Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 11 Mei 2011

Urut untuk Ketahanan Tenaga kelakian dan Membesarkan Kelakian dan kaitan dengan Ilmu Bathil

Assalamualaikum,
Kebanyakkan org penah dengar dan ada segelintir orang yang pernah membuat rawatan seperti ini. Tujuannya ialah untuk meningkatkan kekuatan kelakian dan pada masa yang sama ini menambahkan nikmat keintiman suami isteri. Topik yang saya bukak nie agak gempak sikit disebabkan melibatkan hal-hal tenaga kelakian dan hal2 intim rumahtangga.
Orang melayu islam kita yang dah berumah tangga nie memang rajin skit kalau bab2 urut-urut kelakian dan ilmu-ilmu menambahkan tenaga kelakian dan saiz kelakian. That why produk2 berkaitan dengan kelakian nie memang laris, tongkat ali, tongkat abu, ikan linang, jamu sehingga ke urut-urutan.

Topik nie sebenarya akan menimbulkan salah sangka dan tentangan orang-orang yang terlibat menjalani urutan-urutan dan ilmu-ilmu menambah kelakian. Saya kene cerita jugak apa yang saya tahu supaya pembaca-pembaca semua boleh ambil iktibar dan pengajaran.

Saya ceritakan sedikit cerita tentang hamba Allah yang mengambil ilmu kekuatan kelakian nie. Diceritakan hamba Allah nie sedang-sedang aje bab kekuatan kelakian ni dan dia mencari guru untuk ilmu seperti ini. Diceritakan ilmu ini melibatkan bacaan dan amalan surah-surah tertentu dan amalan urut-mengurut untuk menyempurnakan ilmu kelakian ini. Sesiapa yang ada ambil ilmu nie akan dapat tahan sehingga 2 jam jika ‘bertarung’ dan saiz kelakiannya akan meningkat sekali ganda dari segi panjang dan ukur lilit. Wallhukalam..
So, dipendekkan ceritanya, hamba Allah ini dapat apa yang diidamkan iaitu kekuatan dan saiz yang diingini. Masalah nya satu, syarat ilmu ini ialah...test kali pertama kekuatan ini hendaklah ditest dengan Isteri Orang. Kalau tak isteri org, ilmunya takkan menjadi. So..Hamba Allah nie pun test dgn isteri org, dan dia berjaya dapat apa yang dia cari.

Penglibatan jin dalam cerita diatas ini adalah banyak dan bersangkutan dengan ilmu bathil. Yang membesarkan saiz kelakian itu adalah usaha jin, yang menambah kekuatan kelakian itu pun adalah asbab jin. Ini adalah salah satu ilmu bathil yang wujud di negara ini dan ada segelintir manusia yang mencari kelebihan ini tanpa memikirkan kesannya kepada iman, tauhid dan batin kepada Allah.
Saya menyeru dan menasihatkan pembaca supaya mengelakkan diri dari:-
· Urut kelakian,
· Mengambil ilmu menambah kekuatan dan saiz kelakian.

Yang berlaku ialah semasa urut itu dilakukan org tukang urut dan bomoh or sesiapa sahaja ialah, jin-jin dari badan tukang urut itu akan masuk melalui sentuhan dan urutan. Semakin banyak sessi urutan, semakin banyak yang masuk bercampur pula dengan mengamalkan amalan-amalan yang diberikan oleh tukang urut ni.

Ramai kawan-kawan saya yang membuat urut-urut kelakian ni,separuh darinya Nauzubillah...kebiasaanya akan ‘makan luar’. Jiwa dan batin org yang membuat urutan batin nie nafsu sekarahnya meningkat. Isteri yang halal jadi tak berselera, kalau berselera pun tak cukup untuk memuaskan nafsunya. That why ada yang start cari girlfriend luar dan makan luar.
Saya hanya menyampaikan kerana Allah tiada yang lain. Terpulanglah kepada pembaca untuk menerima atau menolak apa yang saya tuliskan ini.
Wallahuaklam...

3 ulasan:

  1. Dalam islam pun digalakkan berurut dan berbekam, jadi bukan salah berurut, yang salahnya amalan jampi yang bercanggah dengan ajaran islam, saya tengok cara tuan banyak nak promote cara perubatan tuan saja yang betul, saya nak tanya, tuan ambil upah tak bila ubat pesakit tuan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum tuan hairil,
      1. Yg ada didalam islam atau sunnah Rasulullah s.a.w hanyalah bekam. Amalan urut bukan sunnah.
      2.sebaiknya tuan janganlah mengatakan sesuatu yg bukan drpd Rasulullah s.a.w sebagai sunnah. Ada hadis berkenaan amaran perkara ini.
      3. Saya tidak mengambil upah utk ubatkan pesakit dan saya sebenarnya mmg tak ubatkan orang.
      4. Semoga tuan dan kita semua ditunjukkan yg haq dan dijauhi drpd yg bathil oleh Allah s.w.t.

      Wallahuaklam

      Padam
  2. Assalamualaikum tuan koji bani,
    1. APA yg than nyatakan Adalah pendapat tuan semata mata dan bukannya fakta.
    2. Saya tidak salahkan sesiapa dalam hal ini. Saya cuma menyatakan hakikat yg berlaku sahaja.
    3. Kejadian kita sebenarnya tak boleh diubah kecuali kecacatan kekal.
    4. Apa pun tepuk dada tanya iman. Lebih baik takut Allah daripada takut isteri main dgn org lain dan lebih penting kan iman daripada ujian Allah.

    Wallahua'lam

    BalasPadam