Jumlah Paparan Halaman

Isnin, 8 Disember 2014

Jin asyik Merogol Manusia Kupasan part 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca,

Saya akan sambung perbincangan bab jin asyik merogol manusia disini. Original Jin asyik merogol manusia part 1 telah pun menjadi terlalu panjang dengan lebih 200++ komen. Untuk merujuk kepada posting sebelum ini sila layari link dibawah:-
http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2011/05/jin-asyik-merogol-manusia-kupasan-part.html


Lebih baik disambung sahaja disini. Saya akan sambung Q&A disini pula.


Adakah mimpi basah atau mimpi melakukan persetubuhan yang rasanya agak real tu simptom gangguan atau dirogol jin?

Ya. Simptom mimpi basah atau wet dream adalah satu simptom atau tanda biasa sebenarnya kita diganggu atau disetubuhi oleh jin diwaktu tidur. lelaki atau perempuan,


Boleh kah saya berserah sahaja pada Allah mengenai gangguan jin asyik yang merogol saya diwaktu sedar, separa sedar atau dalam tak sedar? Saya akan meningkatkan ibadah saya dan banyakkan solat sunat dan baca alquran untuk menyelesaikan masalah gangguan jin.

1.     Tidak jawapannya. Berusaha adalah jawapannya. Allah tidak membantu seseorang itu hanya sekadar doa semata mata. Kebiasannya, Allah akan bagi jawapan melalui orang lain dan bantuan tunjuk ajar dari org lain. Kecualilah bab para Nabi dan Anbiya. Sebagai contohnya, pembaca berdoa disembuhkan dari gangguan, dengan tiba tiba jumpa blog saya ni. Saya bagi nombor telefon ustaz mail dan jawab soalan pembaca dan bantu anda semua.

2.     Itu cara Allah membantu menyembuhkan kita. Dengan memudakan kita berjumpa ahli dalam bidang ini. Didalam alquran pun ada sebut bab ni. Rujuk lah pada para ahli untuk penyelesaian masalah dan ilmu.

3.     Ramai yang beranggapan jin ni hanya boleh dilawan dengan ayat suci Alquran dan ustaz ustaz sahaja. Maaf ini sebenarnya silap. Jin ni macam ular sahaja, Boleh dipukul dan dibunuh. Kelemahan ular adalah buluh. Kelemahan jin lebih banyak daripada itu. So, dalam kes ular liar mengganggu kita didalam rumah sebagai contohnya..ular tedung masuk kedalam rumah,..dan keluar dan masuk. Adalah kita akan mengambil alquran dan membacanya dan meningkat kan amalan kita utk menghalau ular  ni keluar?

4.     Jawapannya ialah kita panggil pakar ular atau pihak bomba yang arif berkenaan kerja menangkap ular. Panggil ustaz buat kerja tangkap ular agak pelik bunyinya.

Selain ustaz ismail siapa lagi yang pakar menyelesaikan masalah dirogol jin ni? Boleh kah saya rujuk pada ustaz XXX dari darul XXX

1.     Maaf , sepanjang pengetahuan saya memang tak ada pakar yang boleh menyelesaikan gangguan jin asyik merogol manusia ni selain dari ustaz mail. Bukan satu punca nak diselesaikan masalah 5 atau 6 punca sekaligus. Kebanyakkan ustaz ustaz diluar dengan mudah mengatakan gangguan adalah dari jin liar yang berada diluar.
2.     Masih belum ada kes rogol jin ini yang Berjaya diselesaikan secara muktamadnya oleh darul darul yang ada. Punca tak cari, teknik pakai serkap jarang…memang tak berjayalah namanya.


Bolehkan jin liar atau jin yang bertemu kita diluar sewaktu kita bersiar siar atau jin kepunyaan orang lain merogol kita?

Jawapan untuk soalan ini ada dua.
1.     Tak boleh jin liar atau jin tak bertuan merogol kita. Jin liar tidak punya cukup kekuatan dan ikatan untuk merogol manusia.
2.     Jin kepunyaan orang lain sebagai contohnya sihir, hanya boleh menumpang sahaja. Maksudnya, punca dirogol jin mesti daripada dalam, Maksud daripada dalam pula bermaksud kepunyaan kita seperti saka dan ambilan ilmu.

Saya akan update posting ini dari semasa ke semasa untuk menambahkan soalan soalan cepu emas para pembaca.


wallahuaklam

28 ulasan:

  1. Pesall mahal sgt byaran dia bro?? Ni nk tolong org ke nk sedut duit org? Ce bagitahu nak buat apa dgn duit tu?ce bagi gak.. Letak gambar ustz mail tu Kat dlm blog nii.. X puas hati aku.. Mcm sesat je bila kau kata dah xde ustaz lain yg dpt tolong.. Mcm hebat sgt je ustz tu.. Lgi satu kau kata Ustz tu ada guru2 dia kan.. Habihh guru2 dia xsehebat dia ah? Kena suruh ustz ni tolong gak.. Ce bagitahu sikit dri mana ustaz tu belajar ilmu2 ni? Dah dpt tahap sarjana ke? Ke belajar dlm hutan mane? Ok aku mintak maaf sebab nmpk mcm biadap je kan soalan kat atas ..tapi nak buat mcm mane.. Xleh than dah.. Aku simpannn je selama ni.. Kalau boleh setiap entri ko aku komen .. Sekali lagi maaf bro



    BalasPadam
  2. Salam tuan anonymous dec 8 9.08pm,

    1. Saya pun sebenarnya mula mula rasa harga tu agak mahal, Setelah saya dah mula alami apa yang dia dia kena tanggung dan rasa, kalau Rm1000 ke RM3000 tu tuan nak ukur, saya sendiri pun tak nak ambil kes tolong orang. Sakit sgt tuan, tolong orang buang saka dan pulang serta belasah jin ni,..sakit macam nak tercabut nyawa . Dah biasa ok, tapi memang agak memenatkan.
    2. Bab link dan rupa ustaz mail sila rujuk link dibawah ya.

    http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/2013/11/dvd-penerangan-konsep-ilmu-haq-dan-ilmu.html?m=1

    3. Saya sakit teruk dulu tuan. Mcm mcm darul daril darus saya dah pergi. Semua tak mencari punca sakit dan selesaikan punca sakit secara haq dan memahami hakikat saka, ambilan dan imu bathil. Saya berani cakap mcm tu sebab saya tgk ramai orang yang kena rogol, tapi makin lama makin teruk sebab salah cara.
    4. Maaf jika rasa saya sombong. Saya menyatakan kebenaran dan yang haq. Jika ada terguris hati, saya mohon maaf.
    5. kalau saya ukur kekuatan ustaz mail dgn cikgu dia, kekuatan dan teknik dia lebih maju berbanding cikgu asal dia.
    6. Tuan ilmu Allah yang haq itu luas. jangan ingat ilmu belasah dan bunuh jin orang islam aja yang ada. Org kafir pun ada teknik seperti ini tetapi kekuatan teknik org kafir tak boleh dibandingkan dengan orang yang islam dan tauhidnya betul pada Allah.
    7. Saya cadangkan tuan belajar sendiri dgn ustaz mail dan alami lah sendiri.
    8. lapang lapang kan dada, dan tepuk lah dada tanyalah iman.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  3. salam...sye setuju dengan cik danish....yg sakit teruk je tahu dan merasa....yg x sakit mmg akan ckp mcm2.....sye pun ssh nak percaye mulanye sbb sakit sikit2 je...tp ble dh sakit teruk baru faham sbenarnye knpe begitu dan begini..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum en. Danish.... Bley saya tau kaedah apa yg ust.mail gunakan untuk merawat? mengikut pemahaman sy seolah-olah ust mail ni hebat dan perawat lain x btul...@ snang kata semua bathil..

    BalasPadam
  5. Waalaikumussalam,
    1. Dia gunakan teknik. Byk teknik utk belasah dan bunuh jin. diantara kaedah dan tekniknya ialah poliklinik dan pulangkan.
    2. saya tidaklah mengatakan semua orang lain bathil akan tetapi saya disini untuk menyampaikan yg haq. Actually memang ramai juga yang sama aliran dgn ustaz mail tapi tuan tak pernah jumpa.
    3. Saya terpaksa menyatakan yg haq dan kebenaran. memang bunyi agak kasar dan rasa mcm bagus aja. yang haq tetap haq, yang bathil tetap bathil. Dan Allah telah berfirman, janganlah kamu menyembunyikan yang haq sedangkan kamu mengetahuinya.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  6. assalamualaikum.saye ada bacae entry tn. nak tnya bagaimana nak bunuh jin dalam badan. saye ada brubat beberapa ustz sudh,p mereka ckp saye ada 2 iaitu santau urg san makhluk halus sukakan sya semasa tidur. dihaeap ustz mmbalas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam.
      1. bab nak belajar bunuh jin dalam badan ni, sebaiknya cik kena belajar berdepan
      2. gangguan cik sebenarnya saka. Saka tu yg menggangu cik terutama dalam tidur.
      3, Silalah email jika ada sebarang masalah.

      Wallahuaklam

      Padam
  7. Assalamualaikum En. Danish

    Mohon scan sy. Sy dapati diri ini sukar bertemu jodoh. Pernah mendapat gangguan dlm mimpi drp prmpuan yg mnakutkan tp sy tangkas dgn membc ayt penggerak di mana sy sendri tdk amalkn ayt itu di alam nyata dan setelah sedar dr mimpi, dan di search mmg btol ayt yg sy bc dlm mimpi itu adalah ayt penggerak. pernh mndpt gangguan di alam nyata juga semasa berada di sebuah sekolah. tp alhamdulillah gangguan tiada bila sy tdk tgl di sekolah itu lg dan bertukar kerja. Namun sering merasa mata kanan seperti berkedip2 kerap kali sehingga kini.. Mohon pencerahan. sekian terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam cik anon,
      1. Memang benar cik sukar bertemu jodoh. Banyak gangguan ini dgnya daripada saka keturunan cik sendiri.
      2. Ayat pengerak yg cik tetiba baca dalam mimpi tu sebenarnya datangnya daripada saka. Jangan amalkan ayat tu. Tiada ayat pengerak pun sebenarnya. Semua tu amalan ilmu bathil,
      3. kerdip mata adalah disebabkan oleh gangguan yg cik alami.
      4. Sebaiknya silala call ustaz ismail utk bantuan lanjut.

      Wallahuaklam

      Padam
  8. Mohon scan sy.

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum wbt. Dulu sy pernah mimpi ular. Mimpi 1, sy berjalan di pdang pasir dn ade banyak ular cuba nak gigit sy tapi xkena. Mimpi 2, sy mimpi pijak ular warna hijau keemasan smpai ular tu mati. Mimpi 3, sy dkung bayi dan ada ular besar sangat warna emas muncul kat laut nak serang sy. Sy peluk bayi tu dlm ketakutan. Lepas mimpi tu sy pernah crita mimpi ni pd seseorg yg tahu tafsir mngenai mimpi. Dia bgtau yg ada sesuatu yg nak berdamping dgn sy. Dia tanya sy ada saka ke? sy pernah tnye parents, diorang cakap tiada saka. Sebenarnye byk lagi mimpi lain tp yg ni yg paling sy ingt. Pernah jugak mimpi tgok kucing yg dimasak dalam kawah besar & ramai org tgh makan kucing tu. Tp tu dulu.. sekarang ni tak pernah mimpi ular n bayi lagi. Sy pernah mimpi bersetubuh dgn sesorg. Smpai sekarang sy masih belum ada pasangan. Saya rase mcm lelaki susah nk dekat dengan sy. Sy kerap sakit kepala dr skolah rendah dan slalu rasa mood tak menentu. Boleh tolong scan sy x? Betul ke sy ada saka. Mohon penjelasan. Trima kasih.

    BalasPadam
  10. mimpi2 cik tu memang gangguan dari saka saya pon pernah alami...buat la temu janji dengan ustaz mail in syallah selesai masalah nih banyak benda cik anonimous oktober 4 boleh tumpukan dlm hdup nih..

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum, nak tanya. adakah kalau dihimpit ketika tidur itu beerti dirogol jin?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum anon,
      1. Tak semestinya ditindih masa tidur itu bermakna dirogol jin. Akan tetapi jika boleh ditindih, maka utk dirogol waktu jaga pada masa akan datang mmg amat besar kemungkinannya.
      2. Lebih baik cegah sebelum parah.
      3. Silalah call dan dapatkan bantuan ustaz ismail ya.
      4. Ada masalah boleh email.terus kpd.saya kelak.

      Wallahuaklam

      Padam
  12. Assalamualaikum. Sy juga mengalami nasib yg sama seperti mereka. Seingat sy, sewaktu sy form 2 mak sy prnah cerita pasal anak jiran kami yg ditindih swktu tidur. Selepas drpd tu, sy sendri mngalami nasib yg sama. Tp bila sy critakan kpd mak dan kakak, mereka xprcaya. Sbb tu bila sy kena lg dan lg sy diamkan shja. Lama2 sy dah jd lali. Waktu form4 sy mula skit kepala smpai xboleh tidur. Kwn sy ckap ada benda yg perhatikan sy. Sy xpsti tu. Tp masuk form 5 sakit kepala sy smakin parah. Hmpir tiap2 hari sy menahan skit.Mood sy jd xmenentu. Skrg sy sudah berumur 18 tahun. Sy msih diganggu ketika tidur. Wktu awl2 dulu, sy hanya rasa mcm kena tindih je, wktu tu sy dgr bnyi ketukan di dinding bertalu2 dan dlm masa yg sama sy nmpak adik sy sdg brmain2 walhal mata sy trtutup wktu tu. Lepas drpd kjadian tu sy prnh juga rasa ditarik kemudian sy trsedar. Prnh jgk rasa sprti ad tgn pgang lengan sy wktu sy melawan. Tp wktu tu sy xpernah rasa macam dihimpit di kmaluan. Tp sy selalu prasan bila bgn pg mcm ada air mani yg keluar. Dlm dua bulan lepas sy prasan ada darah kat seluar dlm sy. Ttpi itu bkan darah period sbb sy bru je habis period dua mggu sblm tu. Adakah sy sudah kehilangan dara?? Mohon penjelasan. Sy sgt takut. Utk pengetahuan encik, sy juga bermimpi sy brkhwin dgn kekasih kwan sy. Sy ade anak lelaki. Bila sy bgn sy trsa khilangan budak tu. Rasa macam nk cri dia balik. Sbb sy rasa sy dah syg dia. Adakah sy melahirkan anak tu?? Tp sy xde tanda2 mengandung pun sblm ni sbb period sy tratur. Dalam dua hari lepas, sy ditindih lg. Sy mimpi rumah lama sy trbakar kmdian ada seorang lelaki ingin brbuat jhat kpd sy dlm rumah yg msih trbakar. Dia selak kain sy dan wktu tu bru sy rasa seolah2 dihimpit di bhgian kmaluan. Sy jd takut. Kmudian sy google tntg mslh ni selepas subuh pg td. Dan jumpa blog ni. Sy jd mkin tkut bila baca komen2 sblumnya. Dlm pkul 9 pg td sy rsa mengantuk semula dan brhjat ingin tidur skejap. Bila teringat psal dihimpit. Sy tkut. Kerana bimbang trlelap, sy bca al fatihah, kursi, dan 3qul. Sy jgak xtidur trlentang. Sy tidur mengiring dan pastikan tapak tgn sy xtrbukak.Tp xsmpai 20 mnit sy trsedar bila rasa dihimpit . sy cepat2 lawan dan trus trsedar. Sy mimpi kawan sy dtg rumah. Kmudian bila sy k dapur utk buat minuman, kawan sy tu brtukar jd ular/naga brwarna hijau. Sy bingung. Apakah sy ada saka? Moyang sy ada membela. Tp dia dah xde. Rumah dia depan rumah sy je. Ayah sy juga pndai brubat org. Tp sy xpsti adakah ayh sy membela saka atau x. Adakah sy trima saka drpd ahli klrga sy ni? Apa mksd saka sendiri yg encik bgtau mgsa2 sblm ni? Dan kalau boleh sy tahu, mcamna dirogol wktu sdar? Adakah rasa sprti ditindih jgk? Maafkan sy krn byk brtanya krn sy takut. Mohon encik bg penjelasan. Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam cik anon,
      1. Tak ada sebarang masalah cik anon just tanya sahaja. Dalam blog ini ramai yang senasib dgn cik dan disini jgn risau, saya memang memahami masalah seperti ini dan masalah ini mmg benar.
      2. Ya. Cik ada segala simptom gangguan kena rogol dgn jin dan dalam kes cik ni mmg benar anggapan cik.
      3. Punca nya ialah saka keturuanan cik sendiri. Ayah cik pun byk ambilan ilmu. Ambilab llmu ayah jadi saka utk cik.
      4. Sila lah call dan aturkab temujanji dgn ustaz mail. Jika ada masalah sila email terus pada saya.
      5. In sya Allah masalah cik ni dapat diselesaikan. Dah byk kes mcm cik ni dah selesai.

      Wallahuaklam

      Padam
  13. Assalamualaikum
    Suami saya byk kali mengadu pada saya yg dia dihimpit ketika tidur. Adakalanya ketika tidur, dia ingat saya, sehingga terkeluar air mani. Bila dia terjaga, dia dapati saya sedang tidur disebelah. Sudah byk kali kejadian ini berlaku. Adakah suami saya juga tergolong dgn manusia diganggu jin?
    Tapi setahu saya tak ada dari keluarganya yg menyimpan saka, dan dia tidak pernah menuntut ilmu bathil. Adakah masalah ini akan menjadi besar bila tidak dirawat? Minta pencerahan.

    BalasPadam
  14. Waalaikumussalam puan,
    1. Ya. Malang sekali ya. Suami pyan so dang diganggu jin asyik betina.
    2. Ya.masalahibi boleh melarat sampai suami tak ada nafsu pada puan dan suami dirogol waktu sedar dan jaga.
    3. Sebaiknya call dan aturkan temujanju dhn ustaz ismail. Jgn biarkan.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum.. sy ingin bertanya.. sy memg selalu ditindih sejak tingkatan 3 lagi sampailah sekarang.. dulu adala rasa kena tindih dan macam org tarik sy dari katil tapi x jatuh2.. dan sekarang umur sy dah 21.. tpi macam gaya kena tindih tu dah melampau sampaikan tahap meraba2.. sy jugak ada bermimpi mimpi pertama tentang mimpi hampir bersetubuh dgn seorang lelaki..dan dalam mimpi tu sy rasa bahagia sgt2..lelaki tu hensem tp sy x nampak pun muka dia dan seperti rasa keinginan nk bertemu dgn dia mimpi kedua ketika sy tidur di bilik kosong yg berdekatan dengan kelas ( sbb mngantuk sgt sy tido) mimpi lelaki juga n lelaki tu tunjuk muka dekat sy tp sy x igt rupa dy macamana..dan waktu sama masa sy tido terasa seperti ada benda yg memeluk sy dri belakang.. dan ada jugak kawan sy mimpi.. dalam mimpi dia ada sy dan jugak seorg lelaki.. dan dlm mimpi tu dia ada ckp lelaki tu nak buat sesuatu yg x elok pada sy.. adakah sy diganggu oleh jin asyik ke ada yg menghantar jin tu dkt sy?

    BalasPadam
  16. Waalaikumuusalam anon,
    1. ya cik diganggu oleh jin asyik daripada punca saka.
    2. Tiada or yg hantar. saka keturunan cik sendiri.
    3. silalah call ustaz mail utk bantuan. email saya jika ada masalah.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  17. Adakah masih wujud lagi encik danish nu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum cik,
      1. Alhamdulillah. Masih ada dan hidup.
      2. Maaf lama saya x update blog saya.
      3. Silalah tanya disini atau e-mail terus kpd saya. Saya byk terima e-mail dan kebanyakan masa saya banyak bagi jawapan terus dalam.email.
      4. E-mail saya ilmuhaqdanish@gmail.com

      Wallahua'lam

      Padam
  18. Adakah wujud lagi encik Danish ni?

    BalasPadam
  19. Adakah wujud lagi encik Danish ni?

    BalasPadam
  20. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  21. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum.. Sy ingin bertanya, jika sy sering didatangi mimpi bertemu lelaki hemsem dan seakan jatuhh hati padanya hingga waktu siang pun rasa perasaan cinta.. Adakah itu gangguan dari jin asyik? Mimpi sy tu nmpak lelaki yg ajak berjalan, bg kata2 manis.. Tapi setiap mimpi, org berbeza yg dtg. Wajah semua elok2 je..
    Dulu sy pernah ada buat rawatan buang saka.. Alhamdulillah, simptom2 byk yg hilang spt baran, hati berkecamuk.. Skrg dh tenang sikit. Cuma hubungan dgn suami pun dingin, ada je yg silapnya. Bila mimpi jmpe lelaki hensem, mcm terhibur pula ( astaghfirullah) . Dulu time ank dara ramai juga yg minat sy tapi sy jd benci dgn org yg minat tu. X bagi can langsung even kalau sy minat sekali kt org tu pun akn berakhir dgn perpisahan yg sy ada2 kn hinggalah sy berubat buang saka dan dpt berkahwin dgn husband..
    Skrg2 ni sy amalkn mandi dgn sabun bidara utk hilangkn gangguan2 .. Cuma mimpi lelaki jatuh cinta dgn sy tu sy alami baru2 ni. Sy x kenal pun lelaki2 tu tapi ada sekali menjelma mcm wajah pelakon.. Bole ke encik terangkn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam ara jauharah,
      1. Maaf tersilap delete komen Puan. Patutnya publish tertekan delete pula.
      2. Gangguan Puan ni berpunca daripada punca saka keturunan Puan sendiri, saka suami dan juga ambilan ilmu termasuklah mandi daun bidara tu.
      2. Sebaiknya Puan call dan aturkan temujanji dgn ustaz Ismail ya. 0193619305.

      Wallahua'lam

      Padam