Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 22 Februari 2017

Ustaz Ismail Kemalangan dan Sedang Berehat 5 bulan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua para pembaca,

Maaf saya lama tak update blog saya yang tak seberapa ni. Saya ingin memaklumkan bahawa ustaz ismail terlibat dalam kemalangan pada tengah bulan lepas dan sekarang ni sedang berehat di rumahnya di Sabak Bernam.

kepada pembaca yang bermasalah silalah email terus kepada saya. Saya akan membantu secara email buat masa ini dan jika ustaz ismail dah sembuh sepenunya, maka saya akan kemaskini keadaan dia kelak.

Wallahuaklam

23 ulasan:

  1. Ya Allah..sy br baca entry ni.
    Moga ustaz sembuh seperti sediakala

    BalasPadam
  2. moga cepat sembuh.

    Mohon update kedatangan Ust ke Kota Kinabalu Sabah ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin.
      insyaallah saya akan updatekan drpd semasa ke semasa.

      wallahua'lam

      Padam
  3. Assalamualaikum... sy dah email.. harap tuan boleh luangkan masa membaca dan membantu sy...

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,

      email cik telah pun dibalas

      Padam
    2. assalamualaikum...saya doakan semoga ustz Ismail sembuh cepat...

      Padam
  4. tolong hubungi saya atau whatsaap di no tel 0126347832 boleh charge bil pada saya. saya mempunyai masalah anak lelaki saya yang telah 10 tahun sakit misteri nampak sihat tetapi selalu kena gangguan. tolong lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum puan,

      saya dah whatapss puan.

      wallahua'lam

      Padam
    2. Assalamualaikum danish, mohon whats app sy juga 0195213814, sy diganggu makhlus halus mungkin saka, bacaan ayat2 quran tidak memberi efek padanya. Yg sy ingat dia cuma menangis teresak2 bila sy membaca surah al jin. Surah2 lain dia pun boleh join sekaki. Sy nak buang benda ni tuan, fikiran sy berkecamuk dihasut benda halus ni, hidup sy hancur, rumah tgga sy bergolak, hubungan adik bradik dan dgn saudara mara pun dingin. Mohon bantulah sy. Sy tak tahu dh berapa puluh tahun benda halus ni dalam diri saya. Habis jahanam hidup sy tuan.

      Padam
  5. Assalamualaikum, sy sudah dua kali dlm tahun ni jumpa mcm sejenis batu kecil berwarna merah semasa solat di dlm masjid. Sy tidak memuja pun batu tersebut cuma letakkan nya di tempat yg elok. Cuma nak tanya ada jin yg menetap di dlm batu tersebut atau tidak?

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum, sy sudah dua kali dlm tahun ni jumpa mcm sejenis batu kecil berwarna merah semasa solat di dlm masjid. Sy tidak memuja pun batu tersebut cuma letakkan nya di tempat yg elok. Cuma nak tanya ada jin yg menetap di dlm batu tersebut atau tidak?

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum. Saya ada email tuan hari ni. Harap tuan boleh baca dan bantu saya. Terima kasih.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum,saya ingin bertanya bolehkah saya hubungi tuan untuk bercakap secara peribadi..
    @boleh tuan whatssap no tel saya 0129002446

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum. Saya ada email tuan mengenai mimpi dikejar lelaki. Harap tuan sudi menolong saya

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,
      1. email cik telah pun dibalas

      wallahua'lam

      Padam
  10. Asalam blh whatsapp sy 0162803534 mcm mna nak brubat ya sb kluarga sy xsembuh2 dgn sihir dr ahli kluarga juga..

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,
      1. silalah email terus kepada saya.
      2. ilmuhaqdanish@gmail.com.
      3. bukan sihir ni. mcm saka aja ni.

      wallahua'lam

      Padam
  11. Assalam...
    Saya blh solat dan mngaji mcm biasa..cuma saya rasa lain dgn diri ni..saya tak tahu samada saya sakit rohani @ tak..atau ni cuma pikiran saya..tp sy mmg xselesa dgn keadaan skrg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam,
      1. sememangnya cik ni ada gangguan.
      2. silalah email terus kpd saya kelak.

      wallahua'lam

      Padam
  12. Encik boleh bg no tel encik untuk saya wassap x

    BalasPadam
  13. Tlg emel saya no tel tuan.saya xpastti samada saya ni sakit rohani @ tak..tp saya blh mengaji dan solat mcm biasa..cuma saya rasa lain pada diri saya..org lain mmg nmpak normal..tp dlm hati asyik berkata2..kadang2 mcm bingung..xtahu nak bezakan mana satu kata hati..

    BalasPadam
    Balasan
    1. email kepada saya. saya akan bagi no saya utk whatapss kelak.

      wallahua'lam

      Padam