Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 4 November 2015

Notis kepada semua pembaca akad pulang

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua peminat setia blog saya ni.

1. Maaf kepada semua sebab agak lama saya tidak update blog ini. Saya banyak habiskan masa menjawab komen komen yang ada.
2. Disebabkan ada juga pembaca yang maybe tak terbaca akad pemutus ilmu bathil seperti yang ada dalam profail saya, dengan ini saya sekali lagi akad pada semua pembaca setia blog saya.

Saya ajarkan dan bagi yang haq pada semua pembaca tiada yang bathil. Dulu kini dan akan datang.

Jika ada yg bathil daripada saya pada pembaca sekeluarga, maka dengan ini saya ambil semua kebathilan saya yang ada pada pembaca dan keluarga pembaca.

Saya juga dgn ini memulangkan apa sahaja yang saya ambil dari pembaca dan pengomen dan kepunyaan pengomen/pembaca yang ada pada diri saya sekeluarga. Saya pun ambil yg haq daripada semua tiada yg bathil dulu kini dan akan datang.
3. Jika ada pembaca nak memulangkan sekali lagi jika was was, silalah send msg, komen atau hantar email terus akad kepada saya.

4. Akad diatas sebenarnya dah memadai utk menghalang sebarang kebathilan saya dari menular kepada para pembaca semua.

5. Dari posting ini saya berharap para pembaca dapat mengambil pengajarab tentang penting nya akad belajar ilmu yg haw dan akad pulangkan ilmu.

6. Alhamdulillah. Ramai juga yg akad pulang ilmu pada saya. Sekurang kurangnya ada juga kesan posting saya pada semua.

7. Jika pembaca ingin saya buat kupasan apa apa topik berkenaan gangguan silalah komen dibawah.

8. Sama samalah kita semua mengambil yang haq sesama sendiri dan tiada yang bathil dulu kini dan selamanya.

Wallahuaklam

28 ulasan:

  1. Assalamualaikum. Saya dan sekeluarga mengambil ilmu yang haq di sisi Allah sahaja dari anda semua, Ilmu dan kepunyaan yang dimurkai Allah saya sekeluarga plangkan kembali kepada anda semua. Terima Kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam,begitu jugak dengan saya hanya ambil yang HAQ sahaja,Saya dan keluarga memulangkan kepunyaan Tuan/Puan yang ada pada kami kerana saya ada amik kata2 Tuan/Puan Anonymous diatas ini.
      Terima kasih

      Padam
  2. saya dan keluarga mengambil yang haq sahaja yang batil kami pulangkan kembali pada pembaca pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  3. Saya dan keluarga saya hanya ambil yang haq Sahaja dan apa yang bathil kami pulangkan kepada semua pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya. Terima kasih.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum... Tuan danish.. Saya baru terjumpa Blog ni... Boleh ka saya tahu sama ada diri saya ini ada saka keturunan, terambil saka atau terkena sihir atau sebagainya... Sebab boleh kata tanda-tanda tu ada pada saya... Saya telah email kan nama saya dan nama ibu saya kepada tuan... Sekiranya saya ingin mendapatkan rawatan.. Di mana kah alamatnya.. Tk

    BalasPadam
  5. Waalaikumussalam pelangi,
    1. Email cik dah pun dijawab.

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  6. Saya dan sekeluarga hanya mengambil yang haq sahaja dan apa yang bathil kami pulangkan kembali kepada semua pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya

    BalasPadam
  7. saya dan keluarga mengambil yang haq sahaja yang batil kami pulangkan kembali pada pembaca pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum tuan Danish,

    Boleh tak tunjukkan saya lafaz akad pulangkan ilmu yg pernah saya belajar/ambil dari seseorang. Saya nak pulangkan guna sms.

    Terima kasih tuan Danish..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,
      1. Sila email terus kpd saya.
      2. Email ilmuhaqdanish@gmail.com

      Wallahuaklam

      Padam
  9. saya dan keluarga mengambil yang haq sahaja yang batil kami pulangkan kembali pada pembaca pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  10. saya dan keluarga mengambil yang haq sahaja yang batil kami pulangkan kembali pada pembaca pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya

    BalasPadam
  11. Saya dan keluarga saya hanya ambil yang haq Sahaja dan apa yang bathil kami pulangkan kepada semua pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya. Terima kasih.

    BalasPadam
  12. Saya dan keluarga saya mengambil yg haq sahaja dan apa yang bathil kami pulangkan kepada pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya terimakasih

    BalasPadam
  13. as salam.. sy nk tanya pasal gangguan di rumah sy, ahli keluarga sering panas baran, baru2 ni, ada kawan tolong ambilkan cucuk sanggul lama dirumah sy, sy pun pasti mana datangnya cucuk sanggul tu, masa nk cr dan ambil tu cemas jgk dibuatnya.. tp lepas buat cucuk sanggul tu.., sy rasa masih ada benda lg kat rumah sy,,, mcmana nk buat , ank sering menangis waktu malam

    BalasPadam
  14. saya dan keluarga saya mengambil yang haq sahaja dan apa yang bathil saya pulangkan kepada pe,baca dan tuan punya blog selamanya.

    BalasPadam
  15. Saya dan keluarga saya mengambil yg haq sahaja dan apa yg bathil kami pulang kan kepada pembaca dan tuan blog klini dan selama nya

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum. saya dan keluarga saya mengambil yang haq sahaja dan apa yang bathil kami pulangkan kepada pembaca dan tuan blog dulu, kini dan selamanya

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum. Saya, isteri dan anak-anak keturunan kami mengambil ilmu yang haq di sisi Allah sahaja dari anda semua, ilmu bathil yang dimurkai Allah saya sekeluarga pulangkan kembali kepada anda semua. Terima Kasih.

    BalasPadam
  18. saya sekeluarga memulangkan semua kepunyaan pembaca yang ada padi kami.saya sekeluarga ambil yang haq semata- mata

    BalasPadam
  19. Saya dan keluarga saya mengambil yg haq sahaja dan apa yang bathil kami pulangkan kepada pembaca dan tuan blog dulu kini dan selamanya terimakasih

    BalasPadam
  20. Saya dan seluruh keluarga saya mengambil yg haq shj dan apa yg bathil kmi pulangkn semula kpd semua pembaca dan pemilik blog ini dulu kini dan selamanya

    BalasPadam
  21. Tn... Boleh jelaskn kaitan akad pemulangan dgn saka/ ilmu2 bathil yg tn nyatakn.. eizon_shaggy@yahoo.com

    BalasPadam
  22. Sy dan keluarga mengambil yg HAQ sahaja dan ap yg BATHIL kmi pulangkan semula kepada semua pembaca dan tuan blog ini dlu kini dan selamanya

    BalasPadam
  23. Dengan ini saya pulangkan balik semua yg bathil yg telah saya ambil dari sesiapa yg ada pada saya dan keluarga saya dan sesiapa yg terkena dan terkesan melalui saya..saya pulangkan balik semuanya sekarang dan selama-lamanya..saya ambil yang haq sahaja..

    BalasPadam
  24. Saya memulangkan apa sahaja yang saya ambil dari tuan dan kepunyaan tuan yang ada pada diri saya sekeluarga. Saya ambil yg haq sahaja tiada yg bathil dulu kini dan akan datang.

    BalasPadam
  25. Saya dan sekeluarga mengambil yg HAQ sahaja dan apa semua yg bathil kami pulangkan semula kpd semua pembaca dan pemilik blog inj dulu kini dan selamanya

    BalasPadam