Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 28 Ogos 2011

Saya akan Beraya di Pahang Terengganu dan Kelantan.

Salam dan Selamat Hari Raya,

Untuk makluman pembaca saya dan ustaz mail akan beraya di Pahang, Terengganu dan Kelantan pada hari raya ini. Hari raya pertama di Pahang, hari raya ke 2 di Kuala Terengganu dan hari raya ke tiga di Pasir Mas kelantan.

Kepada sesiapa yang ingin berjumpa, sila call no yang diberikan didalam blog saya nie dan saya akan cuba aturkan sedikit masa time raya nie. Maybe saya lama sikit kat Pasir Mas kelantan untuk 2-3 hari disana.

Sebenarnya agak sukar untuk saya berjalan-jalan seperti ini disebabkan kerja rutin makan gaji saya. Anyway ini cuma makluman sahaja kepada pembaca setia blog saya.

Jika ada pertanyaan sila e-mail kepada saya or call no yang diberikan.

Semoga Allah memberkati kesemua pembaca blog saya, dan Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan