Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 22 September 2016

Kenapa perlu berubat dengan ustaz Ismail dan bukan perubatan lain di luar sana.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca dan peminat blog saya.

Minta maaf sebab lama tak kemaskini blog saya yang tak seberapa. Ramai yang ingat blog saya ni dah tak aktif. Sebenarnya banyak komen setiap hari saya reply tetapi disebabkan posting saya terlalu banyak, maka ramai yang tak Nampak jawapan terkini saya.

Kali ni saya akan bercerita kenapa saya mempromote dan bertegas untuk para pesakit yang bertanya kepada saya untuk berjumpa dan mendapatkan bantuan ustaz Ismail. Sebab sebabnya seperti berikut:-


  •   Pesakit akan terus menerus sakit

Ni adalah perkara yan paling lazim jika berubat dengan cara luar. Nampak mcm saya dan cara ustaz mail aja yang betul. Tetapi ini lah hakikatnya. Agak sukar diterima orang tetapi jika para pembaca tak percaya, sekurang kurangnya saya dah menyampaikan kerana Allah disini.

  • Scan yang tidak tepat

Kebanyakkan perubatan scan mereka pun sangat lari dan sangat tak tepat. Orang yang ada saka pun kebanyakkan perubatan islam cakap mereka ni ok dan taka da gangguan dari saka. Kebanyakkan masa mereka meletakkan gangguan sihir sebagai punca. Jika punca tu mereka simpulkan daripada saka sekalipun, cara perubatan mereka tak mampu membuang saka daripada diri pesakit.

  •  Sembuh sementara

kebanyakkan masa, sakit akan sembuh buat sementara (saka dipendam didalam lapisan batin yang lebih dalam) dan gangguan berubah bentuk. Daripada sakit fizikal kepada sakit suara hati yang lebih kronik.

  • Cara dan teknik yang tak berkesan.

Kebanyakkan masa saya tengok teknik untuk berubat adalah sama untuk sakit saka dan sihir dan juga ambilan ilmu. Sebenarnya cara yang berbeza diperlukan berdasarkan punca. Saka kena pulang atau teknik poliklinik , sihir pula caranya ialah belasah dan lawan balik sihir yang dikenakan.
 

  •    Rawatan hanya pada diri si sakit dan bukan termasuk ahli keluarga.
Kebanyakkan perubatan hanya tertumpu pada si sakit. Sebagai contohnya jika si isteri sakit disebabkan oleh saka, hanya isteri sahaja yang menerima rawatan. Saka dan sihir sebenarnya menyerang satu keluarga termasuklah suami dan juga anak anak. Ini adalah kesilapan biasa yang berlaku oleh perubatan islam konvensional diluar sana. Sama juga sihir. Jika isteri terkena ilmu pengasih, suami dan anak anak juga terkena ilmu yang sama yang menyebabkan keluarga porak peranda.

Alhamdulillah, ramai yang dah berjumpa dan belajar dengan ustaz Ismail. 99% daripad mereka dalam proses penyembuhan. 1% ada yang give up dan tak mahu mengikut cara ustaz Ismail disebabkan kata mereka cara ustaz Ismail ni susah. Saya sendiri adalah bekas sakit, macam macam tempat saya dah pergi , sakit takpernah baik. Makin teruk. Alhamdulillah, saya sekeluarga dah lama sembuh dari sakit dan sekarang ini kami dalam proses membetulkan diri kepada Allah pula.

Saya berharap para pembaca dapat manafaat daripada posting saya kali ini. Dalam kerja saya menyampaikan kerana Allah ni macam macam cacian, nista dan maki hamum saya dapat. Yang email marah ada, yang whatapss marah marah pun ramai juga. Saya redha ajalah kerana Allah S.W.T.

Saya sampaikan dan ajarkan yang haq semata mata kepada tuan, puan para pembaca semua tiada yang bathil dulu kini dan selamanya.  Saya juga ambil yg Haq semata-mata daripada pembaca dan pengomen bleg saya ini tiada yang bathil dulu kini dan selamanya. No ustaz ismail. 0193619305.

wallahuaklam


17 ulasan:

  1. Terima kasih atas perkongsian nya....semoga allah merahmati anda

    BalasPadam
  2. Sama sama Kiki comel. Saya doakan yg sama juga pada cik dan semua pengunjung dan pembaca blog saya ini.

    Amin

    BalasPadam
  3. Salam. Saudara bkn Islam boleh berubat ke tuan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam sejahtera,
      1. Boleh akan tetapi jika tuan belajar menggunakan teknik teknik ilmu haq, byk berkaitan dgn Islam sebenar.
      2. Apa pun tuan boleh call dan aturkan temujanji dgn ustaz Ismail.
      3. Dia boleh bantu tuan. 0193619305.

      Wallahua'lam

      Padam
    2. Sy ade hantar email pada encik..mohon pencerahan.terima kasih

      Padam
    3. Assalammualaikum Puan Iena,
      Saya akan balas secepat mungkin.

      Wallahua'lam

      Padam
  4. assalamualaikum...sy sgt berminat untuk belajar ilmu perubatan islam dgn dato ismail kamus..bagaimana ye tuan untuk sy memohon belajar di darussalam??sy tinggal di kajang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Tuan silap org. Ustaz Ismail Baharudin tu cikgu saya bukan Ismail kamus.

      Wallahua'lam

      Padam
  5. assalamualaikum...hampir 2 tahun saya sakit misteri...pergi rawatan alternatif tetapi ia baik sementara saja....sakit dibahagian tulang belikat kiri,bahu dan dada....skrg ni ia sudah sakit ke sebelah kanan pulak...mohon bantuan dan penjelasan boleh tuan?

    BalasPadam
  6. assalamualaikum tuan...sudah hampir 2 tahun saya mengalami sakit misteri...ia itu sering ade pengerakan/vibration di tubuh saya...diperut,tulang belikat kiri,dan sering ada di dada...badan semakin susut...sudah pergi ke rawatan alternatif tetapi ia hanya pulih seketika dn akan berulang alik sakit nya....mohon penjelasan tuan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam tuan muhd syafiq,
      1. gangguan tuan ni berpunca daripada saka keturunan dan juga ambilan ilmu secara x sengaja oleh tuan.
      2. sebaiknya call dan dapatkan bantuan dan tunjuk ajar ustaz Ismail.
      3.insyaAllah tuan akan jumpa penyelesaian masalah tuan. sy pun dulu sakit , pergi sana sini tak tahu hujung pangkal, tak ok malah makin teruk.
      wallahua'lam

      Padam
  7. Assalamualaikum,
    Saya sudah lama mengalami masalah angin berlebihan, setahun kebelakangan ini kadang-kadang terasa sesak dada sukar bernafas, berlaku kebanyakan selepas Asar. Selalu bermimpi di tempat kotor terutama dalam tandas. Pernah dimasukkan wad kerana masalah angin dan tekanan darah menaik sehingga 170/100 tetapi disahkan tiada sakit apa-apa. Pernah berubat dikatakan ada makhluk halus menumpang tapi lega sekejap. Baru-baru ini dapat gatal-gatal kulit tapi tiada sejarah sakit kulit dalam keluarga dan tidak pernah mengalami sebelum ini. Emak dan adik ada masalah sama. Ada perawat yang kata rumah yang kami duduk ada masalah, jiran pun kata orang yang mendiami rumah tersebut sebelum ini pun sering sakit. Tidak dapat dipastikan sama ada masalah ini dari sihir, saka atau lain-lain. Dimana lokasi boleh berubat dengan Ustaz Ismail ya? Terima kasih banyak-banyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,
      soalan puan ni dah dijawab didalam email. sila check inbox puan ya.

      wallahua'lam

      Padam
  8. ASSALAMUALAIKUM,

    Ketika saya umur 15 tahun, sekarang saya berumur 26 tahun.saya telah bermimpi sebanyak 3 malam berturut-turut. Malam pertama,saya didatangi seorang lelaki tua serba putih dan bercahaya datang mengajar saya silat. Malam kedua, dia datang lagi mengajar saya ilmu berubat, antaranya membuang saka, melawan sihir, dan lain-lagi. malam terakhir, dia berpesan, andainya satu hari saya bertekad untuk membantu manusia, dia berpesan bukalah hijab dahulu.

    dua bulan lepas baru ini,saya dan isteri telah menumpang tidur di rumah pakcik saya. saya bermimpi bertemu lelaki tua itu, dia berpesan suruh saya bangun sekarang kerana ada yang ingin menyakiti isteri saya, lalu saya terus terjaga dan melihat satu makhluk sedak berdiri diatas dahi isteri saya, secara spontan saya baca ayat kursi dan makhluk itu hilang. keesokan paginya ade kesan terbakar di dinding dan saya juga terus demam.

    Persoalannya, siapakah lelaki itu? benar atau salah? pendapat tuan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,
      1.lelaki tua tu sebenarnya saka keturunan tuan.
      2. silalah call dan aturkan temujanji dgn ustaz Ismail ya.
      0193619305.

      wallahua'lam

      Padam
    2. Assalamualaikum,

      Terima kasih di atas bantuan.

      Padam