Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 12 Julai 2016

Ilmu Gentel lada hitam kupasan part 2

Assalamualaikum kepada semua pembaca yang budiman,


  1. Selamat hari raya daripada saya seisi keluarga pada semua peminat blog dan pembaca blog. Selamat hari kemenangan kepada yang semua.
  2. Kali ini saya akan update post yang kedua yang paling popular selepas post berkenaan pelesit iaitu ilmu gentel lada hitam.
  3. Saya ringkaskan balik ilmu sihir ini. Ilmu ini adalah sejenis ilmu sihir yang bertujuan merangsangkan seksual wanita secara khususnya dan biasanya dibuat oleh kaum lelaki dengan menggunakan bacaan alquran dan mentera.
  4. Terdapat beberapa versi ilmu gentel lada hitam atau ilmu stim kan perempuan ni. Satu yang paling popular ialah menggunakan lada hitam. Yang kedua ialah menggunakan kepala mancis. kedua dua jenis ilmu memang menjadi, sama ada versi yang mengggunakan mentera atau menggunakan ayat alquran atau campuran kedua duanya sekali,
  5. Ilmu ini sebenarnya bertujuan jahat. membuatkan seseorang perempuan naik nafsu. Kebiasaanya ilmu ini digunakan untuk tujuan perzinaan. ada yang buat untuk suka suka. dan yang paling bahaya dan banyak berlaku suami menyihir isteri dgn ilmu ni bagi nak bagi isteri lebih bernafsu dalam seks.
  6. Ilmu ini ada kelemahannya. Sesiapa yang terkena ilmu ini, atau terasa diri terkena ilmu ni, boleh mematahkan ilmu dgn mudah. Sila cari straw atau pensil atau batang yang mudah dipatahkan dan imaginekan batang straw itu sebagai kemaluan lelaki yang ganggu atau sihirkan anda, dan patahkan batang tersebut.
  7. sekali patah, maka lelaki yang menyihir akan patah kemaluannya secara batinnya dan sgt besar kemungkinan lelaki tu akan mati pucuk.
  8. Kepada para pembaca yang mencari ilmu ni, saya minta tolong. janganlah belajar dan amalkan ilmu ni. Ilmu ini adalah sihir dan sihir adalah syirik. Syirik adalah dosa yang paling besar disisi Allah. Segala amalan dan ibadah yang dilakukan sebelum ini adalah terbatal dan hilang begitu sahaja. 
  9. Sesiapa yang belajar ilmu ini akan menjadi gatal hati dan sgt mudah terdorong untuk melakukan maksiat. Solat dan ibadah menjadi sukar dan berat.
  10. Sesiapa yang pernah belajar ilmu silalah pulangkan ilmu ini kepada pengajar anda. Sayang kita hilang akhirat disebabkan satu ilmu yang salah dan keluarga kita kacau bilau kelak disebabkan ilmu ini.
  11. Ilmu ini akan menjadi saka kepada anak anak dan keturunan dibawah anda dan kebiasannya anak anak akan menjadi sosial dan mudah terjebak dengan gejala sosial seperti bohjan dan bohsia.
  12. Semoga posting saya ini dapat mencegah para pembaca daripada terjerumus dgn dosa paling besar dgn Allah iaitu syirik. 
  13. Saya sampaikan dan bagi yang haq semata mata pada pada pembaca tiada yang bathil dulu kini dan selamanya. 

Wallahuaklam


kal

26 ulasan:

  1. Assalammualaikum,

    Pada malam khamis yang lalu, rumah saya didatangi lalat2 kecil lebih sepuluh ekor. kami membunuh lalat tersebut menggunakan penyembur serangga dan mati. Kemudian, pada malam jumaat berikutnya, sehari selepas kejadian lalat, ada seekor belalang hijau kecik tiba2 muncul di atas meja makan pada pukul 12 lebih malam sedangkan pukul 11 lebih malam itu saya baru saja selesai kemas meja makan tapi tiada belalang tersebut.

    saya terus menutup belalang tersebut menggunakan bekas putih (tiada pergerakan yang ditunjukkan oleh belalang itu) pelik. saya tidak tahu harus berbuat apa kerana ibu bapa saya telah tidur termasuk adik beradik yang lain. kemudian, pagi keesokannya saya ceritakan kepada ibu saya. ibu saya membalut belalang tersebut menggunakan tissue untuk di bakar. (dan telah dibakar)

    Boleh tuan cerita sedikit apa yang sebenarnya terjadi, seperti tanda2 lalat dan belalang itu, serta kesan sampingan yang ada?

    terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam wada.
      1. pelesit itu datang daripada punca luar, atau orang luar.
      2. Kesan sampingan ialah hati resah tak keruan, mudah bergaduh dalam keluarga, lebam lebam bahagian badan dan jika mengandung boleh membahayakan nyawa bayi.
      3. Sebaiknya dapatkan bantuan segera ustaz ismail. 0193619305

      Wallahuaklam

      Padam
  2. assalamualaikum, rumah saya dah diduduki semenjak 2011.(semenjak bujang). semasa hamil anak kedua ( 2014) rumah kami bagai diserang pepijat. tilam dah 2 kali buang, banyak jugak perabot dah dibuang tapi masalah pepijat n sentiasa ada. sekarang anak kedua saya dah 5 bulan, saya suami dan anak2 dah tak tidur tilam, anak pertama dengan suami di sofa ruang tamu, saya dan anak kedua di sofa bilik.kami pernah menjemput ustad ke rumah, katenya ada jin lelaki ketika dye membaca surah rukyah, ape pendapat ustad.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bab pepijat bukan bab ustad ni.. Aritu sy tgk national geographic.. pepijat ni mmg membiak dengan pantas. bagi mat saleh yg tekene pijat tu diorang buang semua perabot dan tilam tu sebab die kate takut seko pijat telepas..

      Padam
    2. Waalaikumussalam,

      1. Pepijat tu tak ada kena mengena dengan masalah gangguan dalam rumah puan tu.
      2. Saya nampak gangguan dalam rumah tu berpunca daripada saka keturunan puan/tuan dan juga tapak jin yg ada dalam rumah tu.
      3. Sebaiknya puan call dan dapatkan bantuan ustaz ismail ya. 0193619305.

      Wallahuaklam

      Padam
    3. salam sy nak bagi tips untuk buang pepijat, sembur seluruh rumah dengan BAYGON atau beli racun anai2 dan sembur..tapi hati2 racun tu agak kuat, sembur dan biar 1 jam baru boleh masuk rumah semula.

      sembur ketika nak keluar rumah supaya tidak terhidu.

      Padam
  3. Assalamualaikum.... selepas raya Aidilfitri Tahun ni, mak saya terus jadi bercakap merapu...bersilat, tak tidur, tak makan, tak ingat siang & malam.... kami sekeluarga buntu. Macam2 orang kami bawak dtg berubat....bermacam2 jenis jugak sebab yg diberi...kami juga dah jadi keliru. Ibu saya dah nampak macam org gila. Saya tak tahu ape yang terjadi pada ibu saya....mohon bantu saya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Gangguan emak tu berpunca daripada dua punca utama saka keturunan dan juga ambilan ilmu dia termasuklah silat.
      2. Minta tlg jangan pergi berubat tempat lain dah ye.
      3. Silalah call ustaz Ismail 0193619305. Call dan aturkan temujanji ya.

      Wallahua'lam

      Padam
    2. Adakah emak saya sedang mengalami Gila Isim?

      Padam
    3. Assalammualaikum
      Ya. Fasa permulaan gila isim atau gila.

      Wallahua'lam

      Padam
    4. Emak saya dah meninggal dunia pada 27hb Ogos. Tak sempat berubat dengan Ustaz Ismail. Pemergian mak satu kehilangan besar dalam hidup saya.

      Padam
    5. Assalamualaikum,
      1. Takziah saya ucapkan.innalillah.
      2. Tuan boleh bantu ahli keluarga yg masih lagi hidup. Call dan aturkan temujanji ya tuan.

      Wallahua'lam

      Padam
    6. Assalamualaikum.
      Adakah saya juga mempunyai Saka? Memandangkan mak emak saya telah meninggal dunia pada 27/8/2016... Jika ada,apa yg perlu saya buat??

      Padam
    7. Waalaikumsalam,
      1. Ya. Sudah pasti cik ada saka.
      2. Silalah call dan aturkan temujanji dgn ustaz mail. Selesaikan terus masalah saka tu.
      3. 0193619305. Jika x diselesaikan, penyakit emak akan Puan kena pulak nanti.

      Wallahua'lam

      Padam
    8. Berapakah bayaran yang diperlukan untuk perubatan tuan? Pada bulan Januari tahun ini, saya mengalami pendarahan dalaman rahim yang teruk, adakah disebabkan oleh Saka keturunan saya?

      Padam
    9. Assalamualaikum unknown,
      1. Bayaran adalah rm 3500 sekali bayaran sampai sembuh dan baik dan boleh buat ansurans.
      2. Ya. Mostly saka keturunan Puan.

      Wallahua'lam

      Padam
  4. Assalamualaikum ustaz,
    Saya ingin bertanya. Mak saya menghidap kanser pangkal rahim tahap 4A(ketika ini). Kali pertama mak saya disahkan kanser pangkal rahim tahap 2B(Nov 2014). Mak saya telah menjalani radioterapi 27 kali dan kemoterapi 6kali. Sebelum mak saya menjalani kemoterapi kami telah membawa mak berjumpa seorang ustaz. Dan ustaz tersebut mengatakan bahawa emak saya terkena buatan orang.
    Di rumah kami, adik beradik ada ternampak kelibat. Saya dan emak saya ada bermimpi menyusukan bayi, di tempat tinggi dan kdg2 di tmpt kotor seperti tandas. Mak saya juga terdengar bunyi org menumbuk lesung seperti menumbuk cili tengah malam. Saya berharap sgt sekiranya ustaz dpt membantu saya. Email saya
    marliza.mohd8847@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam Marliza,

      Jawapan Puan sudah diemailkan.

      Wallahua'lam

      Padam
  5. Assalamualaikum Encik.Saya nak bertanya,kebelakangan ini perasaan saya selalu rasa tak tentu arah,selalu sedih,tak dapat fokus dalam pelajaran.Saya dah pergi berubat haritu dan perawat tu kata memang ada gangguan dalam badan saya.Perawat tu baca pada air dan kemudian suruh saya minum,mandi serta renjis pada tempat tidur.Saya mohon encik scan apa yang ganggu saya sebenarnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum tanpa nama,
      1. Mostly gangguan ini berpunca drpd saka keturunan nj.
      2. Silalah call dan aturkan temujanji dgn ustaz Ismail ya.
      3.0193619305.

      Wallahua'lam

      Padam
  6. Salam saudara Danish, saya ingin bertanya tentang bayaran jika berjumpa dengan ust ismail.
    Boleh terangkan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam anon,
      1. Bayaran untuk belajar dan berubat ialah rm 3500 untuk semua ahli.keluarga tanpa megira bilangan untuk saka dan gangguan.
      2. Bayaran boleh buat ansurans dan sekali bayaran sampai ok.

      Wallahua'lam

      Padam
  7. Salam.anak-anak saya disyaki mengalami gangguan jin berpunca daripada saya,bagaimana cara untuk saya mengatasi masalah ini?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam tuan Azhari,
      1. Gangguan jin tu mostly daripada saka dan ambilan ilmu secara tak sengaja tuan.
      2. Tuan call dan aturkan temujanji dgn ustaz Ismail ya.
      3. 0193619305.

      Wallahua'lam

      Padam
  8. Salam. Saya disahkan pesakit kanser paru2 stages 3. Saya tdk merokok dan tdk juga terdedah kpd habuk ditempat kerja. Secara genetik kakak saya pernah mengidap brains tumur sblm ini. Mohon tuan scan saya samada ini berpunca dari saka atau gangguan atau sebab2 lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1. Kanser ni pencetusnya ialah saka sebenarnya. Apa pun dalam kes tuan ni saka memainkan peranan dalam menyebabkan kanser tu.
      2. Untuk bantuan lanjut tuan call dan aturkan temujanji dengan ustaz Ismail. 0193619305.

      Wallahua'lam

      Padam