Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 13 Januari 2016

Rentetan diganggu jin part 6

Assalamualaikum dan salam sejahtera

1. Ramai yg bertanyakan mengenai kisah sambungan rentetan diganggu jin kisah part 5. Ada yg cakap ceritanya agak pendek. Apa pun saya cubalah cerita dengan lebih detail part 6 ni ya.
2. Kisah lalu, isteri saya dah dibawa balik oleh adik beradik ipar saya ke kampungnya di temerloh. Sy bersama sama emak dan adik beradik saya tinggal dirumah saya ketika ini.

3. Selang beberapa hari, saya mendapat mesej daripada isteri saya, meminta saya  mengambil dia balik drpd kampung. Saya minta isteri saya bersabar beberapa hari lagi. Walaupun saya masih ada sebuah kereta lagi (gen2 saya dah masuk gaung rujuk rentetan gangguan jin part 1 dan 2) bahu saya patah 3 dan agak sukar untuk saya drive sendiri balik ke temerloh.
4. Dalam masa yg sama tiba tiba saya dapat satu call daripada inspektor xyz drpd ipd temerloh. Inspector ini mengatakan bahawa saya akan disoal siasat berkenaan kes saya memukul isteri saya. Saya masih ingat jawapan saya balik ketika itu " tuan, ini kes tuduhan jenayah. Siapa yang buat laporan ni tuan? Tuan dah amik keterangan mangsa ke belum ni sebelum bertanyakan pada saya ni? Saya tak pukul isteri saya, dapatkan keterangan isteri saya dulu. Dia boleh sahkan saya x sentuh pun dia. Lagi satu, si mangsa patut buat laporan dan bukan adik beradik dia. Tuan buat homework betul betul sebelum nak panggil saya soal siasat ya. Check laporan kemalangan isteri saya sekali ya".
5. Selepas itu saya tak terima apa apa panggilan daripada inspektor xyz tu.
6. Dipendekkan cerita, wife saya call dan msg berkali kali minta saya ambil dia balik ke sg buloh.
7. Emak saya agak sangsi dgn permintaan isteri saya dan mengatakan dia tak sedap hati. Dia rasa belah mertua saya memang ada pasang perangkap untuk saya.
8. Saya menjawab balik pada emak saya, apa apa pun perangkap, wife saya tetap tanggungjawab saya. Saya mesti balik ke temerloh ambil isteri saya.
9. Setelah bertanyakan ipar dan adik lelaki saya, mereka terus terang tak berni hantar saya balik. Saya agak marah ketika itu, saya just minta dihantar sahaha. Jika saya dipukul beramai ramai saya minta mereka beredar dan lari sahaja. Yg ipar ipar nak pukul saya, bukanlah mereka (adik dan ipar saya).
10. Agak sedih , yang betul betul berani dan sanggup hantar saya, adik perempuan saya dan emak saya sahaja.
11. Apa pun saya tetap minta pandangan ustaz ismail dan dia minta saya balik sendiri sahaja bagi mengelakkan persengketaan keluarga berpanjangan.
12. Berangkatlah saya dengan adik perempuan saya dan emak saya ke temerloh. Emak saya cakap dia sanggup kena pukul dengan saya jika benar mereka nak pukul saya.
13. Itulah kasih seorang ibu, dari melahirkan saya, membesarkan saya dan walaupun dah kahwin sanggup kena pukul dengan saya sebab menantu dan anak dia.
14. Sesampai sahaja saya ke rumah pakcik isteri saya (arwah pakcik wife saya ni bomoh kampung...mmg sah bathil ilmu nya) ramai yang menunggu saya rupanya. Huh..macam ada kenduri. ( nak kendurikan saya lah tu). Berderet kereta. Mcm ada kenduri betul.
15. Emak saya berkata "wan, mak betul tak sedap hati ni ramai sgt. Jomlah balik. Emak rela hilang menantu drpd hilang anak. Mereka ni nak pukul engkau ni wan".
16. Saya jawab " mak jgn takut. Allah tu ada. Takut Allah cukup. Jika saya kena tangkap nanti mak dan adik balik aja. Mereka nak kenakan saya aja tu bukan emak dan adik".
17. Memang benar ....jangkaan mak saya. Mereka mmg betul2 perangkap saya. Saya minta satu Benda sahaja drpd mereka. Lepas kan emak dan adik sayq balik ke kl dgn selamat...
18...bersambung ke part 7... Saya Sampai kan yg hq semata mata pd semua tiada yg bathil dulu kini dan selama nya.

Wallahuaklam

10 ulasan:

  1. assalamualaikum,
    sy org biase yng kurang ilmu...sy x penah nampak bende2 halus...td dpt rase kehadiran benda halus(bunian/jin)...saya berkerja dewan makan sekolah agama sma maiwp..satu hari kawan serkerja dan beberapa plajar diserang histiria..lme jugak laa...dan ramai ustaz dtg untuk membantu...apabila ustaz dtg..ganguan tu kembali normal mcm biase..selepas 2 atau 3 hari ganguan tu dtg balik....sampai kan kami dh lali laa ngn ganguan tu..satu hari sy buat solat hajat mintak dgn Allah supaya keadaan kembali normal..sesudah sy solat..x smpai beberapa minit sy muntah dgn banyak..dan muntah sy tu ad bau mcm kapur barus...keesokan harinya sy rase mcm nak buat sesuatu sbb dah tak sangup tegok mak cik sekerja dengan saya tu kene rasuk sampai satu taham makcik tu nak terjun tasik..mujur laa time tu saya terserempak dgn mak cik tu..law tak dah mak cik tu dh terjun dah...sy dan kawam sy bwak makcik tu balik ke dewan makan...kemudian sy azan...dan sy baca surah Al fatihah..sy tutup mata makcik tu ...kemudian mak cik tu rebah dgn tibe2..dari kederat yng luar biase dari makcik tu..sampai 5 ke 6 org kne pegang makcik tu...dengan bacaan surah Al fatihan mak cik tu menjadi lemah..kemudian pensan dlm beberape saat...jd selepas itu sy branj kan diri untuk buat pekara yng sama dgn izin Allah...kepada rakan2 lain yng digangu/dirasuk..
    _:..ape yng jd pada diri sy..sy je yng Allah membantu untuk pulihkan keadaan..dan sy pecaya Allah tu sentiasa ad dengan kita...soalan sy adakah ape yng sy buat tu berada dilandasan yng betul atau sy juga digangu dgn cara halus tampa sy sedar..sy x penah berlajar dalam berubatan ganguan ghaib atau jin..jd ape pendapat tuan??

    BalasPadam
  2. assalamualaikum,
    sy org biase yng kurang ilmu...sy x penah nampak bende2 halus...td dpt rase kehadiran benda halus(bunian/jin)...saya berkerja dewan makan sekolah agama sma maiwp..satu hari kawan serkerja dan beberapa plajar diserang histiria..lme jugak laa...dan ramai ustaz dtg untuk membantu...apabila ustaz dtg..ganguan tu kembali normal mcm biase..selepas 2 atau 3 hari ganguan tu dtg balik....sampai kan kami dh lali laa ngn ganguan tu..satu hari sy buat solat hajat mintak dgn Allah supaya keadaan kembali normal..sesudah sy solat..x smpai beberapa minit sy muntah dgn banyak..dan muntah sy tu ad bau mcm kapur barus...keesokan harinya sy rase mcm nak buat sesuatu sbb dah tak sangup tegok mak cik sekerja dengan saya tu kene rasuk sampai satu taham makcik tu nak terjun tasik..mujur laa time tu saya terserempak dgn mak cik tu..law tak dah mak cik tu dh terjun dah...sy dan kawam sy bwak makcik tu balik ke dewan makan...kemudian sy azan...dan sy baca surah Al fatihah..sy tutup mata makcik tu ...kemudian mak cik tu rebah dgn tibe2..dari kederat yng luar biase dari makcik tu..sampai 5 ke 6 org kne pegang makcik tu...dengan bacaan surah Al fatihan mak cik tu menjadi lemah..kemudian pensan dlm beberape saat...jd selepas itu sy branj kan diri untuk buat pekara yng sama dgn izin Allah...kepada rakan2 lain yng digangu/dirasuk..
    _:..ape yng jd pada diri sy..sy je yng Allah membantu untuk pulihkan keadaan..dan sy pecaya Allah tu sentiasa ad dengan kita...soalan sy adakah ape yng sy buat tu berada dilandasan yng betul atau sy juga digangu dgn cara halus tampa sy sedar..sy x penah berlajar dalam berubatan ganguan ghaib atau jin..jd ape pendapat tuan??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan Dj syah seeloknya tuan call.la no yg ada dprofile di bawah untuk buat temu janji dapatkan bimbingan dan teknik yg haq supaya tidak teraniaya diri sendiri dan org yang tuan cuba bantu ,...tuan blog mungkin bz waktu ini....

      Padam
  3. Salam encik, minta tolong boleh tak scan kucing parsi saya ginger warna kuning muka semi flat, di mana dia sudah 3 minggu tak balik rumah..tolong saya...saya sudah berzikir , baca doa, ayah saya dah solat hajat tapi dia belum balik atau tak tahu kemalangan apa berlaku..ginger amat sangat sangat bermakna buat saya bukan setakat kucing lebih dari itu, macam anak sendiri..saya dah tak larat saya menangis

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bersabarlah tuan/puan tanpa nama
      mungkin ade hikmah yang kita x sedar dsebalik kejadian ini dan mungkin juga ade yang lebih penting tuan/puan tanpa nama kene cari...tuan blog mungkin bizi..call direct no dibawah senang

      Padam
  4. Assalamualaikum

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum tuan danish.sy dah email pd tuan.sy nk tnya dgn tuan adakah sy mempunyai saka.utk pengetahuan ibu dan bapa sy dah meninggal.ikutkan keturunan sy,sy ni generasi yg ke 7.

    BalasPadam
  6. Sampai kiamat pon saka tu boleh cakap belom lg kturunan ke 7...banyak pembohongan dlm mainan syaitan nih....tuan call direc@buat t3mu janji no dibawah...in syallah banyak pekara baik kita dpt

    BalasPadam
  7. Aduh,sy org temerloh jgk..terasa sket mbacanya..

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum tuan tanpa nama,
    1. Isteri saya org desa murni sanggang.
    2. Tok bomoh tu kat kg macam manis.kg tahanan isa tu.
    3. Byk lagi kes kerja syirik yg dibuat oleh org org kampung termasuklah dlm contoh saya ni.
    4. Koi orang temerloh....;)

    Wallahuaklam

    BalasPadam