Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, 20 Mei 2011

Jin asyik Merogol Manusia Kupasan part 1

Assalamualaikum, (updates telah dibuat sila rujuk link seterusnya untuk Jin asyik merogol manusia kupasan part 2. Posting ini telah  menjadi terlalu panjang dan akan dibekukan). Minta tolong supaya jangan komen disini. Sila komen pada post seperti link dibawah ini. Komen terlalu panjang dan banyak dalam post ini.

http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2014/12/jin-asyik-merogol-manusia-kupasan-part-2.html

Ada yang bertanya saya tentang jin asyik merogol manusia. 'Jin asyik' nie satu nama untuk jenis jin yang kononnya jatuh cinta pada manusia dan merogol manusia. Maaf kalau saya cakap, memang laknatlah kepada jin nie. Saya akan bercerita berdasarkan ilmu dan pengalaman tak seberapa saya nie.

Q& A
Boleh kah jin merogol manusia?
Jawapannya ialah boleh.

Bagaimana jin merogol manusia?
Jawapannya ada dalam tidur, ada separa sedar dan ada dirogol sewaktu jaga
.
Kalau dirogol / bersetubuh bolehkan manusia atau jin mengandung?
Jawapannya ialah boleh. Jin perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak jika merogol manusia lelaki dan manusia perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak ( bunian) jika dirogol jin.

Bolehkan Jin meliwat manusia?
Jawapannya ialah boleh. Ada kes yang berlaku manusia lelaki dirogol jin betina dan diliwat jin jantan berselang seli.

Bolehkan seseorang perempuan yang dirogol jin hilang dara?
Jawapannya ialah besar kemungkinannya. Apa yang berlaku dikebanyakkan kes ialah tangan mangsa digunakan jin untuk dimasukkan kedalam kemaluan. Ada juga kes simangsa dapat rasa kemasukan kemaluan jin secara fizikal kedalam kemalaun dimangsa. Mudah cakap boleh hilang dara.

Adakah berpakaian seksi, terselak, seluar pendek atau tidak memakai pakaian dalam menyebabkan jin tertarik kepada manusia seterusnya menyebabkan manusia dirogol?
Jawapannya ialah tidak. Tiada kaitan pun sebenarnya pemakaian mangsa rogol jin dengan kes kena rogol dengan jin. Banyak ustaz ustaz diluar yang mengajar sebegini. sebenarnya mangsa rogol manusia kebanyakkannya dan hampir kesemuanya dirogol oleh jin kepunyaan sendiri(saka atau ambilan ilmu). Bukan oleh jin luar atau jin kepunyaan orang lain seperti sihir. bukan juga jin yang terserempak dengan anda dimana mana pun.

Apakah Simptom seseorang yang kena rogol dengan jin / bunian?
Jawapannya ialah banyak simptom yang ada. Antara simptom yang jelas dan amat ketara adalah seperti berikut:-
  • bermimpi dalam tidur atau separa tidur melakukan hubungan seks dengan sesuatu atau seseorang dan perasaan mimpi itu amat real.
  • dirogol secara sedar dan mangsa boleh merasakan sentuhan dan hubungan kelamin dengan jin/ bunian tersebut.
  • Mimpi. iaitu mimpi berkahwin dengan seseorang dan mempunyai bayi dan menjaga bayi tersebut. Perasaan sayang yang macam real pada pasangan yg macam kenal tu dan juga bayi itu.
  • banyak lagi simptom seperti pertanyaan dan komen seperti dibawah.



Bagaimana nak mengatasi masalah nie? Caranya ialah mencari punca dari mana datangnya jin ini. Cari punca dan selesaikan punca. Jika punca nya dikenalpasti, maka jin ini akan dihapuskan dari akar umbi nya.


Sebenarnya cerita dan kisah jin jatuh cinta kpd manusia nie sebenarnya rekaan jin semata-mata dan karut. Mereka jatuh cinta kat manusia? mengarut.  Manusia adalah sebaik-baik kejadian ciptaan Allah. Sebenarnya mereka amat iri hati kepada manusia dan disamping itu memang tertarik kepada manusia. Manusia nie amat cantik berbanding kejadian mereka. Bukan setakat perempuan aje kene rogol dengan jin lelaki pun ada jugak. Ada yang dirogol dan diliwat jin berselang seli pun.

Sebenarnya kepada sesiapa yang menghadapi masalah ini, jangan risau. Anda boleh ajar jin yang merogol anda, isteri anda or awek or tunang anda pun. Ajar melalui belasah dan pukul mereka sampai mati or bunuh sahaja jika mereka enggan meninggalkan mangsa. Nak belasah jin nie bukanlah sukar pun, senang aje kalau tahu cara dan ada ilmu. Kepada sesiapa yang menghadapi masalah serius seperti ini, silalah jumpa ustaz mail sendiri. Dia akan ajar mcm mana nak belasah or pukul jin tak guna nie.

Melalui pengalaman saya,  kebanyakkannya manusia dirogol jika ilmu bathil dan jin itu dimana jin itu berasal dari ilmu bathil kepunyaan diri sendiri. Ada sebahagian kecil dirogol jin yang menumpang or menyerang dari luar. Sebagai contoh jika anda mempunyai saka hantu raya, itu adalah kategori kepunyaan sendiri. Kalau jenis kepunyaan sendiri nie, kekuatan jin tersebut keatas anda yang bermasalah lebih kuat berbanding dari jenis serangan or tumpang. Kebanyakkan kes orang dirogol 'jin asyik' nie adalah dari jenis ilmu bathil ambilan. Saka adalah satu contoh ilmu bathil ambilan or warisi.

Cara nak menghapuskan jin asyik memang ada. InsyaAllah. Bagi saya kematian sahaja layak bagi jin yang kurang ajar seperti ini. Kalau manusia senang, kita belasah dan kita penjara. Dalam hal jin nie, cuma ada belasah dan bunuh aje. penjara itu terpulang kepada tingkat ilmu dan kemahiran kita. Penjara or ikat boleh digunakan untuk sementara sahaja sebenarnya.

Saya ada kenal satu pasangan dimana isterinya nie memang dipakai (dirogol) bunian sejak dari muda. Sya telah menawarkan bantuan tetapi nampaknya bunian itu telah menguasi sepenuhnya si isteri ini dan juga suami pasangan ini. mereka menolak dengan berkata cukuplah sekadar bergantung kepada Allah. Jawapan itu sebenarnya datang dari bunian yang menguasinya perempuan. Kita perlu usaha disebabkan Allah memberikan kita nyawa tenaga kuasa dan kepandaian. Allah dah kurniakan kita segalanya, kita perlu usaha dan kemudian kita bertawakal kepadaNya.

untuk kisah dan kes manusia dirogol jin dan kupusan jin merogol manusia sebelum ini, sila layari link dibawah:-

http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2011/04/jin-merogol-manusia.html

http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2011/06/bunian-part-2-manusia-dirogol-bunian.html


Wallahuaklam

305 ulasan:

  1. Harap maaf,betulkah boleh mengandung?sedangkan haiwan yg berlainan family pun xle kahwin/mengandung disebabkab perbezaan jumlah kromonsom,apatah lg jin dan manusia yg bebeza jisim.Harap sudi beri penjelasan sedikit

    BalasPadam
  2. Salam,

    maaf kerana lambat membalas. Sepanjang pengetahuan saya memang boleh. Untuk menerangkan dari sudut sains dan biologi adalah sukar disebabkan jisim jin ini masih belum dibuktikan melalui mana-mana dalil sains. Buktinya ialah kewujudan makhluk bunian itu sendiri. Bunian adalah makluk berjisim jin tetapi mempunyai rupa paras dan cara hidup seperti manusia biasa.

    Manusia boleh mengandung dirogol makhluk jin ini. Dah banyak pesakit yang mengadu diri mereka didatangi oleh lembaga hitam dan dirogol oleh makhluk ini dalam tidur dan ada dikala jaga. Kebanyakkan dari mereka mengandung tetapi kandungan itu hilang secara tiba-tiba.

    Kebanyakkan kes pesakit adalah anak dara yang tidak pernah melakukan hubungan kelamin dgn mana-mana manusia. Ada sebilangan kes pula adalah terdiri dari wanita yang telah berkahwin.

    Agak sukar nak diterangkan melalui dalil dan bukti2 sains terutama dari segi kromosom, jenis jisim, pensenyawaan antara telur wanita dan sperma jin dan sebagainya.

    Sebenarnya ramai yang menjadi mangsa rogol. Ada sebilangan mereka tidak sedar diri mereka dirogol jin disebabkan mereka mengangapnya sebagai mimpi basah semata-mata.

    wallahu aklam

    BalasPadam
  3. Pa yg Ilmu belasah Jin Tu ...saya Naak??semua dah buat baca salamun ala sulaiman Fil alamin....dia takot ...baca byk2...lme2 die xtakot lak.....baca ayat Kursi mmg berkesan pon die rasa panas tapi...lepas baca...die degil masuk JUgak nek fed up....Mengambil air sembayang pon dah buat daah...tapi die macam berusaha masuk dlm Body...walaupun xdpt pon die berusaha jugaak sampai berjaya...Baca Al-Mulk sangat berkesan tetapi dlm beberapa hari je die dtg balik.Cuz kene amalkan ayat itu....tapi ayatnye panjng saya xde masaa sbb byk kerja..saya nak cuba Ilmu belasah die macam nee??sakit hati Tol...saya dah kene Rogol da 3 year dengan benda tuu..kalo xske die..die leh kawal perasaan suka pada die...kalo mlm mula2 rasa ngantuk gile pastu tetiba Terjaga secara tiba2...da fhm da die yg buat...die Nak ajak antaranye Borak didlm hati Atau melayan nafsu die...ada sekali tu saya menyuruh die mengucap Assyadu alah...sejak die mencuba baca....badan saya sakit termasuk hati saya die pon sakit...terus saya stop...oyee jin merogol manusia mana leh mengandung sebab die adalah speses ROH..kalau kite sentuh die tembus...kecuali dapat rasa panas2...kalau manusia boleh sentuh...rasa kulit manusia....saya x ngandung pon

    BalasPadam
  4. salam seorang mangsa,

    sebenarnya dah ramai yang ada masalah dirogol jin nie dah berjaya membelasah dan bunuh jin yang merogol nie. Tak susah pun InsyaAllah lepas nie dia akan merasa kesakitan yang dayshat dan kalau tak mati pun, cedera parah dan tak akan menggangu cik lagi.

    jin yang ganggu cik tu bukan species roh. Itu kelentong dia aje. Dia dari api, roh dari Nur. lain tu cik. Sebenarnya boleh mengandung jika diizinkan Allah. dah banyak pesakit yang mengandung, tetapi lepas tu kandungan hilang.

    saya nasihatkan cik, sila hubungi no yang ada dalam profile saya dan setkan appoitment. Jin yang kurang ajar tu patut diajar. InsyaAllah lepas cik dah ada ilmu, memang tahulah jin tu siapa khalifah dan siapa yang dibawah.

    Jika ada masalah or perkara yang agak sulit, silalah e-mail kepada saya.

    jin yang mengacau cik tu banyak menipu dan banyak kelentong. Saya berani cakap, kalau cik jumpa aje ustaz mail dan belajar dgn dia, InsyaAllah perkara nie bolehh selesai once and for all.

    cik perlu segera membelasah dan bunuh jin yang mengacau puan dgn kadar segera. Sebolehnya datanglah berjumpa ustaz mail, InysaAllah dia boleh bantu.

    saya faham gangguan bercakap, berborak dan dirogol tu. Ahli keluarga saya pun ada yang kena. InsyaAllah..

    BalasPadam
  5. tumpang tnya. saya ada teman wanita yang d'ganggu oleh jin. Jin tu salu je pg hasut dia. Awek sya ckp, salu mmpi saya bawak dia pg suatu tmpat. lepas tu, tnggalkan. ada org laki bg cincin yg paling salu. ada x apa cara yg bole saya buat? saya cuma risaukan diri dia.

    BalasPadam
  6. salam,
    yup..memang ada jin mendampingi gf tuan tu...maaf cakap gf tuan pun kena 'pakai' dgn jin saka dia tu. Caranya, telefon no kat profile saya, set appointment. Nak kene carik berapa lapis jin yang ganggu gf tuan tu. Yang paling nampak saka, tapi maybe ada yang lain tumpang sekaki.

    anyway, spend 4 jam aje, lepastu buat apa yang diajar. InysaAllah gf tuan dpt bunuh jin yang ganggu dia dengan tangannya sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. maaf. kami orng jauh. Sarawak. lagipun sya dgn dia tnggal berjauhan tu yg susah. Dia tngah berubat skrng. dgn Ustaz. cuma ada xpelindung bagi kat dia? atau apa yg perlu d'buat ntuk elak perkara ini?

      Padam
    2. salam tuan anon,

      ustaz mail akan ke sabah pada 26hb nie. kalau boleh dicarikan masa, berjumpalah dia disana. Saya tak pasti ustaz mail akan ke sarawak atau tidak, silalah hubungi dia untuk kepastian.

      dia akab berada disana sebulan.

      jika tak dapat masa or sukar, silakan email kepada saya. InsyaAllah saya akan membantu sedikit sebanyak dengan menghantarkan dvd dan tuan dan gf boleh belajar sendiri, sila nyatakan nama dan alamat tuan didalam e-mail.

      Padam
  7. bagaimana nak dirogol jin perempuan? macam best je lol

    BalasPadam
  8. salam tuan anon,

    maybe tuan rasa bab dirogol jin betina adalah sesuatu yang seronok dan best. Tetapi kalau tuan betul2 kena nanti, barulah tuan tahu siksanya bab kena rogol dgn jin nie. Kalau dirogol jin betina ok..kalau diliwat jin jantan bagaimana?

    kalau tuan dalam keadaan dan situasi dirogol jin betina, anda berisiko juga diliwat jin jantan. Memang bunyi bab dirogol jin betina macam best...tetapi fikirkan tentang kena liwat and dosa yang anda perlu tanggung jika anda dirogol.

    wallahu aklam

    BalasPadam
    Balasan
    1. maaf.. apa maksud dosa yang perlu ditanggung jika dirogol? kne rogol pun mendatangkan dosa kew?

      Padam
    2. Salam,

      bab dirogol tu dosa tu saya tak begitu pasti tetapi jika kita sebagai contoh dirogol kita sepatutnya ambil tindakan dan bukannya merelakan diri kita dirogol. Mula-mula maybe tak berdosa tetapi jika lama kelamaan kita gembira dirogol dan disetubuhi jin tanpa ambil tindakan tu...saya serahkan bab tu kepada Allah. Saya tak boleh menentukan sama ada itu berdosa atau tidak.

      Sesiapa yang dirogol jin dalam sebahagian kes yang saya jumpa sebenarnya seronok bersetubuh dgn jin dan mereka menggangap diri mereka sebagai mangsa. Tak semua lah. ada sebahagian kecil macam tu.

      Kalau dibiarkan jin merogol dalam paksa rela,bab rela tu antara si mangsa dengan Allah.

      jadi lebih selamat diambil tindakan secepat boleh bagi menghapuskan jin yang merogol tu. Kalau manusia kita ambil tindakan penjara dan sebat, jin layaknya dibunuh sahaja.

      wallahu aklam..

      Padam
  9. salam...saya nak bertanya adakag sy diganggu jin.. Jika tidur mlm, saya selalu terjaga ditengah malam.. Kdg2 brmimpi yg bukan2. Suatu mlm, sdg saya tidur, saya bermimpi saya dipeluk oleh 3 kanak2. Didalam mimpi tu saya mmbuka mata dan knak2 itu hilang, saya terus menuju ke pntu bilik dan melihat di luar bilik ada lembaga lelaki besar dan hitam lalu mngejar saya.. Dilain hari pula saya bermimpi seperti disentuh seseorg ktika tidur, selepas itu terdengar suara ghaib berkata “jangan risau, aku akn jaga kau”..adakah saya juga mangsa sperti yg lain?

    BalasPadam
  10. salam puan anon,

    malang sekali , saya terpaksa cakap ya..puan adalah mangsa seperti yang lain. Seebolehnya carilah mana punca jin itu masuk dan bertapak dalam diri puan. Sila hubungi no di profile untuk bantuan.

    BalasPadam
  11. danish awak mengarut laa... tak mungkin manusia boleh mengandung anak jin dan jin mengandung anak manusia kerana telah tertulis dalam Alquran Firman Allah lebih kurang lah ye .. Allah telah ciptakan jij dan manusia itu memiliki pasangan masing2. so skira apa yg tuan puan katakan ini maksudnya tidak betul yg manusia dan jin boleh memiliki satu sama yang lain.. next saya carikan daftar ayat dlm alquran

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum tuan khazint,

    Memang Allah menciptakan manusia berpasang pasangan iaitu lelaki dengan perempuan, jin jantan dan jin betina. Akan tetapi ilmu dan kefahaman seperti ini sukar nak dijelaskan dan didalilkan dengan nas hadis or dari Al-Quran. Saya dah berjumpa banyak kes perempuan yang mengandung, scan anak takde...tetapi ada gerakan dalam rahim dan bila tiba masanya, bayi hilang dari kandungan.

    mak saudara saya sendiri hilang 2 orang anak dari kandungan. Bagaimana tuan nak jelaskan masalah sebegini??

    Saya sebenarnya banyak berjumpa kes sebegini termasuklah seorang anak murid ustaz mail (perempuan) yang pernah dirogol jin dan mengandung. Bayi itu hilang dari kandungan selepas beberapa ketika. Apa nak dibuat anak jin bercampur manusia nie ada dua martabat. Satu jika dna jin nya lebih banyak dari manusia, maka jisim nya jadi jisim halus dan dinamakan bunian. Jika DNa manusia lebih banyak dari jin, kebanyakkan kes..anak lahir cacat dan jadi downsyndrome ataupun autisme. ada juga sebilangan kes, anak lahir seperti manusia biasa tetapi mempunyai perangai yang jahat tetapi amat pandai.

    Wallahu aklam...

    BalasPadam
  13. kalau wanita yang rogol jin nie mereka mencarikan bahawa berhubungan badan dgn jin nie semacam real dan memang ada ejakulasi dari pihak jin durjana nie.

    Saya tak minta sesiapa pun percaya apa yang saya cerita. saya hanya menyampaikan kerana Allah semata-mata.

    jika tuan dan pembaca berkecimpung dalam dunia yang saya ceburi nie, InsyaAllah tuan akan nampak terlalu banyak kes manusia dirogol jin yang mengandung..bayi hilang dari kandungan dilarikan jin dan juga bunian.

    Wallahu aklam


    Wallahu aklam..

    BalasPadam
  14. assalamualaikum
    saya salah satu mangsa , lelaki .
    saya kena liwat dengan jin jantan bodoh . memang bengang gila , dah cuba macam2 , baca ayat kursi , 3 kul , semua lah , tapi dia ada jugak . dia selalu bernafas kat sebelah saya . Saya selalu marah2 dia bagi dia takut , tapi ada jugak . GERAM BETUL !!

    BalasPadam
  15. salam tuan anon,

    sila call no di profile saya. belasah dan bunuh aje jin durjana tu. Kurang ajar. memang patut dibunuh aje...

    tolonglah diri anda yer tuan.

    wasalam

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum....
    Hanya nak menyampuk sikit..pada sape2 ysng tak oernah kena mmg boleh anggap smua ni.skadar satu jenaka yg boleh jadi baglhan ketawa..syukurlah anda tak mengalami..atau jadi mangsa...
    Kalau.dah kena nanti hang tau la mcmn seksanya..

    Boleh saya bertanya,en danish
    ,ape yg terkandung dalam dvd tu ye? Saya rs mcm berminat la

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam tuan anon,

      dvd is berkisar tentang macam manan kita nak mengaitkan ilmu tauhid, ilmu feqah, ilmu tasawuf dan ilmu itu sendiri menjadi satu flow yang mudah dan senang difahami.

      daripada situ juga anda akan belajar apakah ilmu yang haq dan apakah ilmu yang bathil(sihir). Silalah e-mail pada email didalam profile sya dan berikan nama dan alamat tuan.

      wasalam

      Padam
    2. salam tuan..

      boleh tak sy dapatkan dvd itu juga...?? brp harganya...?? sy juga salah seorg mangsa tp dah pon berubat malam td... badan masih sakit2 dah letih lesu....

      Padam
    3. Walaikumsalam,

      Sila email kepada saya detail puan. Jin tu masih lagi ad. Tak lari pun. Malah masuk lebih dalam. Sila.email saya ataupun call ustaz mail untuk maklumat lanjut

      Padam
  17. Assalamualaikum..

    Kepada sesiapa yg masih tidak percaya kejadian dirogol jin ni, anda memang tidak mahu mempercayai kebenaran. Bagi saya, kejadian ini adalah kebenaran dan saya mempercayainya. Sahabat saya pernah berkali-kali dirogol jin. Tetapi sekarang beliau sudah tidak diganggu lagi. Walaupun pahit untuk diterima, tetapi itulah kenyataannya.

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum,
    Saya seorang remaja yang selalu mimpi berkahwin, membuat hubungan, dan berkenalan dengan seorang lelaki yang saya tidak kenal. Tapi setakat ini tak de rase kena rogol, cuma macam buat hubungan intim dengan seseorang. Badan pula lesu, cepat mengantuk, malas solat, malas baca Al-Quran, dan tidak suka bercakap/bersosial dengan orang lain. Akibatnya, saya tidak ada ramai kawan. Saya ada baca satu blog mengenai Jin Asyik dan rasa ada tanda-tandanya. Adakah saya kena gangguan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,

      nama jin asyik tu adalah gelaran yang diberikan oleh pengamal perubatan aje. Jangan percaya sangat apa yang cik baca.

      Dalam kes cik anon, memang cik terkena gangguan cik asyik nie. Walaupun tak kena rogol, cik sebenanrya tetap dirogol .

      Diharap cik dapat menghubungi no pada profile saya dan mintakan bantuan dan pandangan ustaz mail.

      Jangan simpan gangguan anda ye cik...
      Wasalam.

      Padam
  19. As'salam Admin.
    bagaimanakah kaedah hendak memukul jin2 tersebut ?

    BalasPadam
  20. walaikumsalam,

    Sebenarnya didalam syariat islam sendiri ada mengajar kita memukul , membelasah jin tanpa kita sendiri ambil tahu dan mendalaminya.

    nak contoh paling mudah pukul jin? Ambil contoh rukun haji iaitu melontar jamrah dan kisah Nabi Ibrahim A.S membunuh syaitan yang menggangunya dalam kerjanya melaksanakan perintah Allah iaitu menyembelih anaknya sendiri.

    untuk dalil teknik belasah dan bunuh jin sila layari link dibawah.

    http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2011/06/dalil-dan-nas-teknik-bunuh-iblis.html

    BalasPadam
  21. Assalamualaikum...
    Sye seorang remaja. Sye tak rase macam kena rogol tapi sye pernah mimpi ada orang letak ular kat paha sye...bila sye bangun paha dan alat sulit sye rasa lain, kejang dan sejuk macam kena sentuh. Dah dua kali kejadian ni berlaku dan sye langsung tak tau apa sebabnye. rumah sye memang ada jin/bunian. Makcik sye ada bagitau ada 4 jin suka dekat2 ngan sye. Ketua "diorang" slalu cuba nak masuk badan sye. Sye tak nak kena rogol ngan jin tu, ada ke cara bagi tau jin supaya jangan ganggu?

    BalasPadam
  22. salam cik anon,

    sebenarnya cik diganggu dan dirogol secara tak sedar. Maaf jika terlalu berterus terang. Mostly cik dirogol masa tidur dan tidak sedar.

    Jin tu kalau tak silap saya datang dalam bentuk saka ibu cik. Bermakna mmg jin tu ada kat diri cik, bukan setakat kat rumah.

    ada caranya. Cara nya bukan lah bagitau. Caranya ialah usir dan bunuh. usir dahulu, jika enggan bunuh. Jin tak reti bahasa dan mmg tak faham bahasa.

    nak bagitau dia jangan ganggu, buang masa sebab dia akan tetap ganggu. Caranya usir dan bunuh. itu aje caranya untuk jin yang jahat mcm saka cik tu.

    nak tahu dan nak belajar, call no pada profile saya ataupun e-mail terus kepada saya

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  23. Salam..
    Act sy pun slh sorang yg di ggu jin tu... malah ia jin kafir n x mau keluar sampai skrg.... zman kanak2 sy sllu mpi di kejar anjing hitam mata merah dan mpi hantu yg seram2 kejar saya, masuk alam remaja, sy sllu mpi dikejar ular hitam... kdg2 seekor, kdg2 byk ular mengelilingi sy.. tp semua warna hitam. sy sllu mpi wajah llki yg sy x knl.. dan sy penah bermimpi bersetubuh dgn llki yg sy x knl, tp di alam mpi tu sy mcm dpt rasakan ejakulasi tu betul2 terasa. sy penah berubat dgn 2 org ustaz, tp jin ni degil masih xnk tinggalkan tubuh badan sy... rasanya dh tlalu tsiksa menanggung, ini kerana effect kpd kerja yg sllu ada msalah, hubungan percintaan yg sllu putus tanpa sbb munasabah,kwn2 pun x ramai sbb suka myendiri. jasad ni utk sy, tp benda tu pun tumpang sama.. benci jin ni sbb buat hidup sy menderita lama. dan sy juga pernah menjadi mangsa sihir ilmu pengasih dr bekas teman lelaki selama lima tahun... masuk tahun yg ke 10 bru sedar dn dptkn rawatan dgn ustaz, sbb sy takut dn risau diri sy akn jd gila. akhir thun lepas bru sy berubat.. sy sgt sedih dgn nasib diri yg sllu malang. family x percaya ttg masalah ni. mereka anggap sy tekanan perasaan sbb putus cinta. Hanya Allah yg tahu apa yg sy tanggung. Dan hanya org2 yg dh mengalaminya yg paham masalah spt sy... sy benci jin ni... Sy rasa nk bunuh dia sampai mati..

    ~ insan kecewa ~

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam cik afizah,

      InsyaAllah, cik afizah boleh bunuh jin tu dengan tangan cik afizah sendiri. Senang aje caranya. belajar dan amalkan. CIk afizah boleh nampak dan rasa matinya jin tu kelak.

      saya faham masalah cik afizah, banyak orang yang terkena mcm cik sebenarnya. Saya cadangkan cik afizah e-mail terus kepada saya dan saya akan cuba hantarkan dvd. Kalau nak jumpa pun boleh, saya akan berikan dvd by hand. Balik dan tgklah sendiri.

      jin yang menggangu cik tu adalah saka cik. samalah dengan anjing hitam dan ular tu. Sebenarnya mudah aje cara nak hapuskan saka nie, belajarlah nanti cik boleh ajar iblis tu dengan tangan cik afizah sendiri.

      Silalah bertindak segera ye cik afizah. boleh call no diprofile saya tetapi ustaz mail sekarnag masih ada disabah.

      Wallahu aklam

      Padam
  24. as salam admin,
    saya masih keliru slps mmbaca post ni dgn komen2 yang ada.
    adakah betul seorang lelaki (yes, saya mmg seorang lelaki/ dan belum berkahwin) boleh dicintai jin betina? saya ada mmbaca post2 yang berkaitan, simptom2 dicintai jin lakhnat tersebut dan ternyata hampir kesemua simptom tu ada terjadi pada diri saya sndri, yang agak ketara, nafsu tak tentu tu, nafsu saya macam tak tentu hala, mmg sentiasa nak terfikir pasal 'ehem2' je, bernafsu je spnjang masa tanpa sebab, dulu saya okay je, solat alhamdulillah senang nak tunaikan, baca quran pun tanpa 'halangan', baru2 ni je mcm berat sangat, sampai tertangguh2, study pun jadi malas (ya, saya seorang pelajar). sekarang ni, yang paling biasa masa bangun tidur mamai2, mst akan terbayang perkara 'ehem2', mcm ada sesuatu yang memaksa-maksa saya untuk lihat perkara yang terlarang atau buat perkara tu, kadang2 bermimpi sampai bersetubuh dgn siapa entah dan ada juga masa bangun tidur terasa lemah sangat, nak bangun subuh berat gila la katakan (tak tahulah disebabkan jin tu ke atau penat lain). skrg ni mmg saya kuat mengelamun, entah tiba2 mst terfikir berdua dgn pasangan (paham2 lah) tapi saya akan istighfar kalau terfikir pasal tu, bengang pun ade, mcm2. apa pendapat encik admin? saya ni dikategorikan dalam golongan yang dirogol jin lakhnat tu jugak ke? ke stakat dicintai oleh makhluk tu? ada jalan tak untuk tibai/pukul/wrestling jin ni daripada badan saya permanently? saya dah tak sanggup dah bernafsu semacam ni, akan terjadi maksiat kalau dibiarkan saya rasa.

    BalasPadam
  25. salam tuan,
    maaf lah tuan tetapi mmg tuan dah dirogol dlm mimpi dan separa mimpi oleh jin betina durjana. penat tu sbb tuan mmg ditunggang gangnam style oleh jin tu.

    mmg ada jalan belasah dan bunuh terus jin tu tetapi tuan sendiri belajar dan tuan sendiri lah bunuh jin betina tu.

    untuk maklumat lanjut sila call no pd profile says.

    BalasPadam
  26. Assalammualaikum
    sy dr sabah
    pggil sy dan je,sy lelaki.....sy nak btanya,adakan teman sy jg tlah drogol dan apa y mengganggu dia? dia mceritakan bhwa ada 1 mlm,dia tlah thidu bau darah, dan tidak lama selepas tu,ada lembaga hitam telah melintas d atasnya ktika dia sedang berbaring,dan dia dikejutkan dengan suara yang spt memanggil dengan kasa ('hhrrrrrr') dan lantas teman sy bertenang smbil mbca ayt2 y dketahuinya dan slpas itu diiringi bcaan yasin y d mainkannya dr hp nya...tiba2 sahaja pintu rumahnya digegar dan diketuk2.....apakah benda ini??

    soalan sy y kedua,teman sy ni sering rasa dsentuh dkakinya dan merasa sesuatu ada d bawah katilnya...tapi dilihatnya tidak ada....dalam tidur,dia sering bermimpi didatangi hantu...tetapi dia tidak mahu memanjangkan cerita atas sebab malu kot...dia bertanya,adakah dapat mengandung jika didatangi jin? mungkin dia berkias,tetapi sy ingin menolong dia,bg admin blog ne, adakah dia dirogol juga? apakah caranya supaya perkara sebegini tidak berlaku? (teman sy seorang perempuan...........)

    tolong jawabkan soalan pertama dan kedua saya
    sekian
    terima kasih
    _dari sabah_
    assalamualaikum W.B.T.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam tuan dan.
      berikut adalah jawapan saya.
      1. Benda itu adalah jin. Nampak gayanya itu adalah jenis jin saka.
      2. Adakah dia dirogol? Ya.
      bolehkah mengandung? Boleh jika diizinkan Allah.
      Apakah caranya? Sila email terus kepada saya untuk caranya.

      Wallahu aklam



      Padam
  27. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  28. assalamualaikum .. boleh sye bertanya..

    BalasPadam
  29. As'kum.. cik.. saya nk bertanya.. jika seorang wanita itu mengandung anak jin.. dan melahirkan nya...adakan anak ini boleh dibin@ dibintikan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikum salam.

      kebiasaanya anak antara hubungan rogol jin dengan manusia ni kandungannya sperti berikut.

      1. Hilang dalam kandungan.
      2. Mati sebelum lahir
      3. Cacat yang teruk.

      Kebiasaannya utk yg belum berkahwin dan tidak mempunyai suami kebiasaannya no. 1 byk berlaku.
      jika lahir sekalipun anak tersebut biasanya cacat dan perlu dibinkan dengan nama abdullah.

      wallahu aklam

      Padam
  30. Salam..
    Saya baru terjaga dari tidur. Bermimpi melakukan hubungan intimasi sehingga saya rasa puas.
    Kepenatan, tertidur dlm jam 6- 10 min sebelum 7mlm.

    BalasPadam
  31. salam...saya rasa saya baru saja dirogol secara sedar..saya x nmpak apa apa tapi bhagian saya rasa dimasuki sesuatu dan punggung bergerak sendiri...dan ada kesan basah selps itu...saya takut...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam

      nampaknya macam tu lah. Sila email saya ataupun call no pada profail utk bantuan segera.

      sila email saya secepat mungkin untuk maklumat selanjutya

      Padam
  32. salam...
    saya ada persoalan...apakah kesan daripada perbuatan merogol oleh jin ini terhadap wanita...contohnya, jika wanita itu masih belum bersuami, adakah wanita itu akan kehilangan kesuciannya(hilang dara)?

    BalasPadam
  33. salam cik anon,

    kesan tu bergantung sebenarnya. Ada kes, mmg hilang dara disebabkan jin tersebut menggunakan tangan simangsa dan digunakan dalam sessi rogol tersebut.

    ada kes disebabkan hanya dirogol dalam tidur, dara nya masih ada.

    ada kes yang extreme, mmg koyak daranya disebabkan jin itu mampu memegang dan secara fizikalnya merogol mangsa. Ini boleh berlaku dan pernah berlaku.

    apa apa pun, bab dara tu..InsyaAllah tak ada sebarang masalah besar pun. Allah ada dan Allah maha pengasih dan penyayang.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  34. Sy baru berkawin atas dasar suka sama suka. X sampai sebulan suami berubah hati n cakap dah xada perasaan pada sy lagi. Duduk berasingan n bila jumpa dia benci sgt pd sy. Sblm bkawin, sy mmg selalu putus cinta..tanpa sebab yg munasabah. Pernah putus tunang sbb sy yg putuskan sbb sy rase xsesuai. Adakh kes sy ini berkaitan dgn jin jgk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam wawa,

      Ya maaf, memang berkaitan dengan gangguan jin mostly jib saka. Harap cik dapat menghubungi ustaz mail pada no dalam profail saya.

      Wallahu aklam

      Padam
  35. assalamualaikum tuan..
    saya ada kawan serumah yg ada masalah jin..kami dah bawa dia ruqyah di islamic medicine dkt temerloh.kata ustaz tu dia mmg betul2 ada ganguan dari jin.kami baru berpindah ke rmh sewa kerana telah ditugaskan utk menjalani latihan praktikal di hoshas.difahamkan rmh sewa tu lama xdidiami..kemungkinan jin tersebut dtg dr kwsn rmh sewa tu...salah seorng dr saudara kawan saya boleh menyelesaikan masalah ni..dengan izin Allah,beliau telah berjaya membunuh dan membuang benih jin itu dari perut kwn sya tu..tp slps kejadian tu,ada kejadian2 aneh berlaku lagi sperti baldi jatuh dgn sendiri,pintu diketuk dan pintu belakng seolah2 cuba dibuka dr luar..mestahil kerana rumah flat yg kami duduki adalah di tgkat 2..saya nk tanya adakah jin tersebut betul2 dibunuh dan boleh mati seperti didakwa saudara kwn sy tu..bolehkan jin itu kembali dan menggangu.kerana kwn sy sgt trauma dan takut..kami sering bergilir tiap mlm utk menjaganya spya dpt tidur lena..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam,
      benar jin boleh dibunuh akan tetapi jin yg menganggu kawan cik tu belum mati lagi tu. Membunuh jin memerlukan teknik dan kekuatan yang haq.
      saya cadangkan kpd cik dan kawan cik utk belajar sendiri teknik bunuh jin dan. BUbuhlah sendiri jin tu.
      jin yg mengacau tu ada 2punca satu saka dan satu lagi dari rumah tersebut. Kedua dua perlu dibunuh dengan cara yg haq.

      Wallahuaklam

      Padam
  36. Salam

    saya pernah terbaca tentang dicintai jin betina hampir sebagian tanda2 berlaku pade saya.Pada pandangan admin apa yang saya harus lakukan supaya ia tidak berterusan
    p/s tanda2 tidak terlalu ketara

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam,
      tuan sememangnya ada masalah dgn cik betina walaupun tanda tak ketara. Bagaimana saya tahu tu kemudianlah.

      Sila hubungi no pada profail saya utk maklumat lanjut tentang cara utk atasi masalah tuan.

      Wallahu aklam

      Padam
  37. Assalamualaikum admin. Tumpang tanye :). Dulu, smasa sy still lagi duduk dkt hostel, saya banyak kali jugak la kena himpit2 nih. Mula2, sy ingatkan saye sorang je kena, sy diamkan aje menda tuh. Tapi, bila kerap sgt terjadi, sampai satu masa tu, sy pernah bermimpi yg saya bersetubuh tapi bukan dalam bayangan lembaga hitam, dalam bayangan orang lain. Orang yang saya kenal. Saya dirogol jin ke tu? Tapi saya tak pernah pulak rase sakit2, sengal2 di bahagian sulit saye. Saya ingatkan mimpi biasa je. Ade satu keadaan saya sedang dihimpit tuh, saya rasa yg saya separuh terlelap, lepas tu ade bunyi satu suara yg seolah olah berbisik. Saya rase macam nampak bayangan hitam, pastu rasa benda berbulu himpit dada saya. Rase sesak nafas, buah dada saya jadi tegang. Saya pernah usulkan hal ni pada kawan sy dn dia pon prnah alami situasi macam sy tu. Mmg sebijik sama. Pernah jugak saye mimpi kadang2 pegang2 baby, banyak kali jugak la. Tapi x la sampai menyusu. Kitaran haid saye mmg x normal tapi mungkin sebab masalah berat badan sy kot. Saye pon tak ade la rase mcm mengandung. Tapi semenjak saye percaya yang kita dihimpit ni adalah satu keadaan yg dipanggil lumpuh, terus je kejadian 'dihimpit' ni stop. Alhamdulillah, sampai sekarang benda ni dah tak jadi. Cuma, kebelakangan ni kerap sangat saye mimpi pasal baby. Nak kate dapat anak, kahwin pun tak. Haha. Saye pon bila bangun tidur, rase macam letih sgt, rase mcm nk tido lagi. Solat pon malas, baca Al Quran pon malas. Tapi, bab2 zikir ni memang kadang2 saya amalkan. Tak ade la tiap2 hari. Hmm.. Ape admin rase pasal kejadian ni semua? Mungkin amalan saye kena tingkatkan lagi kot. Harap sangat admin dapat bagi pendapat. Sekian, assalamualaikum wbt.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam,
      maaf lambat reply. Nampak gaya nya cik memang ada masalah dengan jin asyik ni.
      amalan hendaklah dibuat kerana Allah semata mata. Jangan ada niat buat amalan Sbb nak hindari gangguan jin.

      Saya cadangkan cik telefon no pada profaik saya utk maklunat lanjut cara utk atasi masalah cik.

      Wallahu aklam

      Padam
  38. Salam...

    Saudara boleh panggil saya Nomie. Saya nak tanya samada saya terkena gangguan Jin Asyik atau tak. Sy nak tahu adakah prkra yg sy alami boleh di relatekan dgn gangguan sprti ini brdasarkan crita yg bakal sy critakan mlalui kisah sy ini..

    Saya selalu rasa murung dan sedih tanpa sebab, rasa nak menangis, kuat tidur, bila trjaga dr tidur susah nk tidur smula. Rasa gelisah.

    Sy mmg di knali oleh kwn2 sy sbgai sorg yg mnjaga agama di sbbkn pakaian dn tgkahlaku sy sprti sorg yg alim. Ada masanya sy malas solat dn ngaji malah bila nk bribadat sunat trasa brat dn malas. Kdg2 rasa bnci mndgr zikir dn tak tahan lama bila mndgr zikir yg pnjg, kaki trasa kbas dn kpala rasa seakan pning. Malah nak bangun tahajud pn rasa xlrat. Pernah satu ktika bdn sy trasa panas tatkala mndgr suara azan. Kdgkala rasa sprti ada yg memerhatikan sy sama juga tatkala saya sdg mnaip ini. Namun sy branikan juga diri sy mnaip di di dpan kmputer ini .

    Pnah dulu zmn skolah sy hilang prtimbgn lalu pnah 2 kali bniat untuk bunuh diri dgn trjun dr tgkt 4 bgunan asrama sy nmun ALhamdulillah sy slmat krna prkra trsbut tak brlaku sbb sy trsdar scra tiba2.

    Bila saya nak tidur tak kira mlm atau siang saya selalu khayal atau mimpi saya sdg brstubuh dgn sorg lelaki yg sy knal sdgkan sy masih blum brkhwin. Sy xpasti samada sy tlh di rogol oleh jin atau tak.

    Nafsu sy kdg2 cpt naik. Lg satu sy slalu hilang fokus, (sy masih blajar) dn prnah sy spti hilang akal dlm wktu nk jwb exam hgga xdpt nk truskn jwb exam trsbut..

    Sy kerap migrain dn sakit prut yg doktor klasifikasikan sbgai gastrik.. Malah haid sy juga tak teratur.. Bila check, dr ckp mmg hormon x brapa nk stabil dn akn dtg haid 6 bulan skali. Ttpi tahun lpas sy pnah xdtg haid slama 8 bulan. Adkah sy di kira mgandung anak jin andai kata sy mmg bnr di rogol oleh jin walaupun sy x rasakn sy sprti sorg yg sdg mngdung. Dan kalau seseorg manusia itu mgandung anak jin brapa lama dia akan duduk dlm rahim prmpuan trsbut walaupun tubuh fizikalnya tidak mlambangkan sprti prmpuan mgandung.

    Pnah sy trbyg dlam spra sdar dn dlm mmpi sy sdg mmbawa kanak2 brjalan dn kanak2 trsbut mggelar sy sbgai ibunya. Malah sy slalu mngaku pada mana2 kwn lelaki sy bahawa sy sudah brtunang walaupun hakikatnya saya tidak prnah bercouple seumur hidup sy. Kalau sy jatuh hati dg seseorg,pasti xlma lpas tu sy akan rasa bnci dn mahu elakkan diri drpd brsemuka dgn sorg yg sy pnah minati itu. Sy juga suka brfikir luar batasan yg mlampau iaitu prkara yg brkaitan alam lain sjak kcil lg.


    Ada lg satu yg sy rasa plik. sy mghidap pnyaki kulit di bhgian tpk kaki sy sjak kcil dn tidak baik2 smpai hari ni walau mcm2 jnis prubatan dah sy cuba trmasuk prubatan islam. Kalau baik pun dye akan dtg smula.

    Dlm bilik sy kalau sy duduk sorg bila roomate sy kluar, sy slalu dgr pintu loker sprti ad ssorg yg langgar. Tp kjadian tu hanya bila sy duduk sndrian di bilik. jika brsama kwn sy, takkan trjadi bgitu malah kwn sy tu xpnah alami kjadian spti itu.

    Boleh tak saudara ceritakan serba sedikit untk ulas ttg prkara yg trjadi pada sy ini ? Maaf byk sgt prsoalan yg sy nyatakan di sini. Harap saudara dpt mmbantu.

    ~Nomie yg buntu~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik nomie
      saya akan cuba terangkan jawapan saya seperti dibawah.

      1. Sukar utk solat ibadat zikir dan sebagainya. Ini adalah simptom biasa orang yg terkena gangguan. Selagi tidak dihancurkan jin yg menganggu selagi itu lah cik akan rasa sebegini. Syaitan dalam diri x suka cik beribadat dan mendekatkan diri pada Allah.
      2.simptom ada org perhatikan adalah simptom biasa. Yg ganggu cik ni jin asyik dari punca saka ni.
      3.berkhayal hubungan seks, cepat naik nafsu, bermimpi anak adalah simptom yg amat biasa kena pada gangguan jin asyik saka ni.
      4. Alhamdulilah cik dpt kawal diri dari bunuh diri. Kesemua kes bunuh diri adalah hasutan drpd syaitan dan saka dalam diri. Bunuh diri aje maka syaitan dapat teman seberapa kelak.
      5.jodoh tak kekal lama or x dpt jodoh pun adalah berpunca dr jin yg sama. Saya ada buat posting khas utk masalah jodoh dan saka.
      6. Sakit kulit itu adalah berpunca dr saka yg menggangu (jin asyik). Ada sebab kenapa sakit tu dibahagian kaki. Kelak cik akan dapat jawapannya.
      7.gangguan pintu loker tu pun dari punca yg sama.

      sila call no pada profail saya itu bantuan. Sila kuatkan diri dan buatlah kerana Allah. Minta Alah bagi kekuatan utk call dan berjumpa ustaz mail.

      ramai yg bermasalah mcm cik dan kesemua yg berjumpa ustaz mail dapat menyelesaikan masalah kerja dengan sndiri dan diberikkaj ilmu dan tunjuk ajar. Bantuan Allah hampir tiba, sedikit lagi usaha diperlukan.

      jin yg ganggu cik kenal siapa saya dan ustaz mail. Insyaallah, doa byk byk. Carilah air zam zam dan gunakaan air zam zam dgn doa. Doa lah itu diberikan kekuatan dan bantuan dari Allah.

      jika perlu nobtelefon saya silalah email kepada saya.

      wallahu aklam.

      Padam
  39. Salam..sy dr kecil selalu alami perkara mistik2 sbb rumah sy berjiran dgn pkampungan bunian..hingga ada pkara pelik berlaku sy rasa ia tidak pelik.lali sudah..bulan lps sy mimpi ada keluarga bunian dtg meminang.sy tolak.tp hingga skrg sy kerap bmimpi lelaki bunian tu dtg bwk sy jalan mcm dating.barubaru ni sy mimpi dia tunjukkan sy sebuah rumah yg dia buat utk sy di alamnya.sy bimbang roh sy tidak kembali jika ikut dia duduk di alam sana.byk kali sy disihir bunian perempuan sbb dia jeles laki bunian tu cintakan sy.ada cara tak utk sy bjumpa bunain tu talk secara nyata.senang sikit nak explain kita tak nak kwin dgn dia.dlm mmpi ni susah..cuma sy rasa laki bunian tu baik sbb sy tak pernah alami gejala spt kena rogol atau masalah kesihatan disebabkan dia.cuma kalau ada org nk ngurat sy tu mulalah tiba tak jd.

    BalasPadam
  40. salam cik anon,

    sebenarnya bukan rumah cik yang berjiran dgn kampung bunian. Bunian yang menggangu cik melalui mimpi dan berdating tu adalah dari jenis saka. Itu bermakna, keturunan cik memang ada berhubung kait dgn bunian sebelum ini, itu lah salah satu sebabnya cik tahu dan maybe nampak.

    Sebenarnya, bukan lelaki bunian. Bunian adalah jin. Bunian jantan namanya. Mereka ini adalah makluk campuran manusia dan jin. Walau bagaimana pun mereka dah hilang nasaf manusia. Memang haram berkahwin dgn mereka ini. Susur galur dan nasaf yang berbeza.

    Yang sihir tu, sebenarnya bukanlah bunian pompuan. ada yang lain. Jangan rasa mereka nie baik. Amat jahat walaupun cik rasa mereka ni baik. Saya dah pernah dan biasa berhubungan dengan bunian. Mereka nampak baik, tapi amat jahat.

    Bunian tak faham cara berbincang sebenarnya. Mmg tidak akan berjaya pun, kalau ya,=..itu cuma penipuan.

    cara yg paling berkesan ialah putus kan saka bunian tu supaya cik dapat bebas selamanya dari cengkaman bunian.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  41. assalammualaikum...saya laily...saya masih seorang remaja lagi...semasa sekolah rendah,saya pernah ditindih semasa tidur atau sedar beberapa kali...sekarang ni,saya sering mimpi berlari atau kena kejar..susah hendak tidur malam dan sering terjaga dari tidur dengan tibe2..sebelum tidur saya sering berkhayal tentang lelaki dan membuat nafsu saya x menentu..pernah beberapa malam saya tersedar dari tidur dan terasa ada benda msuk dalam saya punya seperti berjimak..selepas itu saya terus tukar posisi saya semasa tidur..bile bangun pagi,terasa badan letih dan lenguh2..tapi badan saya xda tanda lebam..yang peliknya sebelum tidur saya ada baca doa tidur dan ayat kursi..adakah saya ini mangsa rogol jin jugak??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik laily,

      Ya.harap maaf, sememangnya adik adalah mangsa rogol jin. Silalah call no pada profail saya untuk bantuan.

      Jika ada masalah boleh email kepada saya.insyallah.


      Wallahu aklam

      Padam
  42. Asslamualaikum,sy sha..sejak dr darjah 4 lg sy sudh meliht dunia ghaib tetapi ia hilang dalam beberapa saat.adik beradik sy yg lain xdapat meliht..terkadng sy nmpk susuk tubuh yg menyerupai ayh sy dikalangan mereka. Waktu itu sy tdk thu apa2 lg. Klu bole en bgtw sy sejak itu sehingga sekarang selalu dihimpit.dn ketika sngt mengantuk sy dpt merasakan seperti sy dibawa terbang melawat alamnya yg tanpa warna..untuk pengetahuan sy seolah2x besetubuh dengn seseorg sehingga klimax dan basah..hal ini terjadi berulang2x setiap hari..dalm separa sedar sy melihat seorng lelaki yg berambut panjang hitam berkilat sedang membelai sy.hairnnya sy tidak takut malah kini usia sy 29 tahun.sy merasa sngt leth dn tdk bermaya..susuk yg sama mnjelma dlm mimpi nenek sy meminta keizinan drpdnya berkawan dengan sy ttp nenek hnya berdiam..d dalm mimpi sy sering mimpi yg menakutkn, kerap mimpi rumah kosong yg ditinggal dan pergi ketandas yang usang dan sunyi.. Dan d setiap mimpi sy pasti ada ayh sy..pernah sy bmimpi dajak berjalan2 oleh ayah dan dipaksa mengikutinya walaupn sy tidak mahu. Sikapnya begitu berbeza..sehingga sekarang masalah ini mash melanda walaupn sy telah berkahwin. Suami jarang sentuh sy seolah2 tdk bernafsu..apabila hndak bersama dia seolah2mati pucuk dan menganggp mngkn keletihan..apabila hal ini terjadi,sy dpt merasakn sy sedang bersetubuh walaupn suami berada d sebelah..sy sngt runsing dgn perkara ini..krn hub dgn suami mndi tdk ceria dn renggang.. Apa pandangan en?boleh ka tenggokn wlpn dr jauh?sy sudh puas berubat ttpi tiada perubahan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam puan anon,

      Ya betul. puan sememangnya menghadapi gangguan jin asyik dalam bentuk saka. Sekarang ini jin durjana tu menganggu puan dan juga suami puan. Simptom suami takda nafsu dan bersetubuh disebelah suami adalah kes yang amat biasa berlaku.

      sila call no pada profail saya. Jika perlu dan emergency boleh call terus kepada saya untuk tunjuk ajar.

      Sila kuatkan semangat puan. Benda nie memang akan halang puan dari mendapat bantuan. Ingatkan Allah banyak banyak. Carilah air zam zam dan gunakan doa air zam zam untuk sementara waktu ini.

      saya ada beberapa teknik untuk puan guna time emergency. No saya 013-2046791.

      Padam
  43. Salam,sy ingin bertanya..sy bole tahu jika seseorng itu membela atau menggunakan ilmu tertentu.kenapa ya?sy buknla penggoda,ttpi lelaki yg menyukai sy sanggup melakukn apa shj tanpa sy pinta..peliknya.contohnya hnya ingin mnghntr sepasang kasut sanggup diredah berpuluh2 km dwaktu tngh mlm.pn begitu ramai yg mnyukainya ttp dia lbh memandng sy yang hnya meliht dr jauh. Sy jg mudah dipandang org atasan dan mudah juga mndapat musuh. Tidak pernah gagal dn sy disiftkan selalu bernasib baik oleh org yg memusuhi sy.sebaliknya mereka pula yg sukar untuk mncapai sprt sy. Suatu yg musykil,gambar sy..setiap kali sy ambil gambr,seolah2 bukn sy krn ia merubah fizikl sy dn wjah sy mnjadi lbh cantik..hal ini mnyebbkn rakan2 dengki dan tdk mnyukai sy..sy berasa sedih krn itu smua tdk sy pinta..pd pndapat en mngapa hal ini blaku?adekh kaitannya dengn mana2 ilmu ghaib?

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam,

      Ya cik. Sememangnya nya ada kaitan dengan ilmu bathil. Ilmu ghaib tak ada. Cuma ada ilmu bathil aka ilmu sihir.

      kalau tak silap saya cik memang ada memakai dan mengambil ilmu. Cik biasa ke SPA dan Saloon untuk mandi mandi kecantikan ke?

      selain dari tu ada sedikit sebanyak amalan doa penyeri wajah yang saya nampak.

      daripada text saya tak dapat tengok dengan baik. Harap maaf. Jika ada sebarang masalah call no pada profail saya ataupun no saya. Ada pada mesej diatas.

      cik memang kena buang ilmu tu. Barulah cik akan tenang dan dapat diri cik balik.

      Wallahu aklam

      Padam
  44. Assalamualaikum. Saya nak tanya.

    Saya kadang-kadang (tidak selalu) mimpi seorang lelaki ada yg kenal dan ada yg tidak. Dalam mimpi tu saya suka kesemua lelaki tersebut (mimpi yg berasingan) sbb selalu melindungi saya ketika dikejar makhluk2 pelik dan menakutkan selain itu, baik dan menghargai saya. Tapi tidaklah sampai melakukan hubungan intim. Seperti sekadar teman baik atau sepasang kasih yg menjaga batas hubungan.

    Tapi ada juga saya pernah bermimpi seorang lelaki pelik baunya agak busuk cuba mengambil kesempatan ke atas saya menyebabkan saya terjaga (alhamdulillah selamat). Yg anehnya setiap kali mimpi lelaki spt tu saya pasti terjaga dari tidur.

    Adakah mimpi2 tersebut menunjukkan saya dirogol oleh jin asyik atau tidak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik anon
      Sememangnya adik diganggu oleh jin asyik. Mimpi bercinta dgn seseorang yg macam ke al dan ke al arah permainan jin asyik yg menggangu cik.

      Ya. Cik ada ditiduri oleh jin dalam tak sedar. Silalah call no pada profail saya utk bantuan. Jika ada sebarang masalah urgent boleh email terus kepada saya.

      Jin asyik yg ganggu cik tu perlu dihapuskan.

      Wallahuaklam

      Padam
  45. Assalamualaikum.. Sy ingin meminta pandangan en. Bapa sy mengubat,tetapi sy tdk tahu smada dia menggunakn ilmu haq atau ilmu batil..cara pengubatannya adalh,menggunakan ayat2 Al Quran..Sejak dari sy kecil lagi,sy telah didedahkn dengn ilmu ghaib dan makhluk halus oleh bapa sy..sehingga sy dpt mengetahui kehadiran benda tersebut..dan dapat melihat merka..dia pernah memberitahu sy, dia ade menurunkn ilmu tersebut kepada sy,adik ke2 dan yg ke3 shj. Hnya kmi bertiga shja yang mngalami msalh sprt dihimpit sngt kerap,mndengr perkara2 atau bunyi2 pelik dan terkadang dganggu lembaga menakutkn yg tiba2menjelma.2 lagi adik sy tidak mengalami semua ini,mereka hdup bahagia dn tdur lena..tekadang sy ttnya2mngapa mereka tdk sprti sy dganggu..sy pernah bjumpa ustaz meminta selesaikn masalh sy,katanya sy perlu keluar dari rumah tersebut spy tdk diganggu. Ini adalah sebahagian perantaraan yg ditukarkn kepada mengambil ilmu menjadi bomoh. Sy pernah bertanya ayah sy,katanya itu bukn saka..cme sy disukai benda halus tersebut dn plu berubat dgnnya untuk buangkannya..pd pandangan en. Adakah segala apa gangguan ini adalah korban daripada mngambil ilmu tersebut? Untk pengetahuan en. Sy rsa sy telah dipakai jin tersebut sejak kecil begitu juga adik perempuan sy yg ke3.

    BalasPadam
  46. Salam cik,
    yg menggangu cik adalah jenis jin asyik yg datang dalam bentuk saka. Memang itu adalah harganya mengambil ilmu bathil. Walaupun perubatan ayah cik menggunakan alquran tetapi memang ilmu itu bathil sebab ada pendamping dalam bentuk khadam dan pendamping ilmu.

    Silalah call no pada profail saya untuk bantuan. Jika ada sebarang persoalan dan memerlukan bantuan segera sila email saya.

    Wasalam.

    BalasPadam
  47. ASSALAMUALAIKUM..
    Jadi en benarlah itu harga yg plu ditebus untuk mengambil ilmu tersebut..sy tdk pernah bahagia,malah sngt sengsara krn sejak bertahun-tahun sy sukar tdur mlm untuk mengelakkn dr dganggu..paling lewat pn sy akan tdur selepas subuh malah pernah sampi sy tdak tdur langsung..ini kerana,sy akn dganngu dn dihimpit kemana shj sy pergi.soalannya,sekiranya sy dan adk perempuan sy no 3 telh dipakai selama bertahun2x olehnya, adekh kami berdosa krn tdk mngetahuinya?Itupun selepas mmbaca blog en ini?bagaimana caranya menggelakkn atau memutuskn hub dgn mkhluk tersebut..untu pengetahuan en. rsanya sudah jauh krn sy mampu berkomunikasi dgnnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikum salam cik

      Ilmu bathil yg ayah cik ambil adalah dalam bentuk ilmu bathil separa terang. Tetap ilmu bathil namanya.

      Semua ilmu bathil.ada harganya. Satunya mensyirikkan kan Allah dan yg kedua gangguan yg cik hadapi.

      Bab dosa, tidak sebab cik terainaya. Tetapi jika disamapaikan ilmu dan diajarkan cik tak buat itu saya takleh cakap apa.

      Mmg cik boleh berkomunikasi dgn benda ti dan benda itu bercakap mengunakan suara hati.

      Ustaz mail sekarang di sabah. Jika memerlukan tunjuk ajar segara silalah call saya. Saya bukanlah pandai mana tapi saya boleh ajarkan cik sedikit sebanyak caranya utk sementara.

      Sila call ustaz mail pd no dalam profail saya ataupun call saya di no 0132046791.
      Kuatkan semangat cik.benda ni akan halang cik dr mendapatkan bantuan.

      Sila cari air zam zam dan gunakan air zam zam berserta doa. Rujuk posting doa air zam zam.

      Wallahu aklam

      Padam
  48. Assalamualaikum.. Sy ingin meminta pandangan en. SAYA NI X PNH D GANGGU...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam paku mas,

      Alhamdulillah cik tak pernah diganggu. saya dulu pun sama. Masa sy kecil sehingga saya kahwin. Puncanya mudah. Saka saya daripada belah atuk saya yg kononnya menjaga saya. Saya boleh rasa yang saya ada sesuatu yg jaga dan ada bodyguard.

      Pandangn saya bab ni ialah mudah. Anda ada pendamping aka bodyguard. Tapi masalahnya..anda berdampingan dengan jin. Dan jin amat jahat. Gangguan cik more kepada dalaman. Ialah dendam , hasad dan dalaman yang sentiasa bergelora.

      Wallahu aklam

      Padam
  49. Assalamualaikum , semasa saya masih muda . .
    Pada satu malam . . saya dapat rasa lembaga hitam sedang berjimak dengan penuh kasih - sayang bersama saya . .
    Namun , saya tidak mampu membuat apa - apa . .
    Saya cuba melawan . . tetapi terlalu lemah . .
    Saya masih belum berkahwin . .
    Tetapi perkara itu hanya berlaku sekali sahaja pada tahun 2009 . .
    Namun , masih kekal di ingatan saya sehingga kini . .
    Selepas saya bersetubuh dengan lembaga itu , saya rasa sangat sakit seolah-olah melahirkan anak . .
    Dalam keadaan separa sedar saya melahirkan bayi . .
    Saya yakin bayi lelaki dan timbul rasa kasih sayang pada bayi itu setelah dilahirkan . .
    Namun , lembaga hitam mengambil bayi itu . . dan ghaib . .
    Saya dapat dengar suara berbisik . . Jangan risau tentang anak kita . .
    Setelah sedar , saya dalam keadaan berpeluh dan lemah serta berkemban . .
    Saya tak tahu apa yang berlaku dan keliru . .
    Sehingga kini saya takut . . sentiasa berdoa supaya dilindungi . .
    Adakah saya telah melakukan dosa ?
    Saya sedih kerana tidak dapat mempertahankan kesucian diri . . kerana saya terlalu muda ketika perkara itu berlaku iaitu ketika berumur 14 tahun . .
    Sehingga kini , perkara begitu tidak berlaku lagi . . Maksudnya , hanya sekali . .
    Kenapa makhluk itu bertindak begitu sehingga menghancurkan kesuciaan yang ALLAH S.W.T anugerahkan kepada saya ?
    Apa yang makhluk itu mahu ?
    - YA ALLAH -

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalikumsalam.

      Syaitan durjana tu hanya no mengainaya cik dan menjatuhkan maruah cik. Cik sebenarnya tak bersalah dan berdosa dalam hal ni. Syaitan adalah musuh utama manusia dan apa yang cik alami buka lah kes terpencil. Ramai yang kena sebenarnya.

      Ramai dikalangan kita yg menjadi mangsa syaitan durjana yang patutnya direjam sampai mati.

      Cik silalah call ustaz mail dan minta tunjuk alat. Walaupun cik hanya kena sekali sahaja tetapi sebenarnya cik ditiduri dan dirogol dalam tidur tanpa cik sedar walaupun hingga sekarang.

      Ambi lah langkah segara dan hubungi ustaz mail. Jangan jadi mangsa lagi. Kalahkan dan bunuhlah syaitan durjana ti dengan tangan cik sendiri.

      Bantuan Allah hampir tiba.tinggal sedikit lagi cik. Kuatkan semangat dan call lah ustaz mail.


      Wallahu aklam

      Padam
  50. assalamualaikum...sy ingin berkongsi cerita dan btanya pndapat...wktu sy sekolah rndah,,sy sering bermimpi di kejar dan ingin dibunuh..ia seakan2 btol2 tjadi,apabila tjaga,sy akn bpeluh,penat,sesak nafas..tp pngakhirannya,sy akn diselamatkn atau mimpi tu thenti krna tjaga..pernah sy dselamatkn oleh datuk dan ayah sy (bkn dlm mimpi yg sma)..atuk ckp ambil die sbg korban,ayh pulak ckp ketika mimpi,die akn lindung sy x kira apa jadi..pernah ktka mmpi,sy lari bsama2 adk2 sy 3org yg kecil..pernah juga ktika dkejar,seorg llaki (xknal) selamatkn sy dan bawa ke tmpt yg sgt indah seolah istana..semua tu thenti sjk tgktn satu smpi tiga,tp blaku pelbagai masalah keluarga..mimpi2 kmbali mghantui sy bmula tgktn 4,mimpi2 mnakutkn dan seingt sy,sy pnah mimpi sdg bduaan,bbual mesra dgn seorg laki yg sy knal d tmpt seolah2 tasik,die bg sy ssuatu mgkin cincin(lupa sbb da lama)..sy juga penah bmimpi seolah mimpi yg bsambung2..sy x ingt pmulaan,tp kmudian sy bmimpi,sy diberitahu yg sy mngandung,ad juga sy tnya,mcm mana leh tjadi sbb xde wat ehem2(ada suara beritahu,tp sy lupa),mimpi seterusnya,tbe2 da ad baby lelaki n sy jaga dia,mimpi terakhir sy bmain2 dgn bdk tu..pastu da xde..sjk form4,sy kerap xleh tido mlm,xleh fokus study sbb ketika d sekolah,ada masa2,sy akn rasa tlalu pnas seolah2 demam n skit kepala.tp ble blik umah da sihat..lpas abis sekolah,tjadi ssuatu yg pelik,pnah tu sy tido tiba2 kemaluan terangsang,sy terus tbangun sbb tkejut,sjk dri tu nafsu mudh naik,tdorong nk tgk bnda x elok,bekhayal bnda2 mgarut.sdgkn dulu masa sekolah,sy xtahu ap2 mengenai seks,ble tnmpak sikit je rasa malu teramat dan trus tutup mata..sukar tido mlm pkara biasa..mkin sy bykkn ibadah,lama2 tu tbe2 thenti,rasa malas.sy slalu blawan utk x terikutkn nfsu tp kdg2 ggal.alhamdulillah la wat msh dpt kwal dan jga btas dgn ajnabi...sejak sy kecil smpi skrg,sy sering merasa ada ssuatu yg perhatikan sy,wktu mlam atau gelap,sy akn tbayang seolah2 ada byang hitam dan sy mudah tkejut..kdg2 nmpk ssuatu spintas lalu..satu lg sy pelik...bila seorang lelaki memandang sy,mereka jadi suka,seolah2 jatuh cnta n luahkn pd sy..selalu sgt berlaku dan buat sy x percaya pd mana2 lelaki..dri dlu sy lbh suka bsendirian sbb org sekeliling rmai xsuka n cemburu terutama perempuan sebaya sy,tanpa sy ketahui sbb apa..rmai jga pd awalnya suka sy then lama2 xsuka,,yg xsuka pula,lama2 ble knal sy,mereka ok..sy disukai golongan dewasa spti guru2,glgn tua..seolah2 ada daya penarik,tp sy rasa sy byase sja..kehidupan sy die sukai ramai,tp akn tjadi ssuatu yg buat org xsuka n benci.pnah tjadi masa form4 sy bdk baru,guru2 beri perhatian,then sy dipulaukn,difitnah selama sthun,.katanya plajar ksyangan,ngada2 n goda laki sdgkn sy xde wat ap2..lama sy diamkn diri.diorg mnta maaf,da ok...ibu ckp,sy ada pnjaga,masa mngandungkn sy,ibu bmimpi 3biji buah delima blainan warna n ada lg yg ibu cerita....sy kurg pcaya hal2 mcm ni,,,,dan sy juga xfaham mengapa ni blaku dan apa sebenarnya jd pd sy..sy cuma berharap,sy smbung blajar n capai kejyaan spti dlu..sbb sy da hampakn ibu sy dgn result spm yg xbape baik...sy bru 18thun...harap encik boleh bgi pndapat..terima kasih..

    BalasPadam
  51. salam cik anon,

    panjang cerita cik tu tapi saya akan mudahkan jawapannya nya seperti berikut:-

    1. Kenapa ramai yg suka pd cik? Untuk pengetahuan cik, saka cik tu bukan seekor. banyak sebenarnya. Ilmu keturunan diatas cik mmg banyak dan kebanyakkan nya semua bathil. Salah satu ilmu bathil yg cik warisi ialah ilmu pengasih. Jin dalam badan cik mmg bekerja untuk membuatkan lelaki jatuh suka pada cik dan kemudiannya merosakkan cik. Merosakkan cik tu, harap fahamlah ya.

    2. Kes terangsang tu, sama jugak. Ada jin yang digelar sebagai jin asyik sedang menggangu hidup cik. datangnya dari punca saka juga.

    3. Saka cik nie banyak, one of the saka is bunian. itu lah sebabnya ada buah delima dan bunian ini lah punca yg menggangu cik.

    saya berharap cik boleh call terus kepada ustaz mail untuk maklumat lanjut.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam.dulu arwah atuk belah ibu sy berubat org..berkemungkinan yg bunian tu belah ibu.ibu pernah gi berubat sbb kena buatan org yg dengki.org berubat tu ckp,ramai hulubalang ibu,cantik2 dgn pakaian istana zaman dlu.org tu suruh komunikasi dgn mereka,tp ibu xnak.ibu pcaya pd mimpi,hmpir semua mimpi jd knyataan,ibu dpt tafsir.kami kluarga yg sush,disaat ibu ksusahan psti ada pihak dtg mmbantu.belah ayah mmg sy tahu ada saka,da berubat dan buang tp xtahu pula boleh ada lagi.yg kes ramai suka sy dgn sekali pndang tu,sy sendiri rimas dgn keadaan tu.apa yg boleh sy buat hnya bg alasan dan terangkn btas2 pgaulan dlm islam jd mereka mmahami..tp xde pula yg wat jahat pd saya..ble ada yg wat jahat,lama2 akan dtg mnta maaf then ok..kes jin asyik blaku lpas ibubapa bpisah,tp ayah ada ckp,die tolong tgkkan dari jauh,tp mse tu sy xfham mksd die.yg teransang tu bru blaku bbrapa buln lpas,dlm 4 buln,skrg da kurg skit,ble mula khayal dlm bberapa minit terus tsedar,dan sy istighfar .sy xpnah ceritakn hal ni pd ibu,sy jnis yg bdiam diri,ble sy seorg diri sy jadi berani tapi sy takut dlm gelap seolah ada yg perhati.in shaa allah sy akn cuba amalkn ayat2 al-quran sbg pndinding,apa pun terima kasih atas bantuan dan dengar cerita sy..bantulah saya jika encik ada tips2 yg boleh saya gunakn,

      Padam
  52. Salam.. Saya sebenarnya pernah cuba dirogol oleh sesuatu yg ghaib ni..setiap kali nk kena, sy akan rasa mengantuk sgt dan terus tertidur... Bunyi nafas benda tu kuat sgt...sy rasa ada tangan berbulu raba badan saya...mulut sy dicium...lidahnya panjang...tp dia x blh nk sentuh bahagian sulit sy...bila sy terjaga, baju sy akan terselak... Ini bukan khayalan...saya pernah cuba lawan smpai badan sy lebam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik anon,

      mmg itu bukan khayalan. Sila hubungi ustaz mail dengan segara.

      Jika ada sebarang masalah sila email kepada saya.


      Wallahu aklam.

      Padam
  53. Salam en danish,

    Seperti komen2x di atas saya juga melaluinya bahkan saya rasa saya telah dirogol dari kecil sehingga sekarang samada dalam sedar atau tidur, saya juga sering mengalami mimpi yg pelik2x, mimpi berkahwin, bersetubuh dan mdukung bayi, sebelum ini saya mendapat sakit di bahagian pinggang, perut dan kaki kanan, kerana itu saya pergi berubat, baiknya hanya sekejap dan datang semula, apabila saya suci dari darah kotor dan mula bersolat tidak lama kemudian darah kotor keluar semula, saya mencari maklumat di internet yg darah tersebut adalah darah gangguan dan saya boleh solat namun saya rasa sangat tidak selesa....Ustaz Ismail masih berada di Sabah? Jika ada kesempatan saya mahu menemuinya kerana kebetulan saya kerja luar ke k.k lusa, jika saya tidak berkesempatan menemui Ustaz Ismail adakah ada cara lain untuk saya mengubati diri? Saya juga dapat melihat alam lain ketika berusia 11 tahun selepas arwah adik bungsu saya meninggal dunia, saya melihat seseorang memimpin adik saya pergi, kali pertama saya ditindih seingat saya ketika saya di politeknik...untuk pengetahuan en danish ketika di politeknik saya mmpunyai ramai kawan yg mempunyai saka bahkan adik2 saya juga ada ramai kawan yg mempunyai saka, saya pernah bertanya dengan ibu adakah keluarga kami mempunyai saka, setahu ibu dan ayah tiada...cuma ibu pernah diganggu saka seorag cikgu ketika di kpg sehingga ibu mendapat asma yg teruk, manakala ayah pernah melihat seorg pakcik hantu polong tanpa kepala berehat dibawah pokok ketika zaman mudanya, saya risau saya terambil saka ketika berurut dengan seorang tukang urut indonesia dan itu kali pertama saya berurut beberapa tahun yg lalu dan saya tidak menghabiskn urutan kali ke3 krn saya tidak sedap hati apabila terpandang cincin geliga yg diletakkan di atas sehelai kain kuning di bilik mengurut, kali kedua saya berurut awal tahun ini kerana saya mengalami bisa yg agak teruk pada kaki kanan dan pinggang dn selepas itu saya mula melihat kembali alam ghaib bahkan saya diganggu oleh bunian jantan dn dia menyetubuhi saya antara sedar dan tidur, baru2x ini sy berubat dengan seorg ustaz di ds dan bila sy masuk ke tempat tersebut sy mlihat ramai org dn bukan org, ustaz tsbt cuba utk mnutup kazaf sy tetapi sy rasa kurang berjaya krn sy masih melihat dunia lain, sekarang saya buntu...en danish ada cara tak untuk saya mengubati diri saya dn saya risau keluarga saya turut diganggu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam,

      Harap maaf lambat menjawab. Sila email kepada saya dengan segara. Saya akan bantu menjawab melalui email.

      Ustaz ismail ada disemenajung sekarang ini. Jika dia ke sabah atau sarawak, saya akan maklumkan didalam blog ini sebagai pengumuman.

      Wallahu aklam

      Padam
    2. Sila email kepada saya utk maklumat lanjut. Ustaz mail sekarang ada disemenanjung.

      Padam
  54. slm..sy br kematian anak di usia 9 bulan lebih..sblm sempat diilahirkn..perubatandoktor tidak dapat kenalpasti punca..sebelum anakbsya dlm perut kurang gerak,sy ade terperanjat kucing hitam..semasa hamil ada mimpi kucing hitam.mimpi bayi.mimpi susukan bayi..skrg saya masih dalam trauma.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikum salam,

      Kes yang sama berlaku kepada saya dan isteri. Sama aje masalah puan dan isteri saya. Saka daripada belah puan adalah punca kematian anak puan. Arwah anak saya pun meninggal didalam kandungan dan kurang bergerak.

      Sila hubungi ustaz mail utk bantuan. No dia ada pada profail saya. Jangan berlengah lengah mencari penyelesaian masalah puan.

      Jika tidak diselesaikan, anak yang akan datang berisiko juga utk meninggalkan didalam kandungan.

      Bab mimpi itu adalah tanda gangguan saka tu. Semoga Allah memberikan puan kekuatan utk dapatkan bantuan.

      Wallahu aklam

      Padam
  55. assalamuallaikum danish
    pagi tadi sedar x sedar maybe saye dirogol 2 jin, selepas dirogol terus masuk mimpi, dimana mimpi di ikat kaki n tangan di rogol jugak,,, ada sama ini semua perbuatan jin ,, sempat saya pegang wajah jin pertama menggelikan tapi saya x dpt lawan, mungkin pertama kali nya,,, saya berasa bingung antara jin or mimpi,
    tapi cam kena rogol jew saya the first jin pertama n second jin, last I mimpi semua manusia dalam 4 cam nk rogol jugak , apa yg kena dilakukan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,

      bukan mimpi tu cik. Sememangnya cik kena rogol dgn jin. Apa yg perlu dilakukan? Call ustaz mail dengan segara.

      Jika ada sebarang masalah sila email terus kepada saya.

      Wallahu aklam

      Padam
  56. nk tnye apbla kte dirogol jin wajib ke mandi wajib...2 scara sedar tp lu x sedar mcamne????susah lah mcm nie...tak tau solat 2 ditrma @tidak.jd was2..pling srius kte mnnaikn solat dlm keadaan berjnub....nauzubillah...keadaan ni sgt menyukarkn adk sy...

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam anon,

      ni soalan bentuk feqah. Saya bukanlah belajar khusus bab feqah tapi saya akan cuba jawabkan sebaik mungkin. apabila seseorang dirogol jin, maka perempuan itu akan orgasm dan akan mengeluarkan air mani. kalau dikirakan , ya wajib mandi hadas besar.

      tapi lebih baik hentikan pengainayaan kepada adik cik anon. Hentikan perogolan tu secara terus. silalah dapatkan bantuan ustaz mail. No nya ismail 013-3809376 019-3619305 .

      disebabkan jin saka kebanyakkannya punca rogol ini, maka bulan puasa sebegini pun, tetap kena rogol disebabkan jin ini berpunya. Syaitanlah senang nak faham. syaitan yg bertuan. hanya syaitan tak bertuan ditangkap dan ikat dijamratul.

      sebaikknya, jika rasa semacam, teruskan mandi wajib. Akan tetapi jika tidak tahu, lebih ringan rukunnya.

      saya lebih mencadnagkan selesaikan terus masalah adik tu, dari suruh dia mandi wajib dan terus menerus dirogol jin.

      wallahu aklam

      Padam
  57. EN boleh emel kan cara utk mebunuh jin tu kpd saya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam cik anon,

      saya tak mampu nak emailkan caranya sebegitu sahaja. cara mudah tapi asasnya agak panjang. Jika bermasalah gangguan jin dan perlukan bantuan segera, sila email kepada saya. saya akan ajarkan teknik teknik asas.

      teknik asas yang paling mudah dan paling universal ialah air zam zam berserta doa. Sila layari blog saya dan cari post doa air zam zam.

      wallahu aklam

      Padam
  58. Salam..

    Nak tanya skit!! Saya menghadapi masalah skit dengan pengetahuan SAKA, JIN..

    Saya kadang-kadang rajin beribadah dan selalunya malas... adakah ini juga berpunca dari jin dan sebagainya....

    Terima kasih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,

      Iya, tuan anon. Masalah tuan sama dengan masalah saya dahulu. selalunya malas nak ibadah. Rajin nya datang sekali sekala. Kebiasannya, orang yang malas atau sukar nak beribadah nie, adik beradiknya semua ada masalah yang sama. Ini disebabkan oleh jin saka.

      dalam kes saya, setelah saya menyelesaikan saka saya, alhamdulillah saya dan adik beradik saya mampu bersolat tanpa disuruh ataupun memaksa diri.

      wallahu aklam

      Padam
  59. Salam,

    Sejak kecil lagi saya selalu dihempap ketika tidur. Biasanya saya akan terjaga dan cuba untuk melawan. Penah banyak kali juga saya dapat rasa badan saya dipegang oleh "tangan dengan jari berkuku panjang" yang menghalang saya dari bergerak. Tapi semuanya menjadi semakin teruk bila saya mula bersekolah menengah. Sering kali saya diraba di tempat sulit sehingga berejakulasi. Dan pernah sekali saya rasa seperti diliwat.

    Saya juga banyak kali ternampak "hantu", menjelma di depan mata saya. Adakah sebab saya ni seorang yang kurang bersosial dan suka menyendiri menyebabkan jin tertarik untuk berdamping dengan saya? Ataupun mungkin saya mempunyai saka yang saya tidak ketahui?

    Untuk pengetahuan tuan, saya juga seorang yang panas baran dan pemarah, walaupun kerana perkara kecil je. Hubungan cinta saya tidak pernah menjadi. Paling lama bertahan selama 6 bulan. Oleh itu saya telah berhenti bercinta dan makin gemar menyendiri. Saya juga selalu bermimpi benda2 pelik dan saya boleh ingat mimpi saya secara detail. Saya juga sering bermimpi sedih, menitiskan air mata dan mata saya masih berair ketika saya terjaga. Adakah itu juga petanda gangguan jin?

    Banyak cerita gangguan yang saya alami sebenarnya, tapi rasanya cukup untuk setakat ini saja. Mohon pencerahan tuan

    Sekian,

    Arman

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam arman,

      Masalah tuan ini mostly berpunca dari Saka. Saka yang dikenali oleh ramai sebagai jin asyik. Ramai lelaki yang kena macam tuan ni sebenarnya.

      benda yang ganggu tuan tu mostly berasal dari saka. Akan tetapi kebanyakkan kes, gangguan bukan berpunca dari satu punca malah sampai 5-7 punca yang berbeza yang berlapis lapis. Bermakud, selesai pasal saka masih ada lagi gangguan lain yg berpunca dari ambilan ilmu dan sebagainya.

      serangan seperti tuan nie mudah difahami adalah serangan tag team. Jin saka berpakat dengan pelbagai jin lain dan mereka mengganggu secara berkumpulan.

      ya, benar sesiapa yang ada gangguan saka akan jadi macam tuan, panas baran dan pemarah.

      silalah call ustaz mail dengan no pada about me. aturkan temujanji dan berjumpalah dia untuk bantuan lanjut.

      wallahu aklam.

      Padam
  60. Assalam, saya tak pasti samada saya telah dirogol atau tidak... cumanya yang pasti saya sedar seratus peratus. Peliknya saya tak rasa sebarang sentuhan kecuali bahagian sulit terasa seperti penuh. Saya juga tak dapat nak kawal diri. Saya tak mendengar sebarang percakapan tetapi ia bercakap denagan saya secara telepati. Saya sudah menyuruh makhluk membuat sumpah, dan dia melakukannya... siapakah makhluk itu? Manusia atau jin... mohon hantuan dari saudara. Kerana saya bimbang akan ,entandung kerana saya belom gerkahwin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaikumsalam,

      cik dirogol swaktu tidur sebenarnya. kebanyakkan orang yang mengalami masalah macam cik memang tak dapat mengawal dirinya sendiri. Bukanlah bercakap melalui telepati, sebenarnya didalam hati.

      makluk itu adalah syaitan. Syaitan itu golongan jin. Maknanya syaitan itu jin. Untuk kes seperti cik, kebanyakkan masa jin tersebut datang dari bentuk saka keturunan cik.

      silalah call no ustaz mail. dia sepatutnya berangkat ke Indonesia menjelang esok. Jika memerlukan bantuan sementara, sila lah emal terus kepada saya.

      wallahu aklam

      Padam
  61. Asslam. Sy sering mimpi jatuh dr tempat tinggi, sy mimpi budak2 kecil for few times. Yg first baby tu mmg sy syg sgt. Mcm anak sy sndri walaupun x kawin lg. And then pernah mimpi melalkukan hubungan tu dgn someone. Beberapa kali. SelaLu bangun malam dalam keadaan takut and rasa mcm someone paksa sy bukak mata. Mksdnye ape ye

    BalasPadam
  62. walaikumsalam cik anon,

    jawapan saya:

    1. Mimpi cik itu merujuk kepada anak jin sebenarnya.

    2. Cik sedang dirogol oleh jin didalam tidur.

    3. benda yang menggangu cik dan bukak mata cik tu adalah jin saka yang mengganggu cik.

    4. Sila lah call ustaz mail dengan segara. Aturkan temujanji secepat mungkin dan dapatkan bantuan dan tunjuk ajar.


    Wallahu aklam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Emm. Selalu kena tindih knp ea? And sy selalu rasa taknak kahwin,

      Padam
    2. salam cik anon,

      cik kena gangguan jin saka aje. RAsa tak nak kawin itu datangnya dari jin saka yg menindih cik tu.

      silalah call ustaz mail dan dapatkan bantuan ye cik.

      Wallahu aklam

      Padam
  63. assalamualaikum...

    maaf... sy juga mangsa... kadang2 sy ternaik syawat sendiri tanpa diminta.. samaada ditempat awam, sekolah mahu pun dirumah... (-__-) ia agak tertekan untuk saya bila syawat naik tiba2 semasa belajar dekat sekolah... tp no halkan kalau saya "bantai" dia sampai mati walaupun saya dekat sekolah en??? lagi satu berdosa ke kite kalau kite bersetubuh dengan jin tanpa sedar.. Saya banyak kali mengandung... smpai 3 kembar sekali mengandung... jadi dosa ke saya kalau saya "bakar" anak tu??? sebab saya masih pelajar bawah umur...

    ~eyka~

    BalasPadam
  64. walaikumsalam adik eyka,

    saya simpati kepada adik dan harap adik dapat memujuk keluarga adik bawak ustaz mail menyelesaikan masalah adik.

    jawapan saya:-
    1. Ada hal dik. Semakin banyak adik dirogol benda tu, semakin dalam benda itu masuk kedalam batin dan diri adik. jika tidak dibendung adik boleh masuk fasa gila isim dan meroyan. Berdosa jika adik biarkan tanpa memberitahu keluarga hal ini. Sila lah bagitau keluarga dan minta mereka baca blog saya ni. Memang banyak orang dapat manafaat dari blog ini sebenarnya.

    2. Kena hapuskan dan cari punca mana datangnya jin syaitan laknatullah yang menggangu adik ni. Nafsu adik terangsang disebabkan jin tu sebenarnya. Bukan datang tanpa sebab.

    3. bab berdosa ke tidak bab bakar anak tu, saya tak begitu pasti. Anak daripada hasil sebegini namanya bunian.

    4. Sila bagitau keluarga dan tunjukkan posting saya ini kepada ibu dan bapa.

    5. sekiranya adik ada sebarang masalah yang sulit, sila lah email kepada saya.


    Wallahu aklam

    BalasPadam
  65. Assalamualaikum

    Saya mempunyai seorang anak lelaki yang saya lahirkan pada 11.5.2013, anak saya mempunyai masalah yang berikut:
    1)pernafasan dia yang berbunyi setiap kali bernafas tp bukan asma(mengikut kata doktor saluran pernafasan dia sempit);
    2)berat badan x naik walaupun agak kuat menyusu(susu badan & susu formula); dan
    3)walaupun sudah 4 bulan masih tidak dpt mengangkat kepala apabila meniarap.
    Mak saya ada saka keturunan yang cuba untuk menyuruh mak menerimanya, tp mak saya x nak terima dan mak saya selalu sakit2 badan, dan selalu luka di hujung2 jari tangan tanpa sebab.saya nak tanya adakah apa yg terjadi pada anak lelaki saya ini berkaitan saka atau tidak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam puan Anon,

      berikut adalah jawapan saya:

      1. Ya. anak tak naik berat walaupun kuat menyusu adalah disebabkan oleh gangguan saka.
      2. Hujung tangan emak puan luka luka dan satu badan sakit sakit adalah disebabkan saka.
      3. Silalah hubungi ustaz mail utk bantuan dan maklumat lanjut.

      Padam
  66. salam...sy nk tanya...apakah saya telah diganggu oleh jin betina kerana saya kerap berkhayal melakukan asmara...dan dlm tidur pula kerap mimpi tentang seks...sering kali saya selalu berkhayal berkasih dengan seorang perempuan yg saya ciptakan sndiri..saya pula xdak boleh mlihat perempuan....pasti saya teringat ingatkannya...saya juga suka bersendirian jauh dari manusia...acap kali berseorangan dan berfantasi dengan si 'dia'..tolong mohon penjelasan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,

      Berikut adalah jawapan saya.

      1. Ya, tuan sedang diganggu oleh jin asyik betina.
      2. Tuan bukan berfantasi. Mmg tuan tengah diganggu oleh jin asyik.
      3. Tuan sedang dikuasai oleh jin asyik yang berasal daripada saka dan keturunan tuan.
      4. Banyak orang yang kena mcm tuan ni. Kebanyakkan merasakan iti cuma mainan perasaan. Tetapi mainan perasaan tak boleh jadi seteruk itu.
      5. Silalah call dan dapatkan bantuan ustaz mail. Kena selesaikan dengan segera disebabkan ini boleh membawa kepada kemurungan yang teruk dan akhirnya gila isim.

      Wallahu aklam

      Padam
  67. sy sorg yg jenis nampak... kawan sy selalu megadu.. yg dy mimpi bayi.. time dy bgun... dy perasan dy da bogel...baju kain... semua da terbuka... so saya de laa... bawak pergi berubat... mcm2 tempat pergi... air kolar pun ade... tuk wat perubatan... so semalam pun de g berubat... dorng dtg rumah... sambil tu berubat kwn sy... sy perasan janin keluar dari mulut dy... so soalan sy... kalo dibiarkan janin tu...ade kah janin tu dilahirkan kalo cukup 9 bulan?? betul ke janin tu bunian?? n so spe2 dirogol da xde dara ag ke??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jawapan saya.

      1. Janin itu adalah bunian.
      2. Kebiasaannya janin akan dibawa lari oleh bunian. Hilang dalam kandungan.
      3. Ya. Kebanyakkan kes mangsa rogol tiada dara lagi.
      4. Minta kawan dapatkan bantuan ustaz mail.

      Padam
  68. 1)Assalamualaikum, saye ingin bertanya, berapakah tempoh kehamilan bagi kes rogol tersebut?
    2)Dan bolehkan anak itu dibunuh sebelum ia dilahirkan?

    3)Apakah kita memng dibenarkan untuk membunuh jin yang menganiaya kita?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam.

      Jawapan saya.
      1. Kebiasaanya sama seprti kandungan biasa.
      2. Boleh dibunuh tetapi biasanya janin ini akan dilarikan bunian.
      3. Ya. Mengikut hadis. Bunuh jin yang menggangu manusia.

      Padam
  69. Assalamualaikum........nak tanya apakah status dara dari segi zahir dan batin nya ?adakah dara masih blh kelihatan dan ada jika pernah dirogol oleh jin2 laknatullah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1..biasanya tiada dara lagi tetapi sebahagian kecil kes, masih ada dara.
      2. Biasa tak boleh kelihatan dah dah darahnya.

      Padam
  70. Assalammualaikum...
    Saya ada beberapa soalan :-

    1- Suami saya memang bekerja di dalam hutan. Dua minggu lepas dia kata dia dah bernikah dengan seorang wanita bunian? Bolehkah saya percaya?
    2- Didalam minggu ini saya sukar untuk tidur. Apabila saya tidur saya seperti diperhatikan. Didalam minggu ini sahaja dua kali saya rasa seperti dipeluk semasa mahu tidur. Untuk pengetahuan, sudah hamper 2 bulan saya tidak bersama suami, dan suami tidak pulang ke rumah kerana suami bekerja di dalam hutan.
    Minta tolong jelaskan. saya keliru...

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaikumsalam,

      berikut jawapan saya.
      1. Boleh percaya.
      2. Yang memeluk puan tu adalah dampingan bunian yang masuk kedalam diri puan melalui diri suami puan.
      3. Walaupun dia bernikah dengan se ekor bunian, sebenarnya yang masuk dalam diri suami bukan seekor bunian, sekampung bunian sebenarnya.
      4. Minta suami bertaubat sebab perkhawinannnya tidak sah dan akan menjejaskan iman suami dan puan secara umumnya.
      5. Bunian yang dinikahi suami akan menjadi saka kepada keturunan puan kelak.
      6. Sila call ustaz mail untuk bantuan.

      Wallahu aklam

      Padam
  71. Setelah sy baca semua komen diatas..sy rasa sy juga telah dianiaya.. Satu perkara yg sgt pelik blaku.. Sy seolah2 sudah suke atau ketagih dirogol..hinggakan td terlintas dlm fikiran supaya mlm ni jika tidor ingin mimpi mcm tu lagi..
    Tolong bantu sy.. Sy perlukan bantuan segera..sbb mcm2 sy tanggung selama ni..termasuk gangguan emosi yg x stabil..sedangkan dulu sy x mcm ni.. Sejak sy ke yaman 2008 sy mimpi kaki sy diselak seseorg..ia bergerak seperti betul..kemudian sy dirogol..mule2 sy terkedu nape sy mmpi mcm tu.. Jus positif myb jus mimpi.. Tp lama2 sy jd suke..pai pnh sy rase sakit atau ngilu di bhagian sulit sy.. Sy ad masalah dlm jatuh cinta..ramai y nk kt sy tp sy tolak semua.. Sy nk tenang..nk bahagia..hidup sy mmg kucar kacir jdnya..Tolong bantu sy..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam,

      Harap maaf sebab lambat reply. Jawapan saya seperti berikut.

      1. Ya. Adik sedang diganggu jin asyik saka.
      2. Sila call dan dapat bantuan ustaz mail dengan segera.
      3. Punca cik kena ni bukanlah dr satu punca. Saka dan ambilan ilmu.
      4. Jika ada apa apa boleh msg or email terus kepada saya.
      5..yg paling baik call ustaz mail dan dapatkan bantuan dia sebelum dia ke sabah.

      Wallahu aklam

      Padam
  72. Salam. Saya pernah rasa ada orang pegang saya dan rasa sesuatu bernafas sewaktu saya tidur. Saya jugak pernah rasa tk dapat kawal diri waktu tidur walaupun dlm hati berdoa. Then, saya selalu mimpi nk jatuh tempat tinggi. Peha saya lebam teruk tp tak rasa sakit. Ada kena mengena jugak ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam. Ya. Semua tu simptim gangguan jin saka. Lebam tu sebab darah cik kena hisap. Ada banyak jenis saka yg ikut cik ni.

      Wallahu aklam

      Padam
  73. salam,sy pernah bermimpi mendukung bayi.ada terbaca yg mimpi dukung baby ni bukan mimpi yg elok n berkaitan dgn jin.boleh terangkan tak?betul ke mimpi mcm tu petanda tak baik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam,

      mimpi adalah permainan syaitan. walau bagaimana pun kebanyakkan kes simptom bermimpi mempunyai bayi dan merasakan bayi itu bayi sendiri adalah satu petanda gangguan jin asyik.

      dalam kes cik saya nampak ada gangguan jin asyik. Setakat mana hanya cik sahaja yang tahu.

      Wallahu akla,

      Padam
  74. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  75. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  76. assalamualaikum,
    saya seorang gadis yang berumur 20 thn dan belum berkahwin.
    baru2 nie dalam 3 hari lepas saya mengalami perkara yang sangat pelik.
    saya tidak pasti sama ada ia sekadar mimpi atau realiti.
    saya tgh tido(terlelap) msa 2 tiba2 saya rasa macam ada sesorang cuit saya padahal masa tu rakan sebilik saya tengah solat.lepas dicuit saya dpt rasakan sprti ada orang hempap badan saya peluk dan hisap badan saya tp bila dh rasa mcm dihisap saya terus bangun dan terus solat.
    nie merupakan kali pertama perkara ini terjadi.
    tapi sebelum nie saya pernah bermimpi saya berkahwin,mengndung dan mendukung anak kecil.
    dulu masa saya sekolah menengah saya digangu untuk kesekolah.tiap kali saya sampai ke sekolah saya akan menangis dan x nak masuk sekolah kalau saya masuk juga ke sekolah saya akan pngsan dan akhrnya saya akan dibawa pulang.perkara ini telah menjejas kan pelajaran saya.selepas berubat baru saya dapat kesekolah seperti biasa tetapi saya tak boleh fokus mcm dulu sblm diganggu.
    spkara lagi saya perasan yang atas bumbung rumah saya selalu dengar mcm2 bnda jatuh time maghrb.bunyi kuat sangat tp bila check keluar tak ada apa2 pon yg jatuh.
    bila saya duduk sorang di dalam bilik dirumah mahupun hostel universiti sekarang saya masih mendengar bunyi yang bukan2 dr atas rumah saya.

    adakah saya juga mempunyai masalah gangguan dari jin?
    kalau betul adakah gangguan saya nie amat teruk?
    adakah saya juga telah dirogol?
    bagaimana saya nak menghindarkan diri dr perkara2 nie terjadi lagi?

    BalasPadam
  77. salam cik,

    banyak komen yang sama, jadi saya akan delete yang sama dan jawabkan persoalan cik tu.

    1. Ya. cik diganggu oleh jin asyik saka.
    2. amat besar kemungkinannya. semasa tidur.
    3. adakah amat teruk? Ada kes yang lebih teruk daripada cik. Siang malam dinganngu dan dirogol.
    4. cik perlu menyelesaikan saka cik terlebih dahulu. selepas itu tengok lah jika gangguan tu datang daripada punca mana, Kebanyakkan kes, gangguan adalah daripada saka. Ada juga kes gangguan berpunca daripada satu punca. jadi jenis banyak punca ni lebih memakan masa akan tetapi ada teknik yang boleh digunakan untuk menghindari diri daripada dihempap dan dirogol jin.

    sila email kepada saya untuk maklumat lanjut.

    BalasPadam
  78. Assalamualaikum,

    Saya baru terjumpa blog ni dan ingin dptkan pendapat tuan.

    Saya berumur 25 tahun, seorg wanita dan masih bujang. Setelah baca komen2 di atas saya rasa perlu utk bertanya pd tuan.

    Sejak kebelakangan ni sy perasan sy selalu mimpi berkahwin / berpasangan dgn seorg lelaki (tak kenal) dan seolah2 ada anak. Dlm mimpi tu sy dpt rasakan seperti ada perasaan pd lelaki itu sehingga terbawa2 setelah bangun dr tidur.

    Bila diingatkan balik, waktu remaja dulu pernah juga bermimpi 'hendak kawin' dan 'bercinta' tp waktu itu sy endahkan sahaja beranggapan lumrah seorg remaja yg sedang meningkat dewasa.

    Sy juga mempunyai masalah nafsu yg tinggi secara tiba2 sehingga kdg2 susah nak kawal. Sy risau sgt kalau tak dpt kawal diri jika berkenalan dgn lelaki yg sy sukai. Ini selalunya berlaku di awal pagi setelah solat subuh.

    Kdg2 tanpa sedar sy akan berangan ber'sama' dgn lelaki yg sy kenal dan sukai dan membayangkan jika kami berkahwin.

    Perasaan malas solat juga menjadi masalah buat sy, ttp sy cuba utk melawan perasaan itu sedaya upaya sy. Letih sgt melawan nafsu jahat sendiri.

    Sy solat, mengaji, kdg2 puasa sunat dan sentiasa pergi majlis ilmu utk dekatkan diri pd Allah. Perasaan dekat pd Allah sgt indah, tp kdg2 rasa marah dan sedih bila x dpt nak kawal diri dari pemikiran2 yg tak baik ni.

    Adakah ada kaitan dgn gangguan jin?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,

      Jawapan saya.
      1. Mimpi cik dengan lelaki tu merujuk kepada jin saka asyik yg menggangu cik.

      2.mimpi dan anak adalah simptom biasa gangguan jin asyik.

      3. Nafsu yg kuat selepas subuh adalah disebabkan jin asyik saka cik.

      4. Pemikiran yg jahat itu adalah dr saka cik. Mmg saya faham. Susah nak berlawan dgn pemikiran jahat tanpa ilmu sebenarnya.

      5. Cik boleh email kepada saya jika perlu kan bantuan.

      Wallahu aklam

      Padam
  79. Salam..sya bru brusia 18 thun..belum bkahwin..swaktu sekolah menjengah sya sllu bmimpi ular dan myusukn bayi..setiap mlm nafsu sya naik dgn tba2..sdah hmpir tiga thun..jadi sya sdah lali dgn semua tue..bab beribadat jga sya kdang2 sya buat..sllu nya x..ble dgr ayt2 alquran sya jdie xkeruan dan sya ttup..kluarga belah ibu sya ad saka..kmi ad jumpa sorang ustaz..dy myusuh kmi berubat yg ad pertalian darah dgn nenek sya..kmi dknakn 1 kpla Rm100 rggit..kmi kluarga yg besar..xmmpu nk byar sume tue..maksu sya sdah 30 lbih dan blum bkahwin ble ad yg dtg mrisik tbe2 senyap je..dy pnah brubat dan jin itu sdah jtuh cinta..jin itu kluar ttapi msuk kmbali..apkh kmi disbbkn saka???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,
      jawapan saya.

      1. Ya cik terkena gangguan jin asyik saka.
      2. Ustaz mail mengenakan cas maksimum rm 1k untuk kemua ahli keluarga termasuk ipar, cucu, menantu dan cicit.
      3. Jin asyik yang menggangu adik tidak pernah dibuang atau keluar. Sepatutnya jin ini dimusnahkan.

      wallahu aklam

      Padam
  80. assalamualaikum
    saya cuma nk tnya,kaki saya lebam di betis tanpa sebab. tapi saya tak pernah dpt mmpi atau bnde bnde yg mencurigakan. itu dirogol jin ke?

    BalasPadam
  81. waalaikumsalam,

    bukan. Itu tanda serangan pelesit keatas cik. Benda tu hisap darah cik dan berada dalam diri cik. Perlu dicari siapa punya dan bunuh pelesit yang mengganggu tersebut.

    Wallahu akla,

    BalasPadam
  82. Salam
    Boleh ustaz mail bagitahu harga bagi rawatan yang ustaz berikan..
    Contoh harga rawatan dan harga vcd ustaz

    BalasPadam
  83. walaikumsalam,

    jawapan soalan tentang harga rawatan ada pada post saya yang berikut.

    http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2013/10/q-berkenaan-bayaran-yang-dikenakan.html

    berkenaan harga dvd ialah sumbangan sebanyak Rm10 sahaja. Akan tetapi boleh ditonton dalam youtube dan didownload secara percuma seperti link dibawah ini.

    http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2013/11/dvd-penerangan-konsep-ilmu-haq-dan-ilmu.html

    harap maklum cik. jika ada soalan boleh email terus kepada saya atau tanya disini.

    BalasPadam
  84. Salam ustaz
    sy nk tnye.. ustaz membuat rawatan secara rukhyah ker? Yang sy tahu rawatan secara rukhyah adalah untuk mengubat tetapi bukan membuang trus jin durjana

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam,

      jawapan saya seperti berikut.
      1. Tiada, Pihak kami tidak menggunakan rawatan secara rukyah. rawatan kami ialah menggunakan teknik dan mengajar pesakit cara berdikari sendiri menggunakan teknik. Tekniknya adalah belasah dan bunuh jin yang menjadi punca. Bukan halau atau mengubat.


      2. Berikut adalah posting saya berkenaan perubatan islam konvensional yang menggunakan rukyah. Punca kenapa perubatan rukyah tidak begitu berkesan.

      http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2011/12/gangguan-jin-yang-tak-sembuh-sembuh.html

      3. Posting berkenaan air rukyah atau jampi.
      http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2012/10/status-perubatan-menggunakan-air-jampi.html

      4. Dalil penggunaan teknik bunuh syaitan dan jin.

      http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2011/06/dalil-dan-nas-teknik-bunuh-iblis.html

      Padam
  85. Akhirnya sy jmpa blog ni

    BalasPadam
  86. Salam..sy mmg da lama cri blog ni...sy mengalami masalah sejak zaman universiti lg..kjadian berlaku ketika bgun dr tido,terlihat kelibat lembaga
    berwarna itam yg bsr,sjak kejadian itu sy sering ditindih ketika tido,kdg2 tdpt kesan lebam pd peha,sy penah menemui dua org ustaz.. Ustaz yg pertama adala guru mengaji sy.. Ustaz turut mmbuat scan jarak jauh.. Dan memdapati sy ada gangguan.. Utk kepastian sy berinteraksi dgn ustaz dlm talian.. Swktu kami berinteraksi talian kami tputus..dan kedua2 gagal bhubung utk seketika,slps itu ustaz sy mghubungi sy dia mengatakn ada lelaki.. Yg menelefon.. Dan memarahi ustaz spy tidak menganggu sy lg..pd mlm hari kejadian bilik sy mengalami suhu yg amat panas.. Keesokkan harinya tdpt lebam seluruh bdn..kemudian kjadian kedua blaku ketika di asrama zaman deegree sy sakit kepala yg kerap sukar belajar.. Krn tidak tahan sy jmp ustaz yg kdua setelah discan sy disahkn 70% gangguan jin dlm bdn.. Sy menangis,sy juga tidak mpunyai teman istimewa sehingga skrg..wlpn sdh entah brape kali sy bkwn.. Org yg sy suka,sy pnh menelefon lelaki yg sy suka,tp talian tganggu sprt interaksi sy dgn ustaz ptama,apabila ber-interaksi dgn lek

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik anon,

      Berikut adalah jawapan saya.

      1. Cik mmg diganggu jin asyik dr punca saka.
      2. Gangguan lelaki yg telefon tu..susah nak dipercayai tetapi adalah jin itu sendiri.
      3. Sila email kpd saya untuk maklumat lanjut bagaimana nak buat.
      4. Saya dah biasa dengan kes mcm cik ni. Jangan risau kali ni mmg bertemu buku dgn ruas.

      wallahu aklam

      Padam
  87. Apabila interaksi blaku dgn org yg sy tdk ada perasan tidak ada masalah pun.. Adakah ia pybb boleh mghalang sy sukar btemu jodoh dan menganggu idup. Sy

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya. Jin ini akan menggangu hidup dan jodoh cik.

      Padam
  88. Assalamualakum..saya nak tanya..
    masa zaman sekolah, sy selalu dpt mimpi hampir kena culik dgn org jahat tapi org tu xpernah dpt tangkap sy..mimpi yang hampir sama 3 kali..kebanyakan dlm mimpi sy semuanya hanya nyaris2 kena. itu tjadi masa zaman sy sekolah dulu..skrg dh jarang..tp baru2 ni sy ade prnah mimpi bunuh lipan..xtaulah ape mksudnya..
    dulu sikap sy xpanas baran..tp semenjak dua menjak ni sikap sy jd panas baran.. silap sikit je sy dah nk mrah2..kdg2 org dekat rumah sy yg jd mangsa..tp selalunya slepas tu sy akn jd menyesal teramat2 sbb marah2.. sy sendiri tak tahu knp skrg sy jd cpt marah..adakah ia ada kaitan dengan jin? ataupun itu hanya sikap sy sendiri yg berubah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      Berikut adalah jawapan saya.
      1. Ada jin saka yg menggangu.
      2. Simptom mimpi itu adalah tanda gangguan jin.
      3. Cepat marah dan baran adalah salah satu simptom gangguan jin yg amat biasa.
      4. Bukan sebab sikap yg berubah. Ada something yg menyebabkan panas baran dan perasaan marah tu.

      Wallahu aklam

      Padam
  89. Assalamualaikum...
    saya seorng gadis yang brusia 20 tahun,msih seorng plj dan blum berkahwinr.setelah membaca komen2 diatas,saya sekarang rsa sy bukan keseorangn mrasai pkara ni.sy mula ditindih semasa tidur ketika usia saya 14 tahun,masa tu sy bru akhil baligh.permulaan ditindih tu mmg dasyat,smpai masa tu sy rasa mcm trauma n kejadian itu berulang kdg2 ( x selalu) smpaikn saya sudah lali, n sebagai seorang manusia memang saya geram dgn jin yg mnganggu saya tu,kdg2 bila dia buat saya mcm tu,mmg bdan saya trasa lemah sngt2(swaktu separa tidur),hendak melwan mmg tidak terdaya.. dia kuat sngt.. serius, tapi kecekalan hati saya kuat utk trus mlawan jugak ketika ditindih tu wlpn berat kdg2 seolah-olah dia menghempap muka saya ketika saya cuba berlwan, bila saya cuba mengerak tgn keatas,tgn saya seolah dipegang kejap sehingga tidak boleh bgerak,bila saya cuba lawan jugak kekdg saya tdgr suara dia seolah-olah seperti sedang marah dgn tindakan sya tersebut yg cuba mlawan dia. bila berjaya melwan n tsedar,sya rsa takut n puas sbb dpt kalahkn dia wlpn x nmpk,n sbenarnya didlm hati sy mmg sy dh thap geram n marah sngt....klo ikutkn hati,klo dia tu sy boleh nmpk,jasad dia x ghaib mcm manusia mmg sy tringin nk belasah dia cukup2... sy x fhm knapa dia mnganggu,sy sedih... sya pon manusia yg inginkn kebahagiaan hidup... mcri keredhaan iilahi.. bila dgr crita org ckp bila seorng prmpuan diganggu jin susah nk dpt jodoh n kalo ada jodoh pn payah nk dpt anak sndiri... saya rsa sedih... sya sukakan budak2... tmbh2 anak sndiri.. tp bila dgr mcm tu,,, sy rasa mcm sedih... btul ker smpai thap mcm tu,....

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam,

      Kisah manusia dirogol jin ni sebenarnya banyak sangat berlaku dan salah satu tujuan saya membuka blog ini adalah membantu sesama islam dan manusia secara umumnya. berikut adalah jawapan saya,

      1. Cik belajar lah cara untuk bunuh jin durjana tu. Jin tu kenal siapa saya dan siapa ustaz mail. InsyaAllah cik boleh bunuh jin durjana tu dengan tangan cik sendiri. malah ada cara untuk belasah dan bunuh jin tu. Belajar sahaja caranya. Ramai yg dah belajar dan berjaya belasah dan bunuh jin.
      2, bab nak dapat anak, InysaAllah, selepas jin tu dihapuskan, cik akan dapat anak sendiri.
      3. Ramai pembaca yg diluar sana yg bermasalah. Kami mmg ingin membantu cik dan pembaca yg bermasalah.
      4. Silalah email kepada saya. Saya akan bagitau caranya kelak.

      Wallahu aklam

      Padam
  90. Assalam.. Sye ingin bertanya tntg sesuatu.sye bru berusia 21taun dan blom berkahwin.. Dri usia belasan taun lagi sye sdah mimpi yg pelik2..seprti menyusu seorang bayi lelaki,bayi mnta disusukan,mmpi mengandung,mmpi berkahwin ttpi pengantin lelaki xnmpak wajahnye.. Bru2 ni sye ade mmpi 2 ekor ular itam bsar dan kcik dan seekor anjing..setahu sye kalo mmpi mcm 2 petanda xbaik seperri disihir.. Sye keliru tntg situasi sbnrnye.. Utk pengetahuan en sye dlu pnh terkne smpuk jin..dan pnh berubat dgn ustaz..terdpt 3 jnis jin dan ustaz itu memksa jin 2 mengaku dtg dri mna dan jin 2 kata dri blh abah sye(melalui sye).. Dan sye jga pnh berubat dri jauh seblm ini dan diberitahu ade seekor lembaga itam yg bsar dudk dlm.blik tdo sye dan mendampingi sye.. Cme sye xtau sme ade jin dan lembaga itu msih de pda sye atau x? Sye jga pnh mengalami situasi yg sme sprti yg len mcm berkhayal sperti melakukan hbgn kelamin dgn sesorg yg xdiknli.. Dan yg lbh truk ia membuatkan sye menjdi mls utk solat,mengaji dan seringkali gagal dlm sesuatu perhbgn.. Kdg2 sye merasa lelaki2 yg sye knlo seakan melihat sye sbgai wanita yg xbaik sepeti sng utk diajak melakukan hbgn terlrg.. Hmpir kesemua lelaki yg sye knl.. Adakah sye terkena dan bgaimana sye nk elakkn dri berlaku lg dan sye nk sembuhkan diri sye dri sgla 'penyakit'ini.. Ia menjadikan sye seorg yg xbergna..mohon penjelasan dri en..

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam,

      berikut jawapan saya.
      1. Simptom mimpi menyusu kan bayi, berkahwin dan ular hitam adalah simptom gangguan jin saka.
      2. Cik sedang diganggu oleh jin asyik saka.
      3. Silalah dapatkan bantuan. cik boleh email saya terus or boleh call ustaz mail. dia akan bantu cik dan ajar cik cara nak selesaikan masalah cik.

      Wallahu aklam

      Padam
  91. lpe sye nk bgtai.. Slalu dlm mmpi sye seakan brda di umah nenek blah mak dan umah lme sye di kuartes cheras.. Adkh ia berkaitan

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya. ianya berkaitan dengan saka yang menggangu cik.

      Padam
  92. lpe sye nk bgtai.. Slalu dlm mmpi sye seakan brda di umah nenek blah mak dan umah lme sye di kuartes cheras.. Adkh ia berkaitan

    BalasPadam
  93. Salam ustaz, saya ada teman wanita yg sering diganggu. GF saya ni selalu dia kata terasa nikmat pada tengah malam. Pada esok harinya, segala pakaian dia terbuka. macam ada seseorang telah membuka pakaiannya. apakah yg berlaku pada dia ustaz? TOLONG !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaikumsalam wak jack.

      ya. GF tuan sedang dirogol oleh jin asyik sakanya. Silalah dapatkan bantuan untuk gf tuan. call lah ustaz mail dan ceritakan masalah tuan. bawa gf jumpa ustaz mail. InsyaAllah

      Padam
    2. Adakah dia sudah ketiadaan dara lagi ustaz?

      Padam
    3. Salam wak jack,

      Saya kurang pasti bab tu. Apa apa pun bantulah gf tuan tu. Bab ada dara atau tidak kalau dah kena aniaya dgn jin, tak menjadi masalah pun tuan. Bantulah gf tuan kerana Allah, nescaya Allah akan membalas jasa baik tuan dunia akhirat.

      Padam
  94. salam..

    saya kurang pasti cume nak minta pdpt.. pkara ni mmg sukar nak dpercayai, tp ia telah berlaku di 5-deria saya dan rakan2 saya sendiri..

    terdapat ramai ustaz2 serta org "yg boleh nampak" kate yg rakan sy sndiri (perempuan) ada 4 dayang-dayang.. mereka kate dayang2 ni kuat, pjaga dan keturunan dari moyang-moyang keluarga mereka sendiri.. siap ade bau hamas ketika "diubati" oleh seorang ustaz, serta bagi mandi dgn gosokan pusaran limau kasturi dan mandi bunga... tp dayang2 ni masih kekal wujud...

    saya nak pastikan adakah itu jin? klu jin pn, kenapa jin2 dayang boleh suke dgn perempuan... kbiasaanya jin lelaki suka dengan kaum2 hawa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,
      Jawapan saya.
      1. Deria ke 5 cik adalah disebabkan saka bunian cik.
      2. Dayang dayang tu adalah bunian yg berasal dari saka cik.
      3. Disebabkan bunian ini adalah dari saka, mereka dah jadi macam harta dan kepunyaan cik. Bab suka tak dua tu saya x pastilah.
      4. Ustaz sebelum ni bukan buang saka dayang tu, cuma memasukkan pendamping ilmunya sahaja kedalam diri cik.
      5. Sila rujuk posting saya berkenaan saka.
      6. Silalah dapatkan bantuan dr ustaz mail dgn segera. Hancur iman adik jika x dibendung.

      Wallahu aklam

      Padam
  95. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  96. As-Salam ustaz..
    Sy nak tanya, sebelum nie masa zaman sekolah sy sering kena tindih..Skrg dh kurang tp kdg2 ada juga kena tindih bila time period & letih sgt. Sy pernah pergi teman kwn berubat di as-syifa. ustaz yg mengubat kwn sy bgtau sy ada pendamping & ada benda lain yg ikut sy juga tp xdpt nk msk xingt sbb apa. sy dh kahwin 3 tahun tp belum dpt anak. klau kita didamping jin, ini boleh jd sebab tak lambat dpt anak.

    harap ustaz dpt tlg, terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,

      Jawapan saya.
      1. Puanmemang kena ganggu dengan jin saka puan sendiri.
      2. Ya. Kebanyakkan kes benih puan dan suami dimakan oleh jin ini.
      3. Keguguran adalah satu simptom gangguan jin sebenarnya.
      4. Sila hubungi ustaz mailuntuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar ismail 013-3809376 019-3619305

      Padam
  97. Assalamualaikum ustaz...sy berusia 25thn dan blm berkahwin...sy sering ditindih dlm keadaan separa sedar...selain itu juga..sy prnh bermimpi berkahwin dgn org xdikenali...mengndung...melahirkn ank dan mendukung bayi..sy juga prnh bermimpi disetubuh oleh org x dkenali...sy tlh bnyk kali bercinta tetapi apbila merncg utk brkhwin..akn pts tnpa sbb yg munasabh sprti lelaki tersebut hlg prsaan syg kat sy...adakh sy tlh dignggu oleh jin?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,

      Jawapan saya.
      1. Ya. Cik sedang diganggu jin asyik saka.
      2. Silalah dapatkan bantuan dengan ustaz mail dengan segera.
      3. Jika ada kemusykilan boleh email terus kepada saya.

      Wallahu aklam

      Padam
  98. Ada beza ke jin asyik saka dengn jin asyik?ataupun sama?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berbeza sebenarnya. Jin asyik boleh berpunca daripada pelbagai punca termasuk saka,ambilan ilmu, tapak jun, Dan juga barangan misteri atau gabungan punca punca diatas.

      Wallahu aklam

      Padam
  99. Jin asyik saka plak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jawapan saya.

      Jin asyik tu hanya nama yang diberikan untuk jin yg rogol manusia. Benda ni boleh berpunca dari saka. Kalau dari saka namanya jin asyik saka. Kalau datang dari ambilan ilmu namanya benda tu tetap jin asyik. Puncanya sahaja berbeza beza.

      Nama jin asyik ni nama gelaran untuk jin jenis rogol manusia. Sometime yg rogol tu bunian. Jarang org sebut bunian asyik.

      So mudah nak faham. Jin asyik tu just nama gelaran. Beza atau tidak just daripada puncanya sahaja. Jin asyik saka lebih banyak kekuatan berbanding dgn jin dari tapak jin disebabkan usia dgn mangsa dan dalamnya didalam diri seseorang.

      Harap penjelasan saya dapat difahami.

      Wallahu aklam

      Padam
  100. Salam ustaz..
    bolehkah kta mngesan kehadiran jin menggunakan ayat ruqyah?.sy ada terbca ayat ruqyah blh mngesan khadiran jin.

    BalasPadam
  101. walaikumsalam,
    jawapan saya.
    1. Terpulang lah kepada jenis jin itu sendiri. Jika jenis yang menggangu itu jin islam atau bunian islam, cara rukyah tidak mendatangkan sebarang kesan.
    2. Hanya jin kafir sahaja yang boleh dikesan melalui teknik rukyah itu pun tengok atas level jin itu sendiri.

    Wallahu aklam

    BalasPadam
  102. Salam ustaz..
    Saya nak tanya,
    1)boleh ke wanita itu mengandung disebabkan jin?
    2)adakah kantung bayi itu akan kelihatan apabila discan oleh doktor?
    3)kalau mengandung disebabkan jin, adakah kandungan itu akan lahir seperti bayi manusia biasa?
    terima kasih ustaz

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik,

      Berikut adalah jawapan saya.
      1. Boleh dan amat biasa berlaku.
      2. Ya. Boleh dilihat melalui Scan oleh doktor.
      3. Tidak. Kebanyakkan kes bayi ini akan hilang didalam kandungan. Ada kes terpencil bagi dilahirkn tetapi biasanya akan mengalami masalah autisme atau down syndrome.
      4. Rujuk posting saya berkenaan autisme dan downsyndrome.

      Wallahu aklam

      Padam
  103. salam saya musykil dengan mimpi saya sama ada ia gangguan jin atau pun 1 petanda...(ini cerita dalam mimpi saya) -masa tu saya tengah tidur di bilik kat hostel,bila saya terjaga saya rasa yang saya macam telah dirogol.tp sy x pasti lgi masa tu...bila saya tengok pintu mmg terbuka sikit..saya mmg berdebar masa tu..lepas tu saya nampak sekeping nota tepi katil saya tertera nama seorang lelaki lepas tu ada tercatat sesuatu...sy x ingat sepenuhnya ,yg saya ingat akhir ayat tu dy tulis terima kasih....saya x knal lelaki tu..kmudian sy cepat2 bangun pergi bilik kawan saya tanya ttg lelaki tu..kawan sy cakap dy knal dan lelaki tu mmg jahat..sy menangis teresak-esak dalam mimpi tu sbb sy x tau knapa dy buat mcm tu sdngkan saya x knal dy pun...then tiba-tiba saya terjaga dari tidur yg realiti...dan mimpi tu memang sangat real..boleh tolong jelaskan apa makna mimpi saya sbb saya pernah terbaca menangis dalam mimpi pn ada maknanya...mohon penjelasan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam cik manja,

      Jawapan daya seperti berikut.
      1. Cik sedang diganggu oleh jin asyik saka cik sendiri.
      2. Sama dengan jawapan cik anok dibawah, sila buat langkah yang sama.

      Wallahu aklam

      Padam
  104. As salam Ustaz,

    saya nak tanya, adakah saya diganggu?
    1.kadang-kadang, lepas subuh saya akan tidur sekejap, duduk di kerusi belajar sambil kaki letak diatas kerusi lagi satu.
    2. saya tertido dan dapat rasakan seolah-olah tangan mengurut kaki sehingga ke betis seterusnya mimpi bersetubuh. ini berlaku dalam keadaan tidak sedar.
    3. sepanjang benda ni berlaku, saya pernah bermimpi mengandung, keluar air ketuban, dan ada bayi lelaki (bersih, putih, dibalut kain putih, cantik) mak saya pangku ckp anak saya, tetapi saya tidak nampak, saya yang melahirkan bayi tersebut. dan dalam mimpi itu juga saya mencari siapa suami saya. hakikatnya dunia nyata saya masih belum berkahwin.
    4. Ustaz tolong, saya takut dosa pada Allah dan kalau boleh saya nak hindari benda ini terus belaku.

    BalasPadam
  105. Salam ,

    Jawapan saya.
    1. Ya mmg cik diganggu oleh jin asyik saka cik dan dirogol oleh jin tersebut.
    2. Sila hubungi ustaz mail. Jika ada sebarang masalah apa apa boleh email terus kepada saya di email ilmuhaqdanish@gmail.com
    3. Ustaz mail mmg expert bab gangguan sebegini dan kesemua kes dapat diselesaikan dengan izin Allah dan pesakit dapat membunuh jin yang mengganggunya sendiri selepas tunjuk ajar.

    4. Silalah call ustaz mail dngan segera. Jangan tangguh tangguh lagi ya cik.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  106. Ustaz baru2 ni sya telah bermimpi myaksikn suami sya disetubuhi oleh mkhluk ghib ketika kmi sedang tidur bersama2 nmpk betul2 real wlpun waktu tu dlm mimpi apekah mksudnyer ya ustaz

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam puan kazu

      Jawapan saya
      1. Suami puan mmg sedang diganggu jin asyik.
      2. Sila call dan dapatkan bantuan ustaz mail.
      Wallahu aklam

      Padam
  107. Salam . . Sy nak tanya nie . . smlm sy bmimpi mengandung anak jin . apa mksud mimpi tue ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam ,

      Maksud.mimpi tu ialah cik sedang diganggu oleh jin asyik. Silalah call dan dapatkan bantuan ustaz mail.

      Wallahu aklam

      Padam
  108. Assalamualaikum tuan...
    Saya ingin bertanya..
    Saya perempuan dan berumur 24 tahun.. belum berkahwin...
    Sy xpasti samada sy ni dirogol jin atau tidak...
    Tp yg pasti...
    Di peha saya ada kesan lebam yg mmg xhilang smpai sekarang...
    Lagi 1..sy xpenah mimpi yg menakutkan atau ternampak bnda yg menakutkan sepertimana cerita yg sy baca kat ats...
    Tp... sy penahlh mimpi dln 1 tmpt ada 2 wanita dan seorang lelaki dan sy... lelaki tu memuaskan nafsu kami ber3 secara bergilir... itu petanda ke??
    Lg 1... setiap kali sy tidur.. sy penah rase dihempap... tp bila sy baca kt internet..tu sleep paralysis... sy jg suka tidur mengiring..tp sy rase bila sy mengiring..sy rase mcm dari tengkuk smpai ke punggung mcm ad hembusan nafas dn rse mcm geli...tuan fhmkn? Tp sy cuba utk ngiring arah lain pn rasa jugk...
    Lg 1..skrng sy kerap tidur lepas kol 2 smpi nk maghrib... xtaulah knapa.. maaf...tp sy tidur dlm keadaan mmg terbuka... sebelum ni sy x tidur mcm ni..sejak akhir2 ni shj...tuan rasa adakah sy mmg dh dirogol??

    BalasPadam
  109. waalaikumsalam cik anon,

    jawapan saya.
    1. Ya maaf cik memang diganggu oleh jin asyik dan besar kemungkinan dirogol semasa tidur. Jin ini datangnya dari belah saka cik sendiri.
    2, Silalah call ustaz mail untuk bantuan lanjut. untuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar ismail 013-3809376 019-3619305.
    3. Jika ada sebarang pertanyaan yang sulit ataupun masalah lain boleh tanya disini atau email terus kepada saya.

    wallahu aklam

    BalasPadam
  110. assalamualaikum, saya nak tnya. saya dri kecik dh ada pergai pelik.
    perasaan ingin di culik di rogol. bila naik sekolah menengah area form 2 form 3 nafsu saya telalu tinggi.sgt2 tinggi la.
    lps tu bila asa orang suka dkt sya..hbungan kmi x lama. dlm sebulan dua ja. mmg rmai la yg suka dkt sya. ada yg tgk gmbr sya. dia kta muka saya lain. 50 mcm muka sy. 50 bkn. saya pernah mmp ombak besar. ular yg sgt2 bnyak n yg tbaru saya mmp sya bersetubuh tp di lakukan dkt belah blakng. bukannya belah dpn. dah 3 4 kli jgk la. bila bgun mmg asa mcm bru lpas kena yg btul. tp bdn sya jrg kena lebam, sekali dua ja. mcm mna tu ya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam,

      maaf lambat reply. berikut adalah jawapan saya.

      1. cik memang diganggu jin asyik dan cik mmg telah diliwat dengan benda tu.
      2. nafsu seks cik yang tinggi adalah disebabkan oleh jin saka tersebut.
      3. sila call ustaz mail atau email terus kepada saya jika memerlukan bantuan. ilmuhaqdanish@gmail.com
      4. sila dapatkan bantuan dan tunjuk ajar ya cik, jgn biarkan diri cik diainaya sebegitu.

      wallahu aklam

      Padam
    2. Assalm ustaz..saya ingin meminta bantuan ustaz utk mengenal pasti gangguan apa yg pernah ganggu saya ni sejak 2012 hingga sekarang ni..ttpi alhamdulillah gngguan tu sudah kurang skt..ttpi masih ada terasa skt lagi ganggn tu...Gejala gngguannya seperti berikut;
      -masa tdr terdgr bunyi mesin yg kuat sekali d telinga smpai sakit otak sy mndngarnye..
      -Kemudian masa terkena tu..sy x boleh bergerak seolah olah diikat..dan mata x boleh bukak selama 15 saat..kemudian sy tersedar..
      -Hari seterusnya sy terasa senjata tajam d blkg sy seperti ditikam olehnya..amat sakit sekali..
      -Selain itu,saya kena tidur ke arah kiblat ke kanan..kalau x saya terkena gangguan tu lagi..
      -kemudian semasa tdr terasa dihempap oleh benda tu..dan amat berat rasanya..
      -Berikutan hari saya terasa seolah olah, sya diheret oleh benda tu..semasa tidur..dan saya menjerit kemudian saya tersedar shj..tiada apa apa yg berlaku..So ustaz apa benda yg ganggu saya ni agaknya?? dan apa sebabnye die nak ganggu saya..gangguan ni hanya kacau masa saya tidur sahaja...dan saya merasanya..

      Padam
    3. waalaikumsalam,

      jawapan saya.
      1. simptom bunyi bising sampai ke otak tu menunjukkan memang adanya gangguan jin,
      2. gangguan kena tindih, tikam, takleh bergerak dan diheret tu adalah berpunca dari saka dan ambilan ilmu. Bukan sihir.
      3. Saya cadangkan cik call ustaz mail untuk bantuan lanjut. Jika memerlukan bantuan segera, sila email terus kepada saya.

      wallahu aklam

      Padam
    4. Maksud ustaz apa ambilan ilmu ni?? saya x paham..ilmu baik atau buruk? sya rasa saya memerlukan bantuan segera..

      Padam
    5. Salam cik ap mine,

      Agak panjang bab ambilan ilmu ni kalau nak diterangkan dalam komen mcm ni. Saya akan tulis post baru berkenaan ambilan ilmu kelak untuk memberi pemahaman kasar apa itu ambilan ilmu. Sebenarnya ada didalam penerangan video ilmu haq dan ilmu bathil yang boleh cik download sendiri. Link ada dalam about me atau video penerangan tahun lepas post saya. Hujung tahun.

      Sila.email kepada saya untuk maklumat lanjut dan bantuan segera. ilmuhaqdanish@gmail.com. jika nak segera lagi call ustaz ismail dan aturkan temujanji. Jika termuhanji terlalu lama, sila email kepada saya.

      Wallahu aklam

      Padam
  111. Assalamualaikum. Saya rasa diganggu oleh benda ni baru semalam. Risau jg, terus Google. Rupa2 nya ada lg yg lebih teruk dari saya. Saya tersedar dari tidur, dan terkejut sbb tgn saya bergerak sendiri. Mula2 jari saya bermain di sekitar payudaara saya dan buat putaran di pusat. Setelah sedar yg jari tu bukan arahan dr otak saya. Saya terus ingatkan Allah. Dan seterusnya terasa punggung saya diHenjut dua kali. Tapi xrasa pun sesuatu dimasukkan ke xxx saya. Adakah saya pun telah dirogol? Huhu sedih dan bencinya! Lagi 2mggu saya nak kahwin. Apa punca gangguan ni? Saya solat dan baca quran. Kenapa nk ganggu saya.

    BalasPadam
  112. Waalaikumsalam cik anon,
    Jawapan saya.
    1. Cik ada dirogol semasa tidur tetapi belum semasa jaga. Simptom gangguan semakin merebak sebenanrnya. Jika tidak dihalang kelak cik akan dirogol ketika jaga pulak.
    2. Sila hubungi ustaz mail atau email terus kepada saya untuk maklumat lanjut.
    3. Punca gangguan saya nampak daripada saka dan ambilan cik. Banyakknya saka.
    4. Untuk memahami kenapa solat dan jaan alquran x dapat halang benda ni dari menggangu sila explore Blog saya dan cari rawatan islam dan ganguan tak sembuh serta terkik Rukyah kenapa tidak berkesan.
    5. Sila call atau email ya cik. Semoga Allah memberikan kekuatan utk cik dapatkan bantuan dengn segera.

    Wallahu akam

    BalasPadam
  113. sayaa mmp bersetubuh dgn anjing, knp ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam adlina,

      jawapan saya.
      1. Anjing tu sebenarnya jin asyik yang menggangu cik.
      2. Cik memang ada gangguan tu. Sila lah call dan hubungi ustaz mail untuk bantuan lanjut.

      Wallahu aklam

      Padam
  114. Assalamualaikum, sejak kebelakangan ini saya selalu rasa seperti disetubuhi separa sedar. Saya suka tidur mengiring dan akan rasa badan saya dicium dan diraba, saya juga berasa nikmat di bahagian sulit dan Astaghfirullah, kadang2 menginginkan lagi perkara tersebut untuk berulang. Adakah ini saka atau jin asyik? Saya risau saya ketagih dan silap hari bulan saya mengandung, Nauzubillah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,

      Maaf lambat reply.

      Jawapan saya.
      1. Gangguan cik dinamakan gangguan jin asyik. Punca datangnya saya nampak daripada saka cik sendiri dan juga ambilan ilmu.
      2. Sila dapatkan bantuan ustaz ismail. Dia expert bab gangguan jin asyik ni. Punca akan diteliti dan dicari dan diselesaikan . Insyaallah belum ada lagi kes yg gagal diselesaikan.

      4. Mmg boleh mengandung pun. Jadi jangan biarkan diri terus dirogol sebegitu. Hancur masa depan dan iman cik nanti.

      5.sila call ustaz ismail dna buat temujanji dengan segera. Sekiranya ada masalah boleh email terus kepada saya.

      Wallahu aklam

      Padam
  115. Lupa saya nak sertakan, tak ada kesan2 lebam pula dekat paha. Adakah saya masih berkemungkinan telah dirogol?

    BalasPadam
  116. Salam.sy nk tny adakah mnusia yg mngndung ank jin akn rse sperti tnd2 kehamilan ank mnusia sperti muntah dan tidak dtg haid?untk pngthuan en,sy bnyk kli mmpi bersetubuh dn ad skali sy mmpi bersetubuh dan terasa seperti air mani masuk ke dalam kemaluan sy.sy xthu adkah ini permainan mimpi atau sebaliknya.mhon penjelasan.tq.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumslaam
      Jawapan saya.
      1. Ya. Sama seperti mengandung biasa. Tetapi jika pergi Scan x ada janin didalamnya.
      2. Bukan permainan mimpi. Mmg cik dirogol semasa tidur.

      3. Sila call ustaz ismail untuk bantuan lanjut. Kes kena rogol ni mmg memerlukan sessi berdepan dna berjumpa dgn ustaz ismail.
      4..sekiranya ada masalah boleh email terus kepada saya
      Wallahu aklam

      Padam
  117. assalamualaikum . mggu lps sy ada mmp sy besalin kn sorg ank. dlm mmp tu sy nmpk jelas byi tu. anak tu nma ratna. dan yg pelik nya sy x tau ayah dia spa. dan sya syg kan sgt2 baby tu, pertanyaan sy. adakah sy sdang mngandung? sbb dh beberapa kli sy mmp sy disetubuhi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      Jawapan saya.
      1..saya kurang pasti sama ada cik anon mengandung atau tidak akan tetapi tengok sahaja lah kadar period cik. Jika terputus, besar kemungkinan cik mengandung anak jin.
      2. Sila dapatkan bantuan ustaz ismail dengan segera. Sila call no didalam.profail saya.
      3..jika ada sebarang soalan boleh call sutqz ismail atau email terus kepada saya.

      Wallahu aklam

      Padam