Jumlah Paparan Halaman

Sabtu, 9 April 2011

gangguan makhluk halus, sihir, buatan orang , saka, ilmu guna-guna,..macamana nak atasi

Salam,

agak lama saya tak update blog saya nie. Ramai sebenarnya menghadapi gangguan makluk halus, jin , buatan orang, saka santau dan sebagainya. Disebabkan saya dah merasa benda-benda nie, saya dah rasai peritnya berubat dan mencari penyelesaian. Ustaz Darul2, bomoh, pawang semua dah saya cuba tetapi semua tak berjaya.

kenapa tak berjaya dan berhasil? kerana punca dan penyebab gangguan tidak dicari dan dan selesaikan dari akar masalah tu. Semacam penyakit jika tidak dicari sumber penyakit kebiasaanya kita tak dapat dapat sumbuh dari penyakit. Sakit kepala sebagai contoh, berpunca dari pelbagai sumber sakit one of them is barah or ketumbuhan. Jika tak dicari punca barah or ketumbuhan tu, ubat2 yang kita biasa ambil iaitu penahan sakit cuma menghilangkan simptom sakit itu sahaja buat sementara.

yang berlaku sekarang nie kebanyakkan org yang menghadapi masalah gangguan jin, makhluk halus, santau, busong, ilmu tuju-tuju, saka dan sebagainya mencari org untuk menyembuhkan mereka ataupun asbab. Menyembuhkan penyakit tetap Allah, asbabnya ini adalah tok bomoh, ustaz al-fadhil, prof, pawang, dukun dan sebagainya.

sebenarnya gangguan ini adalah sedikti sebanyak berpunca dari kita. Ada perbuatan kita yang kita buat menyebabkan kita sebenarnya membuka ruang kepada makluk2 halus ini mendiami diri kita tanpa kita sedar. Hanya kita sendiri sebenarnya boleh menyelesaikan masalah kita bak kata org sendiri makan, sendiri buang air.

wallahukalam..

begitu juga dengan gannguan makluk halus, jin, santau, saka, ilmu guna-guna

Tiada ulasan:

Catat Ulasan