Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 22 September 2016

Kenapa perlu berubat dengan ustaz Ismail dan bukan perubatan lain di luar sana.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca dan peminat blog saya.

Minta maaf sebab lama tak kemaskini blog saya yang tak seberapa. Ramai yang ingat blog saya ni dah tak aktif. Sebenarnya banyak komen setiap hari saya reply tetapi disebabkan posting saya terlalu banyak, maka ramai yang tak Nampak jawapan terkini saya.

Kali ni saya akan bercerita kenapa saya mempromote dan bertegas untuk para pesakit yang bertanya kepada saya untuk berjumpa dan mendapatkan bantuan ustaz Ismail. Sebab sebabnya seperti berikut:-


  •   Pesakit akan terus menerus sakit

Ni adalah perkara yan paling lazim jika berubat dengan cara luar. Nampak mcm saya dan cara ustaz mail aja yang betul. Tetapi ini lah hakikatnya. Agak sukar diterima orang tetapi jika para pembaca tak percaya, sekurang kurangnya saya dah menyampaikan kerana Allah disini.

  • Scan yang tidak tepat

Kebanyakkan perubatan scan mereka pun sangat lari dan sangat tak tepat. Orang yang ada saka pun kebanyakkan perubatan islam cakap mereka ni ok dan taka da gangguan dari saka. Kebanyakkan masa mereka meletakkan gangguan sihir sebagai punca. Jika punca tu mereka simpulkan daripada saka sekalipun, cara perubatan mereka tak mampu membuang saka daripada diri pesakit.

  •  Sembuh sementara

kebanyakkan masa, sakit akan sembuh buat sementara (saka dipendam didalam lapisan batin yang lebih dalam) dan gangguan berubah bentuk. Daripada sakit fizikal kepada sakit suara hati yang lebih kronik.

  • Cara dan teknik yang tak berkesan.

Kebanyakkan masa saya tengok teknik untuk berubat adalah sama untuk sakit saka dan sihir dan juga ambilan ilmu. Sebenarnya cara yang berbeza diperlukan berdasarkan punca. Saka kena pulang atau teknik poliklinik , sihir pula caranya ialah belasah dan lawan balik sihir yang dikenakan.
 

  •    Rawatan hanya pada diri si sakit dan bukan termasuk ahli keluarga.
Kebanyakkan perubatan hanya tertumpu pada si sakit. Sebagai contohnya jika si isteri sakit disebabkan oleh saka, hanya isteri sahaja yang menerima rawatan. Saka dan sihir sebenarnya menyerang satu keluarga termasuklah suami dan juga anak anak. Ini adalah kesilapan biasa yang berlaku oleh perubatan islam konvensional diluar sana. Sama juga sihir. Jika isteri terkena ilmu pengasih, suami dan anak anak juga terkena ilmu yang sama yang menyebabkan keluarga porak peranda.

Alhamdulillah, ramai yang dah berjumpa dan belajar dengan ustaz Ismail. 99% daripad mereka dalam proses penyembuhan. 1% ada yang give up dan tak mahu mengikut cara ustaz Ismail disebabkan kata mereka cara ustaz Ismail ni susah. Saya sendiri adalah bekas sakit, macam macam tempat saya dah pergi , sakit takpernah baik. Makin teruk. Alhamdulillah, saya sekeluarga dah lama sembuh dari sakit dan sekarang ini kami dalam proses membetulkan diri kepada Allah pula.

Saya berharap para pembaca dapat manafaat daripada posting saya kali ini. Dalam kerja saya menyampaikan kerana Allah ni macam macam cacian, nista dan maki hamum saya dapat. Yang email marah ada, yang whatapss marah marah pun ramai juga. Saya redha ajalah kerana Allah S.W.T.

Saya sampaikan dan ajarkan yang haq semata mata kepada tuan, puan para pembaca semua tiada yang bathil dulu kini dan selamanya.  Saya juga ambil yg Haq semata-mata daripada pembaca dan pengomen bleg saya ini tiada yang bathil dulu kini dan selamanya. No ustaz ismail. 0193619305.

wallahuaklam


9 ulasan:

  1. Terima kasih atas perkongsian nya....semoga allah merahmati anda

    BalasPadam
  2. Sama sama Kiki comel. Saya doakan yg sama juga pada cik dan semua pengunjung dan pembaca blog saya ini.

    Amin

    BalasPadam
  3. Salam. Saudara bkn Islam boleh berubat ke tuan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam sejahtera,
      1. Boleh akan tetapi jika tuan belajar menggunakan teknik teknik ilmu haq, byk berkaitan dgn Islam sebenar.
      2. Apa pun tuan boleh call dan aturkan temujanji dgn ustaz Ismail.
      3. Dia boleh bantu tuan. 0193619305.

      Wallahua'lam

      Padam
    2. Sy ade hantar email pada encik..mohon pencerahan.terima kasih

      Padam
    3. Assalammualaikum Puan Iena,
      Saya akan balas secepat mungkin.

      Wallahua'lam

      Padam
  4. assalamualaikum...sy sgt berminat untuk belajar ilmu perubatan islam dgn dato ismail kamus..bagaimana ye tuan untuk sy memohon belajar di darussalam??sy tinggal di kajang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Tuan silap org. Ustaz Ismail Baharudin tu cikgu saya bukan Ismail kamus.

      Wallahua'lam

      Padam