Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 2 Februari 2012

Budak Autisme, Down Syndrome Punca dan Ujian Allah


 assalam,

budak autisme memang didampingi jin dari awal kelahiran mereka. Kesemua budak autisme didampingi jin.

Kenapa?
sebab kecacatan mereka ini ada hubung kait dgn jin. budak autisme ini ada talian darah dgn jin ataupun bunian.

Bagaimana?

mostly sebab saka. Saka ibu bapa mereka ini tumpang sekali ataupun bersendirian merogol ibu budak autisme nie. Kebiasaannya keturunan keluarga budak ini memang ada saka bunian.

Kalau ada budak autisme nie, kajilah keturunan budak ini. Ada tak susur galurnya yang diatas berhubungan terus dgn bunian or mengamalkan sihir. Kebiasaannya datuk, ayah or moyang dia nie ada berkawan dgn jin or bunian or ada yang berkahwin dgn bunian.



Sebenarnya ikutkan pemgetahuan saya yang sedikit nie autisme dan down syndrome adalah angkara makhluk halus. Memang sukar nak kita terima pun, saya tak harapkan sesiapa pun untuk terima pandangan saya nie.


Sebenarnya Allah tak pernah menainaya hambanya. Berbaik sangkalah dengan Allah. Setiap musibah dan kesusahan yang kita hadapi adalah berpunca dari kesilapan kita sendiri ataupun kesilapan datuk nenek moyang kita. Hanya kesilapan dari kita dan keturunan kita. Sebagai contoh jika anak kita autisme ataupun downsyndrome...sebenarnya ada sebab kenapa mereka jadi begitu. Kecacatan, mati sebelum lahir (pramatang), keguguran adalah angkara jin durjana.


Ada orang asyik2 mengandung ..gugur..mengandung ..gugur..Sebenarnya berdasarkan pengetahuan saya yang seciput nie sebenarnya adalah angkara jin saka jugak. Makluk durjana nie nie makan janin. begitu jugak pasal bayi hilang dalam kandungan. Yang ini berlaku kpd mak saudara saya. 2 kali hamil...kandungan hilang.


Selepas diselidiki...rupanya hampir kesemua adik beradik mak saudara saya nie..mengalami masalah hilang bayi dari kandungan. Sekurang-kurangnya 2 orang dari setiap orang dilarikan bunian. Puncanya...saka bunian.


Saya sendiri pun ada kehilangan anak (pra matang). Sebelum anak saya meninggal..isteri saya dalam separuh sedar dengar dan nampak kelibat orang memakai kain pelikat (macam saya) berlegar-legar dalam bilik tidur kami. Makhluk durjana tu cakap...dia nak ambil anak kami. Dan terus hilang.


Nie belaku dalam pukul 1 pagi...pagi tu sampai ke tengari...tiada gerakan dari bayi dalam kandungan. Pergi check...anak saya dah takde. Selepas saya dah belajar dan tahu...rupenya saka disebelah isteri saya punya angkara. Saya dah berperang dan membalun saka nie sampai penat.


Sebabnya mudah tetapi sukar nak kita terima....mereka nie ada sedikit benih2 jin. Mintak maaf banyak-banyak jika ada yang terasa or tak boleh terima jawapan ini. Saka durjana nie dah menumpang ibu bapa anak-anak autisme dan downsyndrome. Hakikat ini amat pedih dan sukar nak terima. Saya pun dulu macam tu.

Sebenarnya kita semua terainaiya akibat perbuatan datuk nenek moyang kita dahulu. Pengetahuan dan cerita ini dah sampai kepada anda semua. Saya tak expect sesiapa pun percaya sebenarnya. Nak tahu cara nak settlekan masalah nie, pm aje saya. Jika tak settlekan, masalah ini akan berulang kepada anak, cucu dan cicit kita kelak.

bab macam nie dan bab ilmu nie semua nya dari Allah. Setinggi mana ilmu agama seseorang tu, bab kefahaman dan bab penjelasan hakikatnya sesuatu perkara itu semuanya dari Allah. Saya tak belajar ilmu agama tinggi mana pun tetapi adalah sedikit sedikit dan tak sebanding dgn ustaz-ustaz dan para ulama-ulama.


Allah itu sebenarnya Maha Pengasih dan Penyayang. Setiap ujian dan musibah yang kita alami bukan sebab Allah suka-suka nak uji kita tetapi mostly disebabkan kesalahan dan kesilapan kita sendiri. Amat jarang Allah nak uji seseorang itu sebab nak uji kecuali kepada para Anbia seperti mana Nabi Idris A.s.


Iman kita tak sehebat iman para Anbia. Allah itu maha mengetahui dan Allah itu amat halus timbangannya. Allah dah cakap dalam Al-quran yang Dia tak akan membebankan kita dengan ujian/ benda/ tanggungjawab yang kita tak mampu tanggung. Kalau ada ujian tu..maksudnya kita ada silapnya..dan itu cara Allah menyedarkan dan mengingatkan kita tentang kesilapan kita. Lebih baik Allah sedarkan kita melalui ujian didunia dari Allah biarkan kita lalai dan leka...dan dibalas di akhirat buta-buta aje.


Allah itu amat Pengasih dan penyayang. Percayalah setiap ujian itu sebenarnya adalah cara Allah menyedarkan kita ada kesilapan kita dah buat. Ada kesenangan dan kebaikan dari setiap ujian yang kita hadapi. Ramai yang ada masalah anak autisme or down syndrome...tetapi tak ramai yang amik iktibar dan ambil tahu kenapa Allah menguji kita sebegitu. Allah sebenarnya nak bagitahu kita...yang kita nie ada masalah dan perlu diperbetulkan.


ramia yang hanya pasrah dan redha aje bila diturunkan ujian. Itu adalah kesilapan manusia yang amat biasa. Sepatutnya kita muhasabah diri dan cari manakah kesilapan kita dan apa yang Allah nak tunjukkan kita melalui ujian itu. Ujian Allah bukanlah kosong-kosong dan semuanya bersebab...carilah salah kita, perbetulkan..dan kemudia kita bertaubat kepadaNya.

saya berharap sesiapa yang mempunyai anak autisme dan down syndrome tu dapatlah muhasabah diri dan carilah penyelesaian kepada masalah anda dan keluarga. No telefon ada dibahagian profile saya, telefon dan mintalah pendapat ustaz mail. Lepas dah belajar anda boleh ubati penyakit anda sendiri, InsyaAllah.

Masalah ini akan berulang lagi dikalangan keturunan kita kelak. cucu dan cicit kita kelak akan mengalami masalah autisme dan downsyndrome kelak. Masalah akan berterusan hingga akhir zaman jika kita tak mengambil langkah menyelesaikannya terus sekarang.

wallahu aklam..

34 ulasan:

  1. Assalamualaikum.
    Sy terpangil untuk bkongsi cerita.
    Sblm ini ada 2org shbt sy yg bkemampuan bleh mlihat jin, pendamping..mrk bcerita mgenai saka keluarga pd mpdmping.Kmdn lh seorg shbt kata sy snts didmpgi oleh pdmping.Kenyataan shbt sy itu btl2 bt sy rs tkut.Kmdn sy cerita pd abah sy, dan btny sm ada btl atau tidak tntg penilaian shbt sy.Abah sy agak tkejut bila sy tny soalan tue, kmdn beliau mgatakan stlh 24thn dia xprnh cerita kpd sesiapa..itu pertama kali dia crt pd sy.Sms ibu sy mgndg..ada seekor ular masuk ke rmh.Oleh krn tkejut, tkt patuk ular, sebaik shj ular otu masuk ke dlm lubang..dgn pntas ibu tutup
    lubang saluran air pd lantai dapur dgn batu bata (kbetulan ada serpihan batu bata diblkg dpur) slps itu ibu sy tlfn abah utk pulang.Sebaik shj abah balik.Ibu dan abah sy lihat byk semut hitam yg bsaiz bsr.Spt semut hitam di hutan..Abah risau dgn kdn ibu yg smakin panik.Abah ckp dia bakar semut tu dgn mnyk tanah sb jmlhnye byk sgt.(Part I)

    (Part II) Kejadian slps sy lahir, kdn sy cacat..kedua kaki sy capik dan sgt lemah, xmau bdiri sb tulang lemah.Bhgn kepala sy ada benjolan (bukan tumor tpi lebihan daging) saiz benjolan itu sebesar bola pingpong.Kulit sy spt ada kesan terbakar bertompok wrn merah2, dan sering mgelupas spt salin kulit (spt ular) mnurut abah, sy pnh hilang (kurang pasti dlm kndgn atau diluar kndgn ibu) tp stiap mlm jmt sy akan hilang, dan sering kdgrn suara tgisn byi prmpn shj. Kjadian sy hilang kerap kali, stiap hr jmt mnakutkn abah dn ibu sy.

    (Part III)ikhtiar dimulakan, abah sy kata dia sering mnangis solat x berhenti, mntbptnjk Allah krn abah buntu.Shg la 1hr ada org yg hulurkn bntuan, katanye sy disembunyi bunian..ular yg dibunuh d dapur itu keluarga bunian, yg mrh kpd keluarga sy krn mbunuh keluarga bunian, jd mrk mahukan sy sbg gnti. Sy krg ingat kseluruhn cerita, tp seingat sy abah sy ada bkata mgenai blaku pjnji antara abah dn bunian..lebih kurang begini mcmni, bhw bunian akan kembalikan sy kpd keluarga sy jika abah sy benarkn keluarga bunian mjaga sy shg sy menemui org yg benar2 boleh mjaga sy.

    (Part IV) Alhamdulillah atas bntuan doktor bketurunan inggeris, sy diletak dlm jagaan dn pmerhatian..kaki sy yg capik sembuh dgn bntuan batang ice cream kayu yg snts dililit pd kaki sy sjk kecil.Skg sy bjln spt msia normal.Smntr kesan benjolnn hilang slps umur ay 5thn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam yoyo gaban,

      Terima kasih kerana berkongsikan pengalaman cik disini. Berikut adalah ulasan saya.

      1. Part satu. Ya. Sememangnya cik mempunyai saka.
      2.part.dua.kecacatan yg cik alami dulu berpunca dari gangguan saka cik sendiri.
      3. Part tiga. Sebenarnya saka cik sejak dari dulu lagi adalah bunian. Bukan lah sebab bunuh ular tu tetiba bunian amik cik jadi sebahagian dari mereka. Keturunan cik mmg dah lama berdampingan dengan bunian. Ini menjelaskan kecacatan cik semasa kecil dan gangguan cik.
      4. Part empat. Alhamdulilah cik dapat. Sembuh dari calon. Akan tetapi gangguan bunian keatas diri cik takkan tamat walaupun cik berkahwin kelak.
      5..semua peristiwa yg cik alami adalah tipu muslihat bunian menggangu cik dalam bentuk saka.
      6..saya cadangkan cik hubungi ustaz ismail dan selesaikan gangguan saka bunian yg ada pada diri cik dan keluarga cik. Putuskan dan selesaikan once and for all.
      7.masalah cik akan berpanjangan walaupun selepas kawin. Anak anak cik dan keturunan cik akan diganggu oleh bunian ni.
      8..saya cadangkan cik belajar sendiri dengan ustaz ismail dan cik boleh selesaikan masalah cik selepas ini.
      9..sila lah call atau email terus kepada saya jika ada sebarang soalan atau masalah.

      Wallahuaklam

      Padam
  2. Assalamualaikum tn Danish.
    Apakah yg tlibat hnya ank2 autism & sindrom down shj? Bgaimana pula dgn ank2 CP (Cerebral Palsy) yg mn mgalami kcacatan@klumpuhan otak pd sbahagian@kedua belah bhgn otak? Sy mpunyai seorang ank CP [Auni Sofiyyah (kembar & kembarnya sihat) doctor kata masalahnya sedari dlm kandungan] Adakah masalah Sofiyyah bpunca dr saka? Sy pernah mdgr kuliah Ust Sharhan mngatakan Ummu Sibyan adalah jin yg mganggu ank2 ini shingga boleh jd cacat.
    Ank sy ini sgt kuat meragam @ lbh senang ckp, panas baran wpun br berumur 4thun. Suka mjerit2 tpekik2. Mohon pjelasan. Wassalam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam puan haida,
      1. Ya. Saka juga menyebabkan sakit cp.
      2. InsyaAllah anak puan boleh dibantu dan diringan kan sakitnya. Panas baran anak tu disebabkan saka.
      3. Silalah call dan dapatkan bantuan ustaz mail ya pun. InsyaAllah masalah anak anak puan dan masalah puan dapay diatasi kelak.

      Wallahuaklam

      Padam
  3. Terima kasih. Sy sedang cuba berlapang dada apabila kecacatan anak2 ini dikaitkan dgn saka. Kakak sy juga pernah bkata demikian. Namun, sy menidakkannya. Anak2 yg lain baran juga. Suka bgaduh & mjerit2. Wassalam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1. Sama sama puan.
      2. Hakikatnya anak anak yg panas baran, degil, kuat bergaduh, menjerit dan terlalu aktif dan sukar dikawal sebenarnya adalah simptom gangguan jin saka. Ramai yg tak sedar dan faham hakikat ni.
      3. Alhamdulillah selepas saya menyelesaikan saka dan ambilan ilmu saya, anak anak saya semuanya baik, lembut dan mendengar kata.

      Wallahuaklam

      Padam
  4. semalam nenek saya terjumpa pelesit di luar rumah , nenek saya cuba membunuh iya dengan selipar tetapi pelesit itu tidak mati sebaliknya iya melawan dan membangkit semula .nenek saya cuba menghancurnya tetapi yg tidak hancur ..cuba lamparknnya ke bawah blok ,mengejutkn pelasit itu berdiri tegap balik ..apakah harus kami lakukan ? ganngu dirumah kami sudah lama berlaku

    BalasPadam
  5. semalam nenek saya terjumpa pelesit di luar rumah , nenek saya cuba membunuh iya dengan selipar tetapi pelesit itu tidak mati sebaliknya iya melawan dan membangkit semula .nenek saya cuba menghancurnya tetapi yg tidak hancur ..cuba lamparknnya ke bawah blok ,mengejutkn pelasit itu berdiri tegap balik ..apakah harus kami lakukan ? ganngu dirumah kami sudah lama berlaku

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum kathy kiki,
      1. Sediakan penyapu lidi. Jika dtg.lagi bunuh dengan penyapu lidi , pukul sampai berkecai.
      2. Pelesit ni dtg drpd.punca.saka. silalah minta nenek.call ustaz.ismail utk bantuan lanjut dan selesaikan.masalah pelesit tu ya.
      3.'ada masalah silalah email saya.

      Wallahuaklam

      Padam
  6. Salam..saya berminat untuk belajar Ilmu Haq..email saya fathulaiman3677@gmail.com....
    Saya tidak mau lagi belajar Ilmu yang ada terselit Ilmu Bathil..Sekarang saya hanya mau belajar Ilmu Haq sahaja step by step...harap dapat perhatian daripada tuan

    BalasPadam
  7. Salam.saya berminat hendak belajar Ilmu Haq.harap dapat perhatian dari tuan.email saya fathulaiman3677@gmail.com
    Saya betul2 serius ingin belajar..terima kaseh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalam tuan f aiman,

      Sila check email tuan. Boleh belajar ilmu yg haq semata mata dgn saya atau terus dgn ustaz ismail ya.

      Wallahuaklam

      Padam
  8. assalamualaikum Tn.Danish sy brminat utk belajar ilmu had dgn tuan..harap tuan boleh hntar ke email sy abdmaruf17@gmail.com t.kasih tuan.

    BalasPadam
  9. Assalammualaikum.
    Saya selalu mimpi tempat tinggi,lepas tu boleh turun dengan memanjat,mimpi menyusukan budak,mimpi ade orang nak kasi ayat...tapi dalam mimpi saya pernah cakap tak nak.
    Baru2..nie,saya mimpi saya bersalin.Saya kerap mimpi yg menakutkan.
    Saya...dah berkahwin,ade 2 orang anak perempuan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam puan Yatie,
      1. Gangguan Puan ni sebenarnya berpunca daripada saka keturunan Puan Dr belah ayah dan emak Puan.
      2. Silalah call dan aturkan temujanji dgn ustaz Ismail. 0193619305.
      Wallahua'lam

      Padam
  10. Assalamualaikum,
    Umah ibu sya selalu didatangi pelesit. Sebelum pelesit datang adik sya akan bermimpi hantu nak masuk badan dia.. ibu sya mesti jatuh sakit. Paling teruk adik saya. Sila bantu kami

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam

      1.maaf lambat reply. terlepas pandang comment cik.
      2. pelesit itu sebenarnya merujuk kpd saka.
      3. silalah email.terus kpd saya utk maklumat lanjut.
      4. buat masa ni sila cari air zam zam dan rujuk doa air zam zam seperti yang ada dalam blog saya.

      wallahua'lam

      Padam
  11. Assalamualaikum warahmatullahi wabarokaatuhu..tuan.. Anak sulung saya lelaki autisme skg berumur 7 tahun. ada kaitan dgn saka jugak ke? Saya xpernah mimpi pelik2 ..

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuhu.. Anak sulung saya lelaki autisme skg berumur 7tahun. Tapi saya tak pernah mimpi pelik2 .ada kaitan saka jugak ke tuan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam cahaya,
      1. ya. mmg kaitan saka keturunan.
      2. silalah call dan dapatkan bantuan ustaz Ismail ya.

      wallahua'lam

      Padam
  13. Salam tuan..sy ada seorg anak autisme umur 7thn..suka mengamuk hantuk kepala dan mengigit..tolong sy tuan.

    BalasPadam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  15. Salam tuan..sy ada anak autism.suka mgamuk dan mengigit..sy buntu..tolongla sy tuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,
      1. anak tuan ni mmg ada gangguan saka. sebenarnya satu family pun kena.
      2. silalah call ustaz mail.utk bantuan lanjut.
      3. ada masalah boleh email terus kpd saya kelak.

      wallahua'lam

      Padam
  16. As salam tuan.. Rumah saya kerap dimasuki tikus. Adakah itu tikus biasa atau ada gangguan. Saya menjadi tidak tenteram apabila ada tikus. Badan saya juga kerap bintat2 tanpa tahu punca.. Harap dapat bantu beri penjelasan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,
      1. tikus tu tikus biasa.
      2. berbintat bintat tu gangguan.
      3. bab ni puan call dan jumpalah ustaz mail ya.

      wallahua'lam

      Padam
  17. Saya baru dlm 2 minggu lbh kematian anak yg dilahirkan dgn sindrom down. Semasa mengandung doktor langsung tidak dpt mengesan akan keadaan anak saya. Anak sy yg sblom ini yg skrg berumur 5 thn lahir dgn sumbing bibir..adakah keadaan ini jgk adalah gangguan saka... tuan Danish..

    BalasPadam
  18. As salam. Sy baru kematian anak yg ke 3 lahir dgn sindrom down. Ank ke 2 yg skrg 5 thn sumbing bibir..adakah sumbing jgk mainan saka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,
      1. email.puan saya dah balas.
      2. sila refer kpd email ya.

      wallahua'lam

      Padam
  19. assalamualaikum..saya mempunyai adik ipar yg sindrom down..sebelum ini dia sperti perlakuan org biasa..pandai mandi sendiri..berkemas..menyapu dan sebagainya..namun sejak hilang sehari semalam 3tahun lpas djumpai d sebuah rumah kosong berdekatan dgn rumah juga..dia berubah serta merta..bercakap tidak..mandi xnak..serba serbi xnak..kadang2 dia gelak mcm dgeletek..kadang2 bersilat..mcm2 cara dh kami ikhtiar utk mengubati dia..sy berharap agar tuan dpt bantu beri penjelasan.wassalam.tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam siapa tahu,
      1. gangguan adik ipar tu sebenarnya drpd asalnya pun mmg saka keturunan.
      2. cuma ditambah apabila dia tu diambil masuk ke alam bunian sebelum dijumpai.
      3. dlm kes mcm ni silalah buat temujanji dgn ustaz Ismail ya. 0193619305. insyaallah masalah adik ipar tu boleh diatasi kelak.

      wallahua'lam

      Padam
    2. Assalamualaikum

      Anak saya dulu umur 1.5thn sudah mulai bercakap, lepas tu tiba2x yang dah tak nak cakap dan sampai sekarang nampak macam budak autism. Apakah boleh saya menghubungi ustad ismail juga?

      Padam
  20. Assalamualaikum Tuan.
    Anak buah sy disahkan menghidap autisme.lelaki.skrg umur 6tahun.ada kalanya mlm ssh nk tido, merengek,cakar2 seolah2 inginkn sesuatu.tp disebabkan mslh pertuturan, ibu bapa sukar utk fhm kehendaknya.situasi tu tidak kerap, tp berulang. Adakah ia ada kaitan dgn gangguan?

    BalasPadam
  21. Assalamualaikum

    Apakah ada pusat perubatan untuk membuang jin pendamping dari budah autism?

    BalasPadam