Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 16 Januari 2014

ustaz ismail ditawau dan kk dari 13hb hingga 24hb Januari 2014

Salam,

Untuk makluman semua, ustaz mail sekarang ada di tawau dan akan ke kk pada minggu hadapan. Kepada para pembaca daripada sabah kk dan tawau khususnya, boleh menggunakan peluang ini untuk mendapatkan bantuan dan tunjuk ajar. Harap maklum

4 ulasan:

  1. salam tuan

    saya baru sahaja singgah di blog tuan ini dan mendapati artikel2 yang dipaparkan sarat dengan pengisian yang amat bermanfaat. tajuk2 yang dikupas juga menimbulkan minat saya untuk mendalami ilmu dan cara2 mengatasi gangguan jin, sihir, buatan orang dan seumpamanya ini yang boleh saya katakan ilmu perubatan Islam ini sebagai persediaan untuk masa2 akan datang.

    oleh itu saya ingin bertanya dari mana saya patut bermula dan mintak bagi pendapat/nasihat untuk mula mendalami ilmu ini.

    terima kasih.


    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam,

      Jawapan saya.
      1. Cara yang paling baik ialah berjumpa sendiri dan belajar dengan ustaz ismail. Tuan boleh call dia dan aturkan temujanji.
      2. Cara kedua jika jauh dari selangor (belakang ikbn dusun tua,.hulu langat),ialah download video penerangan ilmu haq dan ilmu bathil dan fahamkan asas dahulu.
      3. Jika ada sebarang masalah boleh email terus kepada saya atau call ustaz ismail.

      Wallahu aklam

      Padam
  2. Saya ingin mengutarakn masalah yg berlaku pada isteri saya.dia kerap ditindih pada waktu tidur,sering melihat lembaga hitam disekitar rumah,sering terdapat kesan lebam2 seolah2 kesan gigitan.kebelakangan ini kami sering bergaduh untuk perkara yang kecil.isteri seolah2 terlalu membenci saya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jawapan saya.
      1..gangguan saka tuan dan saka isteri tuan sebenarnya.
      2. Kesan gigitan tu adalah simptomnya.
      3. Sila dapatkan bantuan ustaz ismail menjelang 11 april ini.
      4. Sila cari air zam zam dan amalkan doa air zam zam seperti yg ada dalam.blog saya.

      Wallahuaklam

      Padam