bin Mat..nama ibu Che Puan..serta isteri dn anak2 sya ..Isteri .Anita...anak2 ..Nurul Shahirah..Yana dan Yuni....t,q wslam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Semua nama ada gangguan saka.
      2. Dua punca dari belah tuan dan satu lagi dari belah isteri.

      Wallahuaklam

      Padam
  54. salm...

    tuan ustaz mnta tlong scan kan nama sya Norshafina Bt Sharuddin dan anak sya muhamad nor ellassyafi abd latif dan arwah suami sya Abd Latif Md Nor..adakah ke tiga2 kami ada gguan saka srta brkaitan alam goib.srta punca2 dtg nya saka trsebut jka bnar wjud pda kami...mhon pncerahan..wslam....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      Terlepas pandang soalan ini.
      1. Ya kesemua nama ada gangguan saka.
      2. Puncanya daripada ayah dan emak puan serta mertua puan.

      Wallahuaklam

      Padam
  55. Assalamualaikum ustad, saya nak minta bantaun ustad untuk menghalau jin yang masih bertapak di bilik tidur saya yang hampir setiap malam berbunyi seperti kipas rosak / cicak pelik dan kuku yang dikuis pada lantai. Ia mula berbunyi selepas saya dan suami terdengar ada bunyi guli di lantai dan semenjak masa tersebut, saya sering sakit. Pada tahun lalu, seseorang telah menepuk belakang saya dan selepas tu, saya mengalami pendarahan buasir dan pendarahan wanita berbulan2 tetapi telah disembuhkan. Namun, sekarang saya masih mengalami batuk2 lelah yang kering berbulan2 lamanya...tolonglah ustad, saya amat sakit hati dengan perbuatan si penyihir tersebut tetapi saya tiada niat membalasnya. Sudah lama saya mencari perawat yang boleh memastikan samada saya masih disihir / disantau tetapi belum bertemu...selain itu, bunyi2 pelik kerap berada d bilik tidur saya pd almari solek dan ia menyebabkan tubuh saya lemah...mohon pencerahan dan bantuan ustad...terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam org biasa,
      1. Gangguan puan daripada punca saka dan ambilan ilmu.
      2. Ada sedikit sebanyak sihir tetapi bukanlah punca utama. Bunyi bunyi itu merujuk kepada ambilan ilmu dan saka.
      3..silalah hubungi ustaz ismail utk bantuan dan tunjuk ajar.

      Wallahuaklam

      Padam
  56. salam tuan, minta tolong scan adakah sy ada gangguan, mohd. wadi bin jawal, terima kasih..

    BalasPadam
  57. assalamualaikum ustaz

    saya nak mintak tolong ustaz scan kan saya isteri saya , mahfuzah binti mahbob. saya irwandi bin wahid. salam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1..kedua dua nama ada gangguan saka.
      2..simptomnya lebih berat pada isteri berbanding dengan tuan.
      3..sila dapatkan bantuan dan tunjuk ajar dari ustaz ismail.

      Wallahuaklam

      Padam
  58. Assalamualaikum mintak tlg scan kan diri sye . Mohd shahrul nizam b mat isa . Dan kedua abg kandung sye . Mohd shamir ikram b mat isa yg slalu marah tidak tentu hala dan abd sulung sye khairy b mat isa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Tuan dan keseluruhan keluarga tuan termasuk ayah dan emak ada gangguan saka sebenarnya.
      2. Panas baran tak terbendung adalah simptom biasa gangguan saka.
      3..saya cadangankan tuand dapatkan bantuan daripada ustaz ismail.

      Wallahuaklam

      Padam
  59. Assalamualaikum ustaz.ustaz ada kata berurut lepas bersalin tu bathil...wife saya pernah berurut lepas bersalin..adakah itu pun menyebabkan jin masuk dalam badan dia? Saya mohon bantuan ustaz

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      Jawapan saya.
      1. Ya. Masuk pendamping ilmu mak bidan tu kedalam diri isteri tuan
      2. Bab nak dapatkan bantuan tu, saya cadangkan tuan refer pd ustaz ismail.
      3. Tuan boleh belajar sendiri dengan menonton video penerangan ilmu haq dan bathil. Sila cari link pada profail saya.
      4. Tengok dahulu video tu, dan kemudian tuan decide lah. Nak jumpa ustaz mail atau tidak.
      5. Simptom biasa pendamping ilmu bidan. Ni ialah perempuan mudah naik angin, sensetif dan kerap mimpi basah.

      Wallahuaklam

      Padam
  60. salam,saya mengalami masalah kuat nafsu,bolehkah ustaz tolong scan saya,Ahmad Shazali Bin Ahmed Fauzi.tolong ya ustaz.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Tuan ada terambil ilmu dan mmg ada gangguan saka.
      2. Kuat seks dan nafsu tak terbendung adalah simptom biasa gangguan ini.
      3..boleh membuatkan tuan beronani setiap hari.
      4..sila dapatkan bantuan dan tunjuk ajar dari ustaz ismail.

      Wallahuaklam

      Padam
  61. salam tuan, minta tolong scan adakah sy ada gangguan, mohd. wadi bin jawal, terima kasih.

    BalasPadam
  62. Assalamuaikum ustaz, boleh tolong scan saya? Nabil Syazwan bin Epri bin Damirus. Terima kasih :)

    BalasPadam
  63. salam...ustaz tlg scan dir sya Mohd Rodi Bt Che Ma dn isteri sya Rosilar Bt Putih..seorg ustaz kata dia mmbuang nya dr kami..bt msa ni istri sya tlh lari klr rmah srta mmbnci sya tp kmi blum thap brcerai..adakah prubahan skap nya brpnca dr saka @ brcmpur jg dgn ilmu bathil yg tlah d hantar oleh ssrang padanya..mhon pnjelasan..wslam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Saka masih ada walaupun dikatakan telah dibuang.
      2. Ada sedikit sebanyak sihir dikenakan pada isteri tetapi itu bukanlah punca utama gangguan tan dan isteri.
      3. Gangguan utama ialah daripada saka dan ambilan ilmu.
      4. untuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar ismail 013-3809376 019-3619305

      Wallahuaklam

      Padam
  64. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  65. Assalamualaikum...semenjak sy berkenalan dgn seorng lelaki, sy asyik mengikut semua kemahuannya dan perasaan sayang sngt mendalam..adakah sy telah terkena sihir? Nama saya fuziah ismail..blh tlg ustaz scan?T.kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam,
      1.maaf lambat reply.
      2. Ya. Benar cik kena ilmu pengasih dengan lelaki tu.
      3. Sila hubungi ustaz ismail utk bantuan lanjut.
      4untuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar ismail 013-3809376 019-3619305

      Wallahuaklam

      Padam
  66. Salam . Boleh tolong scan saya ustaz? Saya nak tahu saya ada saka atau lain2

    BalasPadam
  67. Salam ustaz boleh scan saya sebab nak tahu saya ada saka atau tak . Muhamad Zulfadhli bin Zulkafri

    BalasPadam
  68. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  69. Maaf tuan anon sep 7 2.49 am. Saya terdelete komen tuan. Tuan pulangkan pada saya dgn akad. Saya terima dan saya ambil kebathilan daripada saya yg ada pada tuan tun dan semua pembaca. Sebenarnya saya dah akad secara umumnya pada profail saya yang saya bagi dan ajarkan yg haq semata mata dan tiada yg bathil. Nak pulangkan pun boleh, tak pulang kan pun saya dah akad siang siang lagi dgn tuan.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  70. Assalamualaikum w.b.t....ustaz,tolong scan keatas nama mohd najib bin baterin dan adzleen binti kamarudin..terima kasih..

    BalasPadam
  71. salam.nk tanya pasal isteri langsung tiada nafsu ketika bersama sejak mula kawin sampai sekarang,sudah hmpir 4 tahun...isteri merasa sakit atau kebas bila bersama..

    BalasPadam
  72. Waalaikumussalam tuan anon,
    1. Banyak pasangan mengalami masalah seperti tuan. Ada gangguan pada isteri dan banyaknya daripada saka.
    2. Gangguan isteri ada sedikit sebanyak berpunca dari jin asyik saka isteri tuan sendiri.
    3. Untuk bantuan dan tunjuk ajar sila hubungi ustaz ismail. InsyaAllah, dah ramai berjaya dibantu untuk kes seperti tuan.
    4. Saya akan mengupas lanjut kes seumpama tuan didalam posting saya yang terbaru. InsyaAllah

    BalasPadam
  73. asssalam tuan,

    saya secara langsung telah membaca komen di entri tuan ini, oleh itu sy dengan ini memulangkan komen pembaca tuan yang telah kongsikan ayat sekian-sekian bagi ilmu ini kepadanya..

    terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Itu yg sebaiknya.
      2. Sama sama kita semua mengambil yang haq semata mata yang bathil tiada dulu kini dan akan datang.

      Wallahuaklam

      Padam
  74. Salam Tn. Mohon scan saya HISHAM BIN MOHAMAD ALIFIAH dan tlg reply ke emel saya hisham.alifiah@gmail.com. Terima kasih.

    BalasPadam
  75. Salam ustad..sy ingin mhonbntuan ntk scan dri sy..sbb kalo sy mrh..sy akn hlang kawalan dan jd kuat mcm btnaga nama sya mohd khairul amri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan Mohd Khairul Amri,
      1. Nampak gayanya mcm saka dan juga ambilan ilmu.
      2. Tuan ada belajar apa apa jenis silat atau ilmu kebatinan before?
      3. Agak mermbahaya gangguan tuan ni. Boleh menyebabkan tuan mencederakan atau lebih teruk berlaku kematian kepada orang lain.
      4. Apa pun saya minta tuan dapatkan bantuan ustaz ismal dengan segera.

      Wallahuaklam

      Padam
  76. Assalammualaikom .saya mintak to long scan diri saya .saya tak tahu kenapa dgn saya..saya shariff bin kasim

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan shariff bin kasim,
      1. Banyak yg menganggu tuan dan keluarga ialah saka keturunan tuan.
      2. Silalah call ustaz mail kelak utk bantuan dan tunjuk ajar.

      Wallahuaklam

      Padam
    2. mcm mne ckgu scan guna nama tu?

      Padam
    3. salam anon,

      1. Sukar sy nak terangkan secara mudah melalui komen sebegini.
      2. kena belajar dan alami nya sendiri.

      wallahuaklam

      Padam
  77. Ohh igtkan ilmu gentel lada hitam ni yg utk berubat org tu..takpe kan klau utk berubatkan org?mcm nk buang angin dlm bdan gitu..ltak kat hujung ibu jari ..Lpastu baca ayat2 Quran..xpenah la buat, tp slalu nmpk mak buat..
    -syaz-

    BalasPadam
  78. salam anon,
    1. Ilmu gentel lada hitam ni ilmu jahat yang nak bagi perempuan terangsang seks.
    2. kalau ubatkan org guna lada hitam, picit kat ibu jari...jin tak terjejas pun. lakonan jin meraung raung tu memang mantap, ramai yang terpedaya. sebenarnya, jin amat sukakan lada hitam.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  79. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  80. Salam tuan.. nama saya muhd faidz bin zaidi... minta tolong tuan tengokkan atau scan jika ada yg tk kena.. terima kasih didahulukan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sila emai sy utk maklumat lanjut

      Padam
  81. Assalamualaikum..tuan boleh tolong scan nama nenek saya sb dia sering mengalami gangguan...nama dia Mek Embong binti Hamat..terima kasih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Gangguan nenek berpunca dr saka dia sendiri dan saka suami dia.
      2. Silalah call dan dapatkan bantuan ustaz mail.

      Wallahuaklam

      Padam
  82. Assalamualaikum..ustaz nenek saya sering mengalami gangguan,boleh x ustaz tolong scan dia..nama dia Mek Embong binti Hamat..terima kasih..

    BalasPadam
  83. Salam ustaz boleh tak tolong scan sy sbb sblum nh sy mengalami sakit kaki sebelah kiri bla jmpa kat doktor pn tk nmpk apa2 n sy pg bubat kat oag pndai dan katany ada saka d badan sy ..sy nak minta scan apa kh saka tersebut telah pn tda dlm badan sya.

    BalasPadam
  84. Salam ustaz boleh tak tolong scan sy sbb sblum nh sy mengalami sakit kaki sebelah kiri bla jmpa kat doktor pn tk nmpk apa2 n sy pg bubat kat oag pndai dan katany ada saka d badan sy ..sy nak minta scan apa kh saka tersebut telah pn tda dlm badan sya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Sakit kaki kiri tuan tu berpunca drpd saka dan juga ambilan ilmu, mosly urut kaki. Maybe tuan ada jatuh or cedera dalam sebab main bola or jatuh.
      2. Sakit kaki kebiasaanya disebabkan oleh tinggalan ambilan ilmu mengurut yg pernah kita ambil. Sakit fizikal dah lama hilang tapu sakit sebab jin pendamping urut ni biasanya bawa sampai ke mati jika tka diselesaikan.
      3. Saya nampak puncanya ialah saka dna juga ambilan ilmu.
      4. Utk kepastian silalah jumpa ustaz mail,
      Wallahualam

      Padam
  85. Salam ustaz blh tk tlng scan sya..Azri bin Josly sblm nh pnh prgi bubat kat org pndi n da buka saka ..ttapi mnta 2ekor ayam buat buka saka sy..sy nk tw ada kh saka itu telah pergi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam azri eyra,
      1. Tidak. Saka tuan masih ada dan ada pendamping jin dr pada org pandai masuk kedalam diri tuan.
      2. Sila baca post saya berkenaan saka. Ada 4 posting yg panjang lebar berkenaan saka.
      3. Apa yg berlaku sebenarnya, saka tuan kenyang makan 2 ekor ayam tapi tak bergerak pun drpada diri tuan.
      4.silalah call ustaz mail utk bantuan dan tunjuk ajar.

      Wallahualam

      Padam
  86. Salam ustaz, saya prnah pgi berubat sebelum ni..and ustaz tu ada suruh gunakan lada hitam..and campakkannya ke lantai seolah2 mncampakkannya ke jin disertakan dngn bacaan ayat kursi tujuannya untuk mencederakan jin2 yg mengganggu tempat tu...tpi ustaz cakap jin sukakan lada hitam..macam mana tu? Maaf sya hanya nakkan kepastian...

    BalasPadam
  87. Waalaikumussalam anon,
    1. Sememangnya jin suka dan biasanya menetap pada lada hitam yang dibacakan rukyah.
    2. Ini bermaksud cara ini (tabur lada hitam) untuk cederakan jin yg ganggu tempat tu sebenarnya cara yg tak effektif malah lebih menambahkan masalah gangguan yang ada.
    3. Jin yang menggangu anon berada dalam badan, tabur lada hitam kat lantai tak mencederakan mana mana jin malah menambah jin yang sedia ada didalam rumah dan tempat tu.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  88. Salam ustaz, sebelum ni sya pernah pgi berubat and ustaz tu cakap ada 2 jin dalam bdn sya and benda tu dah lama duduk dlm badan and dah macam jadi isi sbb time bnda tu nak dkluarkan muntah sya ada sedikit darah...and semenjak sya start berubat...sya agak hairan...ganguannya makin teruk...time tidur sya selalu rasa macam jatuh dari tmpat tinggi, mimpi kena kejar, rasa kena pegang, kena cakar, dengar bunyi guli jatuh and time tidur confirm akan terbangun dekat2 jam 3...time solat and baca ayat kursi hati akan rasa pilu.. tangan akan menggeletar...and ada skali time solat masuk je rakaat yg kedua satu badan start menggeletar and rasa macam nak menangis tanpa sebab..sya cuba lawan smpai abis solat...abis je solat dlm keadaan sedar tiba2 sya ketawa terbahak2 tanpa sebab...sya dah amalkan bbrapa surah and zikir yg ustaz tu suruh n minum air yg ustaz tu bagi everytime abis solat...adakah ini brmaksud yg jin tu marah and mmg masih ada dalam badan sya? Or jin tu dari luar cuba nak masuk balik? Or sebab pendinding diri sya terlalu lemah? Adakah ini saka/qarin/pendamping? Maaf ustaz sebab sya nak tahu...

    BalasPadam
  89. Salam ustaz, sebelum ni sya pernah pgi berubat and ustaz tu cakap ada 2 jin dalam bdn sya and benda tu dah lama duduk dlm badan and dah macam jadi isi sbb time bnda tu nak dkluarkan muntah sya ada sedikit darah...and semenjak sya start berubat...sya agak hairan...ganguannya makin teruk...time tidur sya selalu rasa macam jatuh dari tmpat tinggi, mimpi kena kejar, rasa kena pegang, kena cakar, dengar bunyi guli jatuh and time tidur confirm akan terbangun dekat2 jam 3...time solat and baca ayat kursi hati akan rasa pilu.. tangan akan menggeletar...and ada skali time solat masuk je rakaat yg kedua satu badan start menggeletar and rasa macam nak menangis tanpa sebab..sya cuba lawan smpai abis solat...abis je solat dlm keadaan sedar tiba2 sya ketawa terbahak2 tanpa sebab...sya dah amalkan bbrapa surah and zikir yg ustaz tu suruh n minum air yg ustaz tu bagi everytime abis solat...adakah ini brmaksud yg jin tu marah and mmg masih ada dalam badan sya? Or jin tu dari luar cuba nak masuk balik? Or sebab pendinding diri sya terlalu lemah? Adakah ini saka/qarin/pendamping? Maaf ustaz sebab sya nak tahu...

    BalasPadam
  90. Waalaikumussalam cik anon,
    1. Jin yang ada dalam diri cik tu sebenarnya saka keturunan dari belah emak dan juga belah ayah.
    2. Simptom gangguan yang cik alami tu, mimpi jatuh, kena kecar, kena pegang, cakar dan dengar bunyi guli tu adalah simptom utama saka.
    3. Apa yang berlaku ialah pendamping ilmu ustaz tu masuk kedalam diri cik dan mencetuskan gangguan yang lebih teruk dari sebelumnya.
    4. Ini bermakna saka asal masih ada ditambah pula dengan pendamping ilmu ustaz tu. Menyebabkan gangguan makin teruk.
    5. By minum air jampi atau rukyah, jin pendamping ilmu ustaz tu masuk penuh didalam diri cik.

    http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2012/10/status-perubatan-menggunakan-air-jampi.html

    http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2011/12/gangguan-jin-yang-tak-sembuh-sembuh.html
    6. Bukan sebab pendinding cik lemah. Dan bukan jin luar cuba nak masuk balik.
    7. Jika ada soalan silalah tanya lagi.
    8. Saya cadangkan cik dapatkan bantuan ustaz mail untuk masalah ini.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  91. Salam ustaz, adakah ini bermaksud ustaz yg telah cuba nak ubatkan saya tu ada pendamping nya sendiri and dia tahu pasal tu? Kalau meminum air ruqyah tu akan menambah teruk kan lagi keadaan...jadi patutkah saya buang je air tu?..dah berbotol2 saya minum...jadi bnyak la pendamping yg da masuk dalam badan saya ni? And saya x sangka yg saya ni bersaka...n macam mana la nak buang saka ni and pendamping tu? Trima kasih untuk respond nya ustaz...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Saya bersangka baik sahaja. Ustaz tu maybe mmg tak tau yg dia tu mmg ada pendamping.
      2. Sebaiknya buang lah air tu dalam lubang kumbahan buang air dan flush lah.
      3. Bab nak buang saka dan pendamping tu saya kuat cadangkan jumpa dgn ustaz mail. Call lah dia dan atur temujanji.
      4.jika ada sebarang masalah silala email kepada saya.

      Wallahuaklam

      Padam
  92. Salam Ustaz. Mohin scan sy. Haslina Binte M'aazib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam Haslina binti Maazib.
      1. Mostly gangguan cik yang saya nampak dari nama semata mata ni, ambilan dan juga saka keturunan cik sendiri.
      2. Soalan saya, adalah cik sudah berkahwin?
      3. Maaf sebab lambat reply persoalan cik ni ya.

      Wallahuaklam

      Padam
  93. Assalamualaikum ustaz.. saya ada masalah seperti berasa orang berdekatan kita seperti memerli kita.. tapi sebelum perasaan itu datang mesti ada sesuatu lalu di tapak kaki atau anggota badan bila orang yg perli kita tu dekat dgn kita.. yang peliknya saya macam berdebar dan cemas dengan si dia.. lagi pelik bila dia sengaja menjerit atau buat bunyi yang kuat kita terperanjat seakan-akan takut sangat dengan dia.. tuan boleh scan saya.. mohd raziman bin azman @ ismail..

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1. Mostly apa yg tuan alami ni adalah satu gangguan saka dna ambilan ilmu.
      2. Simptom sebegini biasanya org yg belajar silat.
      3.anyway sillaah call dan dpt bantuan ustaz ismail ya.

      Wallahualam

      Padam
  94. Mohon ustaz scan saya muhammad khairi bin ab hadi..terima kasih ustaz.

    BalasPadam
  95. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum eden,
      1. Punca sakit noorariza bukan disebabkan buatan orf tetapi byknya drpd punca saka dan ambilan (rawatan sebelum ini).
      2. Silalah call ustaz ismail utk bantuan lanjut.
      3. Ada apa apa masalah boleh email terus kepad saya kelak.

      Wallahuaklam

      Padam
  96. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  97. Mohon ustaz scan saya muhammad khairi bin ab hadi..terima kasih atas jasa baik ustaz.sy tggu reply dr ustaz ye.

    BalasPadam
  98. Salam tuan...mintak tlg scan tuk sy mohd azli bin abdul rashid.tlg explain klu ad something ye.klu pnjg explain tlg email.tq.

    Email sy uglie_me@yahoo.com

    BalasPadam
  99. Salam tuan...mintak tlg scan tuk sy mohd azli bin abdul rashid.tlg explain klu ad something ye.klu pnjg explain tlg email.tq.

    Email sy uglie_me@yahoo.com

    BalasPadam
  100. Assalamualaikum wbt,

    Bismillahirrahmanirrahim....

    Saya juga ingin mintak tolong scan diri saya Ahmad Faris Zawawi Bin Ahmad Zamil.
    Jika ada sebarang yang tersangkut, saya mohon nasihat dari tuan.

    Email: awiexstuf@gmail.com.

    Wsalam

    BalasPadam
  101. Assalamualaikum wbt

    Bismillahirrahmanirrahim...

    Saya ingin meminta tuan scan saya jika ada benda yang terlekat pada diri saya. AHMAD FARIS ZAWAWI BIN AHMAD ZAMIL
    Satakat ini saya tiada masalah apa-apa, cuma kadang-kadang tu rasa malas nak solat tapi bila dekat keluarga tiada masalah itu.
    Bila bersendirian atau kawan-kawan mudah terpengaruh.

    Email saya : awiexstuf@gmail.com

    Wassalam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan awiexstuf,
      1. Ya memang ada benda yang melekat pada tuan.
      2. Malas nak solat tu merujuk kepada saka keturunan tuan sendiri.
      3. Anyway jika tuan solat sekalipun, khusyuk itu amat sukar.
      4. Apa apa pun tuan call dan aturkan temujanji dengan ustaz ismail ya tuan.

      Wallahuaklam

      Padam
    2. Assalamualaikum wbt
      Bismillahirrahmanirrahim...

      Terima kasih atas scan En Danish,
      1) boleh saya tahu yang melekat tu benda apa?
      2) Adakah benar yang saya ada saka keturunan?
      3) Bagaimana saya nak tahu saya benar-benar ada saka?
      4) Adakah scan En Danish tepat atau samar-samar?

      Saya pon xpenah sedar atau pon tahu ada saka keturunan pada diri saya...

      Boleh tuan jelaskan?

      W'salam.

      Terima Kasih

      Padam
    3. Waalaikumussalam tuan awie,
      1. Benda yg melekat itu adalah jin saka dan pendamping ilmu.
      2. Benar tuan ada saka keluarga.
      3. Sukar utk org biasa tahu diri nya ada saka. Mostly org bersaka akan sendiri tahu yg dua ada semacam penjaga. Simptom org yg bersaka mostly cepat marah, mudah terkejut, dada rasa sempiy dan some time rasa sakit kat hulu jantung tanpa sebab. Sukar utk khusyuk solat dan rezeki biasanya sempit.
      4. Scan saya tepat. InsyaAllah.
      5. Sila rujuk posting saya bab saka. Ada 3 posting berkenaan saka.
      Wallahuaklam

      Padam
    4. Assalamualaikum wbt
      Bismillahirrahmanirrahim.

      Terima Kasih En Danish atas penjelasan tersebut.
      Saya akan rujuk yang lebih mendalam dengan Ustaz Ismail nanti.

      Wallahuaklam :)

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. Saya secara langsung telah membaca komen di entri tuan ini, oleh itu sy dengan ini memulangkan komen pembaca tuan yang telah kongsikan ayat sekian-sekian bagi ilmu ini kepadanya..

      Boleh saya tahu apa itu pendamping ilmu?

      Padam
    7. Assalam tuan awie,
      1. Pendamping ilmu adalah term yang digunakan untuk mengambarkan pendamping ilmu bathil. Setiap ilmu bathil pendampingnya ialah syaitan.
      2. Sebagai contohnya ilmu pengasih. Pendamping ilmu ini akan menyerang sesiapa yang diminati or disukai oleh pengamal ini ni. So, mangsa akan jadi angau disebabkan pendamping ilmu ini.

      Wallahuaklam

      Padam
    8. Saya ada belajar silat dahulu di sekolah, adakah itu pendamping ilmu bathil? Bagaimana nak hilang pendamping ilmu ini?
      Kadang2 kita tidak sedar..bagaimana nak mengatasinya?

      Padam
  102. Assalamulaikum...Tuan,saya minta tuan untuk scan saya,harap tidak keberatan bagi tuan,nama saya Mohd Firdaus Bin Hamin@Hamim...tolong lah,saya sangat berharap...

    BalasPadam
    Balasan
    1. email tuan telah pun dibalas.

      Wallahuaklam

      Padam
  103. salam bro ..apa hukumnya kita ajar orang ilmu ni tapi kita dah ingatkan kat dia ..ilmu ni hanya guna utk isteri sahaja utk naikkan syahwat isteri sebab kadang2 ada jenis isteri yang sangat dingin dan selalu menolak seks ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan sifu mat,
      1. Saya sebolehnya tak nak cakap bab hukum tetapi ilmu ini adalah sihir. Sihir adalah syirik.
      2. Walaupun kita ajar utk guna pada isteri dan tujuan kebaikan semata mata akan tetapi ilmu itu sendiri dah salah. Salah + betul = salah. Ini berdasarkan firman Allah janganlah kamu mencampur adukkan yg haq dan yg bathil.
      3. Punca utama isteri dingin seks tu sebenarnya berpunca drpd saka keturunan isteri. Mengenakan sihir pada isteri sebenarnya kerja syirik.
      4. Bahaya yg paling besar ialah ilmu ini syirik. Amal ibadah yg terdahulu tertolak dgn amalan ini. Selain drpd itu pendamping ilmu lada hitam in (syaitan) akan tumpang 'main' dgn isteri tu.
      5. Akhirnya yg dapat seronok syaitan tu. Yg tumpang sekaki pu syaitan tu juga.
      6. Seterusnya si pengamal kebiasaanya akan terjebak juga dgn perbuatan zina. Hati rasa gatal dan tak puas dgn yg halal.

      Wallahuaklam

      Padam
  104. Assalamualaikum...minta tolong tuan scan saya..saya ada beberapa masaalah dah 3-4 tahun dan simpton-simpton yang tuan cerita tu macam ada kat saya...saya x pernah follow blog ni first time saya baca blog tuan, selepas saya baca dan tgok comment section saya tertarik.. dan saya komen di sini..boleh tuan tgok atau scan saya, nama HAKIMI BIN MAT IDRIS...tapi saya rasa saya x dak saka tapi ntahlah...tuan boleh reply dkat email saya ataupun di sini no problem...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan,
      1. Mohon maaf sebab lambat reply.
      2. Tuan ada saka keturunan tuan drpd belah emak dan ayah selain drpd ambilan ilmu.
      3. Jika ada soalan sila email terus pada saya kelak.

      Wallahuaklam

      Padam
  105. Salam, saya nak minta tolong tuan scan saya dan suami, serta ibu dan ayah saya. Nama saya Nurul Ashikin Bt Nasir, suami Yusof Nur Bin Abd Hamid, Ayah saya Nasir Bin Zakaria, Ibu saya Samsinah Bt Amer. Terima kasih Tuan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Minta puan email kpd saya ya.
      2. Saya akan jawab melalui email soalan puan ni.

      Wallahuaklam

      Padam
  106. Assalam tuan.... Boleh tuan bagi alamat e mail? Terima kasih.

    BalasPadam
  107. Assalamualaikum,

    Saya nak scan bagi pihak sahabat saya,
    MOHD IDHZUAN BIN RAHMAD

    BalasPadam
  108. Assalam tuan isteri sya tlh mnjukkn byk prbhan..tdak mahu mlyn btin sya sekian lma dan tlh mnutut crai..sjak bkwan dgn lelaki n msuhnye sdri..blh bntu sya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan judin,
      1. Isteri tuan mmg dah terkena ilmu pengasih tu
      2. Silalah call dan aturkan temujanji dgn ustaz ismail ya tuan.

      Wallahuaklam

      Padam
  109. Assalam tuan,
    Saya nk mtk tolong tuan scan saya, sebab ada masalah nk solat, dalam ingt nk solat tiba2 buat benda lain menyebabkan saya slalu tinggal solat dan mudah ikot org utk tidk solat.
    Nama saya Mohd Idhzuan bin Rahmad

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Sebaiknya utk scan mcm ni terus email kepada saya kelak.
      2. Secara kasarnya saya nampak seperti gangguan saka.
      3. Silalah call ustaz ismail utk bantuan lanjut ya.
      4. Ada soalan boleh email terus kpd saya kelak.

      Wallahuaklam

      Padam
  110. Salam, sya juga pnh diberitahu oleh kwn tentang jampi ilmu ni masa sekolah dahulu. Tidak menggunakn ayat quran, tetapi mentera yg boleh difahami. Campuran bhs melayu dan arab. Tetapi pd waktu itu, x jadi nk amalkn ilmu tu, sbb
    1. Niat dh x betul (dosa)
    2. perlu mencuri (dosa)
    3. Salah satu ayat tu, seolah2 memanggil sesuatu. Sesuatu itu saya syak adalah nama jin.
    Jadi saya tidak ambil pn ilmu tu. Mmg seronok mengena orang mcm tu....tetapi dipikir balik.....dosa bnyk...dah tu dpt kwn dgn jin plak. Menyusahkn diri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Ya betul. Ada beberapa versi ilmu gentel lada hitam ni akan tetapi semuanya ada lah sihir dan mmg menjadi.
      2. Alhamdulillah tuan terselamay drpd terambil ilmu bathil seperti ini.

      Wallahuaklam

      Padam
  111. Assalamualaikum tuan,minta jasa baik tuan scan sy MOHD ALIFF BIN AHMAD.sekiranya ada ganguan atau sebagainya.kerjasama tuan amat sy hargai terima kasih

    BalasPadam
  112. Salam..Riduwan Bin Ambotuo dan ieteri Zainun binti Zakaria..sy dan isteri memang tahu ada saka terutamanya belah ayah..tolong scan dan huraikan..terima kasih..semoga rahmat Allah melimpahi diri MU..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Benar tuan dan isteri ada saka.
      2. Bab huraian dan bantuan, saya minta tuan call ustaz ismail ya. 0193619305.

      Wallahuaklam

      Padam
  113. Salam..dengan ini saya pulangkan balik semua yg bathil yg telah saya ambil dengan tuan dan orang yg komen tntang ayat yasin itu..yg ada pada saya atau keluarga saya atau sesiapa yg terkena melalui saya..

    BalasPadam
  114. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  115. salam ustaz.boleh scan sy..mohd faizaruddin shah bin mohd reza peter..seblom tu sy nak tnye.sy ade terbace ayat ilmu gentel lada itam ni kt blog lain..tapi sy lupa yg mane satu..mcm mane sy nk pulangkan balik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan ryiki shin,
      1. Tuan kena check balik history surfing tuan. Biasanya dalam google akan catatkan bila last lawatan tuan kpd setiap website.
      2. Doalah pada Allah moga dipermudahkan kerja kerana Allah.

      Wallahuaklam

      Padam
  116. Assalamualaikum ustz..boleh tolong scan saya..sahrizam bin mohd arfan salim.
    Bagaimana sy hendak pulangkn ilmu lada hitam yg sy dpt dr internet..n bnda ni da lama..laptop yg dgunakn da format sgala history da hilang..
    Tolong sy ustz..gerun sy bila tau bnda ni syirik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam tuan shah,
      1. Bab ni tuan kena cari balik sendiri dan surf lah dalam internet.
      2. Cari air zam zam. Rujuk doa air zam zam seperti yg ada dalam blog saya. Kat last doa minta Allah permudahkan jumpa dan pulang ilmu gentel lada hitam tu.
      3. Buatlah solat taubat atas kesalahan belajar ilmu sihir tu ya.
      4. Jangan risau, tiada yg mustahil bagi Allah. Usaha dan tawakal ya tuan.

      Wallahuaklam

      Padam
  117. Salam..dengan ini saya pulangkan balik semua yg bathil yg telah saya ambil dengan tuan dan orang yg komen tntang ayat yasin itu..yg ada pada saya atau keluarga saya atau sesiapa yg terkena melalui saya..

    BalasPadam
  118. Salam..dengan ini saya pulangkan balik semua yg bathil yg telah saya ambil dengan tuan dan orang yg komen tntang ayat yasin itu..yg ada pada saya atau keluarga saya atau sesiapa yg terkena melalui saya..

    BalasPadam
  119. Salam..dengan ini saya pulangkan balik semua yg bathil yg telah saya ambil dengan tuan dan orang yg komen tntang ayat yasin itu..yg ada pada saya atau keluarga saya atau sesiapa yg terkena melalui saya..

    BalasPadam
  120. Asalamu'alaikum...uataz boleh tolong scan kan saya....Mohamad hisham bin shohaimi

    BalasPadam
  121. Orang kate klau buat bnde ni boleh nmpk keadaan prempuan tu mcm mna btul ke ?

    BalasPadam